Aihe: Japsistraton ja Tokaistraton hintahaarukkaa
1
Nivel
02.11.2005 22:48:27
Mikähän olis käypä hinta kelpokuntoiselle 80-l puolivälin japsistratolle? Lieneekö joku 5-600 lähellä totuutta?

Entä miten saman ikäinen Tokai goldstar -strato? Näyttäis olevan Huttusella hintaa 690,-, vaan eipä ole kaupaksi mennyt.

Oletus siis että soittimet suht siistejä, ehjiä, mutta normaalisti kuluneita.
tuluppa
02.11.2005 23:08:33

Korkeintaan 500e.
Joees
03.11.2005 01:06:13
Nuo japsit jos ovat hyväkuntoisia niin 600e ei ole kauheasti liikaa... Se on aikalailla ehdoton max hinta. Ainakin itselleni. Mutta parempi aina mitä vähemmän ;)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Nivel
03.11.2005 20:40:16
Mutta siis suunnilleen samanarvoisia soittimia?
Cujo
03.11.2005 20:56:55
Mutta siis suunnilleen samanarvoisia soittimia?

No jos toinen on Fender ja toinen Tokai, ovat samanikäisiä ja -kuntoisia, niin kyllä mie ainakin Fenderistä vähän enemmän maksaisin.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15
Dr. Muff
03.11.2005 21:21:07
No jos toinen on Fender ja toinen Tokai, ovat samanikäisiä ja -kuntoisia, niin kyllä mie ainakin Fenderistä vähän enemmän maksaisin.

Ehkä noin. Mutta riippuu Tokaista. Niistä ylemmän sarjan tokaista (ST-65/80 jne) maksaisin ehkä jopa enemmän kuin perus Fenkusta. Mutta riippuu kepistä, väri, mikit, viimeistely, sointi jne.
Tuumasta toiseen.
Ze Kink
04.11.2005 00:15:44
Noissa 80-luvun puolivälin Goldstareissa lienee lehmusrunko, joten maksaisin vähän vähemmän kuin noista aiemmista Springyistä sun muista. Ovat muuten erinomaisia keppejä :)

Joku 500e luulisi olevan sopiva.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Dr. Muff
04.11.2005 09:20:00
Noissa 80-luvun puolivälin Goldstareissa lienee lehmusrunko, joten maksaisin vähän vähemmän kuin noista aiemmista Springyistä sun muista.

Mistäs tämmöstä tietoa olet saanut? Mä olen kyllä aina luullut että leppää olisivat.
Tuumasta toiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)