Stiv Foxx 01.11.2005 17:57:00 | |
---|
L.A guns - Until i get you Hanoi rotan biisihän toi mun tietääkseni oikeesti on.. |
Super-Jari 01.11.2005 18:42:36 | |
---|
L.A guns - Until i get you Hanoi rotan biisihän toi mun tietääkseni oikeesti on.. Mikä alkuperäinen biisin nimi siis on? |
shagriml 01.11.2005 19:01:32 (muokattu 01.11.2005 19:02:04) | |
---|
CDONissa näyttäisi olevan kyseinen levy melko edulliseen hintaan: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=189059 Sisältää muitakin hyviä biisejä kuin Satumaa. Emmä rupee tohon hintaan mitään CD'itä tilailee postikuluineen. Vinyylin vois tilatakkin. CD't ei vaa innosta kun en tykkää saundista, mulla ei ole minkään sortin soitinta jne. Pitäis ripata levy koneelle ja kuunnella jonku sound blasterin kautta, ääh. |
Piepe 02.11.2005 15:50:23 | |
---|
Emmä rupee tohon hintaan mitään CD'itä tilailee postikuluineen. Vinyylin vois tilatakkin. CD't ei vaa innosta kun en tykkää saundista, mulla ei ole minkään sortin soitinta jne. Pitäis ripata levy koneelle ja kuunnella jonku sound blasterin kautta, ääh. Kuunteletko musiikkia ainoastaan viinyleiltä? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Go Create The Next Craze. |
Joees 02.11.2005 17:34:51 | |
---|
EDIT: Jos oikein muistan, niin "Finlandia" oli jopa kovin lyhytaikaiseksi jääneen Biafran valtion kansallislaulu. Ayea, muistat oikein. Ja kulkee vissiin nimellä the Land of the Rising Sun tai joku vastaava. Netistä löytää varmasti helposti etsivä moisen tiedon. Ja itseasiassa. Eikös tuo Finlandia ole väännetty jenkeissä virreksikin? Sanat vaan vaihdettu. Ilmeisesti tällä on jotain tekemistä myös syyskuun 11. päivän tapahtumiin? Ellen aivan väärässä ole niin jossain muistotilaisuudessa.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
JKH 03.11.2005 05:14:50 | |
---|
Kiinassa on yhden hotellin vakio aulabaaribändi, mikä vetää J.Karjalaista. Kivan kuulosta Philippiiniläisten suusta kuuluna. Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus |
Bee-äf 03.11.2005 14:38:22 | |
---|
Eikö letkajenkasta ollut joku ulkomaan pelle tehnyt version? Luulen myös Sibeliuksen lauluja sanoitetun ulkomaaksi. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Nimismies 03.11.2005 15:04:28 | |
---|
Emmä rupee tohon hintaan mitään CD'itä tilailee postikuluineen. Vinyylin vois tilatakkin. CD't ei vaa innosta kun en tykkää saundista, mulla ei ole minkään sortin soitinta jne. Pitäis ripata levy koneelle ja kuunnella jonku sound blasterin kautta, ääh. Mutta Zappa kyllä kelpaa tällä tavalla? Senkin rontit. Menkää ja järjestäytykää Muusikoiden kirjailijaklubiin: Täällä näin. |
disarm 03.11.2005 15:12:28 (muokattu 03.11.2005 15:12:48) | |
---|
J.M.K.E. - Jäneste invasioon levyllä on hauskan kuuloinen versio Eppujen Murheellisten laulujen maasta. Suomeksi se on laulettu, mutta rankalla eestin murteella. Soitan kitaraa ja bassoa. |
shagriml 03.11.2005 15:34:51 (muokattu 03.11.2005 15:36:47) | |
---|
Kuunteletko musiikkia ainoastaan viinyleiltä? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Kyllä periaatteessa. Vinyyleitä on yli 600 kpl, soitin on ihan hyvälaatuinen mut CD-soitinta ei mulla ole ollenkaan ja cd-levyjäkään ei hirveän montaa ole. Jos on pakko saada CD'ltä jotain kuuluviin niin rippaan koneelle mutta sitäkään ei jaksa yleensä kotona kuunnella, vain mp3-soittimesta kun oon liikenteessä... Pitäs joskus kai investoida ihan cd-soittimeen mut ei oo hirveetä tarvetta ollu, kaikki hyvä on melkeimpä löytyny vinyylillä ja mp3 on korvannu ne jota en oo vielä löytäny. Mie vaan rakastan vinyylin saundia ja sitä rituaalia mikä siihen liittyy, unohtamatta kauniita kansitaiteita ja yleensä levyjen keräilemistä. On se hienoa kaivaa esille joku 40 vuotta sitten painettu kiekko jos vertaa johonkin muutama vuosi sitten painettuun CD'seen joka kuulostaa aina yhtä kliiniseltä.. |
