Aihe: Jackson performer series??
1 2
saha
04.11.2005 14:28:05 (muokattu 04.11.2005 14:31:50)
Eihän näitä enää edes tehdä, joten Thomannit saa mun luvalla työntää sinne minne aurinko ei paista.

Jep.

Emminä tiiä, hä?

Ei noista oikeasti paljoa tarvi maksaa. Mietippä tuota minunki oksaa. Emg 81:sen arvo 100e. Eli kyseisen kitaran osuus hinnasta on 80e.

Riippuu tosin aika paljon valmistusvuodesta.
>-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta."
- alppu kysyy koverretusta otelaudasta.
Spike
04.11.2005 16:36:13
Onko muuten professionaaleissa yhtään samanlainen kaula kuin performereissa? Loistava soittaa tuota PS-2:sta, mutta floikka on *aika* beeässää. Mulla korkkas kamppi kierteet aika nopeesti. Täytyy varmaan vaihtaa joku kunnon floikka tuohon. Mikit olen vaihdellut jo, naarasjakin ja volumepotikan uusinut ja laittanut alumiiniteippiä sisään.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Spike
04.11.2005 17:34:01
lähinnä se onneton sustain ja muu sellainen ärsytti.

Tuo on aika totta. Sustain on todella huono, voisikohan tuo johtua tosta floikasta kuinka paljo, sehän on tehty jostain ovenkahvoista tai muusta.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
tyhjä
04.11.2005 17:40:39

Mulla on tollanen PS-4 vuodelta 94. ja ihan paska keppi...kaula on (tai oli...katkes perkele) hiton hyvä kyllä...
mutta se floikka hajos heti kättelyssä...kammesta kierteet ja lukitussysteemit katkeili...pehmeetä rautaaa...
Virettä sehän ei tunnetusti pidä jos sillä Vaita leikkii...Aika kallis aikoinaan tommoseks ritsaks.

Vaihdoin epiphonen kaulan ja evolution/air norton-yhdistelmän ja olihan se vähän aikaa hiton hyvä soittaa, kunnes
tapahtu jotain...humalassa.

enivei, en suosittele. :)
kello on nyt 1.10
J-PPP
04.11.2005 17:45:51
Jacksonilla oli ainakin 90-luvulla USA-kitaroiden lisäksi kolme mallistoa, paremmuus/hinta-järjestyksessä:

-Professional Series
-Concept Series
-Performer Series

Tuon ajan Professional-sarjan kepukat, mitä on tullut vastaan on olleet pääsääntöisesti oikein hyviä.
mhaarala
04.11.2005 18:03:52 (muokattu 04.11.2005 18:05:41)
Tuo on aika totta. Sustain on todella huono, voisikohan tuo johtua tosta floikasta kuinka paljo, sehän on tehty jostain ovenkahvoista tai muusta.

Luulisin että se kokonaisuus on vain huono. En tiedä saisiko sustainia parannettua kovin paljon mikkejä vaihtamalla, sen kyllä huomasin että sustain parani huomattavasti kun soitti Engl Screamerilla trankku-fenderin tai Laney TubeFusionin sijasta. Paksut kielet ja matala vire tuntuivat myös sopivan kohtalaisen hyvin tuohon. Tuo floikka kyllä piti vireen yllättävänkin hyvin vaikka se kammen kiinnitys olikin aivan kamala...

Oli se silti kivampi soittaa kuin halvat (huonot) stratocasterit.. :)
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)