Closure 31.10.2005 16:03:44 | |
---|
Aivan loistava orkesteri, mutta onko kukaan nähny livenä? Ite en ole ja kiinnostais tietää miten toimii. Kaikki tästä threadista nähneet paitsi sie ;) " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
pehko 03.11.2005 22:07:08 | |
---|
tällähetkellä on ollu kuuntelussa Still Life, Blackwater Park, Deliverance, Damnation ja Ghost Reveries, mutta Blackwater on ollu ainoo, mikä ei oo tyystin vielä iskeny...pitänee kai kuunella enemmä.... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
ltg 04.11.2005 00:49:30 | |
---|
tällähetkellä on ollu kuuntelussa Still Life, Blackwater Park, Deliverance, Damnation ja Ghost Reveries, mutta Blackwater on ollu ainoo, mikä ei oo tyystin vielä iskeny...pitänee kai kuunella enemmä.... Meikälle iski se Blacwater park vasta myöhemmin. Mutta iskikin sitten kovaa, aivan mahtava lätty. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
Jorte Kariko 04.11.2005 11:48:48 (muokattu 04.11.2005 11:53:40) | |
---|
Meikälle iski se Blacwater park vasta myöhemmin. Mutta iskikin sitten kovaa, aivan mahtava lätty. sama juttu! the leper affinity, The drapery falls, blackwater park, patterns in the ivy partII, loistavia kappaleita. Kuunnelkaapa tämmöistä bändiä ( jos ette ole kuunnelleet vielä ) kun, Comus ja levy on Comus: Song To Comus ( Complete collection ) siinä on bändin koko tuotanto eli 2 lättyä! aivan mieletöntä folkprogea, 2 akustista kitaraa, viulu, huilu, jotain lyömäsoittimia. Välillä on aivan sairasta laulua:) ja bändi on 70-luvulta. Löydätte aivan varmasti yhtäläisyyksiä opethiin.:) levyn voi tilata esim. Playsta, jotain 17 euroa, ja levy putoaa suoraan postiluukkuun! ja sanoitukset on aivan sairaita, synkkiä ja....kokeilkaa:) |
lapio 04.11.2005 13:00:47 | |
---|
Meikälle iski se Blacwater park vasta myöhemmin. Mutta iskikin sitten kovaa, aivan mahtava lätty. Minulle tämä oli se ensimmäinen Opeth levy joka kolahti kunnolla. Olin aiemmin kuullut deliverancea joka ei oikein vakuuttanut silloin, myöhemmin ja enemmällä kuuntelulla sekin tosin osoittautui hyväksi levyksi. Live fast, die 72 year old. |
Exhausted 04.11.2005 14:06:48 | |
---|
Mulle se oli niin että ensin tykkäsin Damnationista pari vuotta, mutta Blackwater Parkin hevikohdat vähän hihitytti. Harvestia ja The Drapery Fallsia kyllä arvostin. No, sitten Ghost Reveries lopulta avasi ovet hevi-opethiin, ja nyt Deliverance ja BWP:kin maistuu. Mietin että pitäisikö uskaltaa tutustua vanhempiin levyihin. Ainakin jotkut tyypit vannovat My Arms Your Hearsen nimeen, toiset pitävät vanhoja levyjä aika paskan kuuloisina. Ei oikein tiedä ketä uskoa. |
Mulle se oli niin että ensin tykkäsin Damnationista pari vuotta, mutta Blackwater Parkin hevikohdat vähän hihitytti. Harvestia ja The Drapery Fallsia kyllä arvostin. No, sitten Ghost Reveries lopulta avasi ovet hevi-opethiin, ja nyt Deliverance ja BWP:kin maistuu. Mietin että pitäisikö uskaltaa tutustua vanhempiin levyihin. Ainakin jotkut tyypit vannovat My Arms Your Hearsen nimeen, toiset pitävät vanhoja levyjä aika paskan kuuloisina. Ei oikein tiedä ketä uskoa. kyllä mayh on aika kova levy, ite aloitin bändin kuuntelun juuri tuolloin, mutta sen jälkeinen Still Life on aivan uskomaton, siinä on sitä jotain! suosittelen lämpimästi still life albumia, mutta eihän makuasioista voi kiistellä, mutta, tämä on minun kantani:) siinä on aivan mielettömän makeita puhtaita laulu osuuksia ja mielettömän hienoja akustisia juttuja. tarkista tämmöiset kipaleet tuolta still life levyltä: Benighted, The Moor, Face of Melinda, Godheads Lament, tai oikeastaan kaikki:) laatu ei välttämättä ole se paras, mutta siltikin hyvä! Arvostan! -Hän joka puhee yöllisistä aarteista.
-Hän joka peittää käärmellä niskani.
-Hän joka kaataa myrkyllistä viiniä maljaani.