Piepe 03.11.2005 21:51:25 | |
---|
Kyllä periaatteessa. Vinyyleitä on yli 600 kpl, soitin on ihan hyvälaatuinen mut CD-soitinta ei mulla ole ollenkaan ja cd-levyjäkään ei hirveän montaa ole... ...rakastan vinyylin saundia ja sitä rituaalia mikä siihen liittyy, unohtamatta kauniita kansitaiteita ja yleensä levyjen keräilemistä. On se hienoa kaivaa esille joku 40 vuotta sitten painettu kiekko jos vertaa johonkin muutama vuosi sitten painettuun CD'seen joka kuulostaa aina yhtä kliiniseltä.. Ourait, siistiä. Itselläni on enää varmaan viitisenkymmentä vinyyliä, cd:itä rupesin ostamaan jo joskus 95. Mutta hienoa että jotkut (no onhan teitä aika monia) jaksaa jatkaa tuota vinyyliperinnettä. Go Create The Next Craze. |
BoNey 03.11.2005 22:34:14 (muokattu 03.11.2005 22:35:00) | |
---|
Tässä yksi viikko koulussa musiikintunnilla kuunneltiin jotain jenkkibändiä jossa jotkut miehet lauloi suomeksi jotain kansanlaulua :D kuulosti aika hauskalle, en vaan millään saa päähän tämän yhtyeen nimeä. Tietääkö joku? MUH |
jjylli 03.11.2005 22:34:43 | |
---|
japanilainen mute beat äänitti jamaikalla letkiksestä version nimellä school yard dub kansainvälistä hommaa |
Trebla 03.11.2005 23:06:13 | |
---|
"Language is a virus from outer space." -- William S. Burroughs |
Juicen Eesti Eesti sinne kaipaan perkeleesti on tehty viroksi esittäjää en vaan tiedä mutta on joku virolainen kumminkin. |
Jappa 04.11.2005 23:58:51 | |
---|
En muista tarkkaan kuinka juttu meni, mutta suurinpiirtein näin: Lemmy Kilmister on levyttänyt jonku Albert Järvisen biisin, tai sitten: Lemmy K. on tehnyt A.J:n kanssa yhteistyössä jonku biisin/biisejä. |
Mimi 05.11.2005 17:45:25 | |
---|
Ja itseasiassa. Eikös tuo Finlandia ole väännetty jenkeissä virreksikin? Sanat vaan vaihdettu. Ilmeisesti tällä on jotain tekemistä myös syyskuun 11. päivän tapahtumiin? Ellen aivan väärässä ole niin jossain muistotilaisuudessa. En tiedä yhteydestä tuohon syyskuuhun, mutta muistan hämärästi kerran avanneeni television, ja sieltähän pärähti suorilla Matlock ruutuun. Se äijä oli siinä johtamassa jotahin kirkkokuoroa, ja kummastelin että on kyllä piru vie tuttu melodia... mikähän biisi tää oikein on? Finlandiaa ne veteli englanniksi. Myöhemmin kysäisin asiaa "vaihto-opettajana" jenkeissä vuoden viettäneeltä musiikinopettajaltani, että josko tämä tietäisi asiasta mitään. Hän kertoi asian olevan todellakin niin, että kyseinen veisu löytyy jenkkilän virsikirjasta (jos niillä moisia on...?) Yksinäinen susi... |
lasol 07.11.2005 11:57:41 | |
---|
Joskus 1.5vuotta sitten tuli ylex:ltä pätkä jostain jenkki räppäristä vai deejiistä joka oli käyttänyt levottoman tuhkimon piano riffiä. ei siis, on siis |
takamine 07.11.2005 13:12:36 | |
---|
Yläasteen musiikintunnilla sijaisopettaja soitti levyä jossa oli jonkun ulkomaalaisen tekemiä englanninkielisiä bluesversioita suomalaisista tangoista. Leikittiin muistaakseni sellaista että piti yrittää tunnistaa niistä biiseistä se alkuperäinen. Oli aika vaikeaa. Jartse Tuominen: Black & Blue. http://www.jartse.com/suomi/black_and_blue.html On se toisaalta asunut jo melkein kymmenen vuotta jenkkilässä, mutta suomalainen aina vaan. Kyllä livenä lähtee! |
Henko 09.11.2005 13:10:11 | |
---|
Saksalainen Red With Anger tekee kohta pari koveria Kohu-63:n biiseistä ja toisin päin. Olen true-uskottava. |