-Hän joka antaa minun palvella ja liukastuu pois:) |
kirjoittelija 04.11.2005 14:54:09 | |
---|
mutta sen jälkeinen Still Life on aivan uskomaton, siinä on sitä jotain! suosittelen lämpimästi still life albumia Kyllä mää sanosisin tähän just tän saman, Still Life on Hyvä Levy. On kivaa olla kiva. |
Shitmanek 04.11.2005 20:12:46 | |
---|
laatu ei välttämättä ole se paras, mutta siltikin hyvä! Arvostan! Ei minun mielestäni Still Lifen äänen-, eikä muussakaan laadussa ole mitään valittamista. Yarr! |
Deino 04.11.2005 20:20:00 | |
---|
Ei minun mielestäni Still Lifen äänen-, eikä muussakaan laadussa ole mitään valittamista. Minusta se ei-niin täydellinen äänenlaatu, mikä esimerkiksi MAYH:lla on, tuo tunnelmaa. Perkele! |
Strutsi 04.11.2005 20:25:43 | |
---|
On se Åkerfelt kyllä taitava laulaja, kun hirmu örinöistä saa vaihdettua puhtaalle laulamiselle sekunnissa. Kaverin suusta: "No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa" |
Jorte Kariko 05.11.2005 15:29:25 | |
---|
Ei minun mielestäni Still Lifen äänen-, eikä muussakaan laadussa ole mitään valittamista. luitko loppuun sen mun kirjoituksen? sanoin että siltikin hyvä, enkä valittanut siitä. kaikella kunnioituksella sinua kohtaan hyvä opeth toveri, lue ensin se juttu loppuun kun rupeat arvostelemaan:=) -Hän joka puhelee yöllisistä aarteista.
-Hän joka peittää käärmellä niskani.
-Hän joka kaataa myrkyllistä viiniä maljaani.
-Hän joka antaa minun palvella ja liukastuu pois:) |
Shitmanek 05.11.2005 16:39:30 | |
---|
luitko loppuun sen mun kirjoituksen? sanoin että siltikin hyvä, enkä valittanut siitä. kaikella kunnioituksella sinua kohtaan hyvä opeth toveri, lue ensin se juttu loppuun kun rupeat arvostelemaan:=) No enhän minä sitä tarkoittanut, vaan tuohon laatu-kommenttiin (jonka oletin tarkoittavan äänenlaatua) otin kantaa. Joten samat sanat. Yarr! |
petrutsi 05.11.2005 21:45:05 | |
---|
"Opeth will appear as spefcial guest on Headbangers ball, MTV2 on the 5th of nov at 10PM ET!!" Onko tuo MTV2 joku jenkkien systeemi tai joku vastaava. Eli tuota ei oo mahdollista esim. Suomessa kattoa, vai? We have this thing in Finland called "taidehomoilu" |
Exhausted 06.11.2005 13:26:42 | |
---|
juu MTV2 on jenkkilän juttu. Käsittääkseni ameriikoissa jaottelu on sellainen että normaalilta MTV:ltä tulee kaikki ohjelmisto ja MTV2:lta musiikki. |
pehko 07.11.2005 09:56:06 | |
---|
MTV2:sen saa maksullisena digiboxiin... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
Slinky 08.11.2005 14:48:24 | |
---|
Mike Portnoyn foorumilta.. Tyyppi siis lensi jo eilen Suomeen, soittaiskohan jollain Opethin keikalla :p Vasta tiistaina siis Dream Theaterin esiintyminen. En nyt löytänyt, notta onko joku sanonut jo saman näinkin vanhasta jutusta, mutta Portnoy oli Opethin sunnuntain keikalla kattomassa. Törmäsin mieheen yllätyksekseni keikan loppupuolella. Vacation, procreation, sterilization, Disneyland. |
sepeli 15.11.2005 12:42:23 | |
---|
Se mitä hymykseni luulevat on vain anatominen ominaisuus |
ANtTIKRISTUS 18.11.2005 11:03:13 | |
---|
Tietääkö kukaan näyttikö ne sitä The Grand Conjuration videota töllössä silloin kun se nousi myydyimpien levyjen top-kymppiin? Eikö niitten pitäs näyttää kaikki top-kymppiin nousseiden levyjen joku musavideo jos semmonen on jostain biisistä tehty. Näin ainaki muistelisin. |
Flow 18.11.2005 11:40:08 | |
---|
Tietääkö kukaan näyttikö ne sitä The Grand Conjuration videota töllössä silloin kun se nousi myydyimpien levyjen top-kymppiin? Eikö niitten pitäs näyttää kaikki top-kymppiin nousseiden levyjen joku musavideo jos semmonen on jostain biisistä tehty. Näin ainaki muistelisin. Eivät näyttäneet. Levyn kuva vaan näkyi töllössä ja soittivat noin kymmenen sekan clipin. Eihän nyt heviä voi soittaa televisiossa. Voisimme vaikka saada päänsisäisiä vauroita:) Anteeksi offaamiseni;Sama oli cmx:n Aion levyllä kun se meni lista yköseksi. Levyä soitettiin noin kymmenen sekkaa, tosin en muista oliko melankolia video silloin vielä valmis. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |