niko2002 01.07.2003 23:56:23 | |
---|
Auttakaa.. eli oon katsellut jo jonkin aikaa erillaisii tarjouksii joita torilta löytyy mutta ei oo tullu sitä oikeeta vastaan joka olis iskenyt, tarkotus on että kitara sopii niin blues että rock musaan ja soundi olis pehmeä kuin höyhen =) kertokaa mistä löytäisin sen oikean jossa on myös hinta että laatu kohdallaan.. ei opiskelijalla ole varaa ostaa mitään huippu laadukasta ja kallista kitaraa joten jos on hyvii neuvoja niin olisin erittäin kiitollinen niistä. |
PyGmi 02.07.2003 00:15:07 | |
---|
Tokai Love Rock Les Paul Kopio |
LaXu 02.07.2003 00:22:13 | |
---|
Tokai Love Rock Les Paul Kopio Allekirjoitan, kunhan kyseessä on japanilainen malli. Vaikka eipä stratokaan tallahumpparilla ole lainkaan huono vaihtoehto. |
manfred 02.07.2003 00:53:43 | |
---|
love Rockia en ole testannu mutta kuulemma on loistava hinta-laatu, siis japseissa. Strato on tietty aina strato, eli rocaan ja bluesiin hyvä peruskeppi. Gibsonilta kattoisin sg specialia tai LP studiota, hinta-laadultaan minusta gibsoneiksi hyviä. Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva
denatured |
HS 02.07.2003 01:49:58 | |
---|
|
fox 02.07.2003 02:01:15 | |
---|
Terve Etkös tuota justiin pari viikkoa sitten jo tiedustellut. No niinpäs näkyi olevan sama tiedustelu. Ei sitten varmaan tullut tarpeeksi vaihtoehtoja. Hmm. Katsotaanpas. Hamer? Siis Hamer Sunburst, jenkkiläinen, ei Slammer. Bluesit lähtee myös kuulemma komeasti Ibanez AM-75 CSB:llä jos siinä on Ibaneesin IBZ-mikit. Vanhempaa bluesia taas vois soittaa jollain isomahaisella jazzarilla, Hämmeenlinnassa on TV-Sävelessä melkein uusi ja tosi hyväkuntoinen Gibson Tal Farlow, ei tulis joka sessiossa toista vastaan. Tämmösiä nyt tuli mieleen vähän erikoisempia... :) |
PIM 02.07.2003 10:49:41 | |
---|
Mulla olis joutilaana nätti Alvarezin stratotyylinen kepukka hyvillä osilla. Tallana Vilkinsonin VS50 + lukittavat Kluson-tyyliset virityskoneistot joten vireongelmia ei pitäisi tulla. Ikää sillä on pari vuotta, mutta sinä aikana sillä ei ole juurikaan soitettu. Varoitus: kitarassa on vintagetyyppinen tuhti kaula joka saattaa pelottaa herkimpiä tilumiehiä. Kuva löytyy osoitteesta http://www.alvarezgtr.com/bigguitarspgs/ASG2ABbig.html. Samalta saitilta löytyy myös tarkemmat speksit. Aini. Hp. 400e. Kesäkuun tarjous: Fostex digitaali-8-raitapaketti VM200&VR800 yht. 650e, Pignose G40V täysputkivahvistin 300e |
Jäsen X 02.07.2003 10:59:11 | |
---|
Auttakaa.. eli oon katsellut jo jonkin aikaa erillaisii tarjouksii joita torilta löytyy mutta ei oo tullu sitä oikeeta vastaan joka olis iskenyt, tarkotus on että kitara sopii niin blues että rock musaan ja soundi olis pehmeä kuin höyhen =) kertokaa mistä löytäisin sen oikean jossa on myös hinta että laatu kohdallaan.. ei opiskelijalla ole varaa ostaa mitään huippu laadukasta ja kallista kitaraa joten jos on hyvii neuvoja niin olisin erittäin kiitollinen niistä. Kelpaisko Tokain Love Rock Lespaul -kopio? Pikaviestillä yhteyttä jos kiinnostaa. Vuoden vanha, hyvä kunto. You can do it your own way, if it's done how I say. |
booster 02.07.2003 11:03:23 | |
---|
Mikä noissa korealaisissa tokaissa muka on vikana? Mulla on ollut sellainen neljä vuotta, ja tykkään kovasti. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Driver |
Fortune 02.07.2003 11:15:27 | |
---|
Osta minulta Talman :) Se on rock ja pehmeä. |
sihvoh 02.07.2003 11:29:25 | |
---|
Mikä noissa korealaisissa tokaissa muka on vikana? Mulla on ollut sellainen neljä vuotta, ja tykkään kovasti. Mulla on myös ja olen tyytyväinen muuten mutta ei niistä saa kyllä Les Paul soundia vaikka mitä tekisi kun ne on tehty lepästä. Vaihdoin mikkejä, kieliä ja kokeilin kaikkea mahdollista mutta ei. Mikkien vaihdon jälkeen on nyt puolitukset sekä sarja-/rinnankytkennät ja soitin on muuten loistava. Sillä irtoaa aika monenlaista soundia muttei sitä LP murinaa ;-) Lyhyesti: Hyvä kitara jos ei tarvitse oikeaa Les Paul soundia mutta tykkää muuten LP näköisistä ja/tai sopii hyvin käteen. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
No kyllä siitä suht koht paksu lespaul murina lähtee, tosin lähtisi kyllä varmaan parempi jos se olisi mahonkia.. You can do it your own way, if it's done how I say. |
Jäsen X 02.07.2003 11:37:01 | |
---|
Mikä noissa korealaisissa tokaissa muka on vikana? Mulla on ollut sellainen neljä vuotta, ja tykkään kovasti. Niin, minulla myös. hyvä soitin. You can do it your own way, if it's done how I say. |
sihvoh 02.07.2003 11:57:23 | |
---|
No kyllä siitä suht koht paksu lespaul murina lähtee ... lähtisi kyllä varmaan parempi jos se olisi mahonkia.. Kyllä vaan ja siksi nuo Japsiversiot on siinä parempia. Äänen sävy ei suurin ongelma vaan sustain... se ei soi tarpeeksi pitkään. Tuntee muuten kun soittelee ensin ilman vahvistinta ja kuulostelee. Sitten vahvistimeen kiinnin ja muutama isku ja annat kielten soida. Eron huomaa taatusti. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
vjvesa 02.07.2003 14:17:13 | |
---|
Fender Stratocaster on oikein keppi bluesrokkiin. Suosittelen Classic -sarjan mexicaaneja. Kamalista profiilista |
Master of reality 02.07.2003 20:19:29 | |
---|
Auttakaa.. eli oon katsellut jo jonkin aikaa erillaisii tarjouksii joita torilta löytyy mutta ei oo tullu sitä oikeeta vastaan joka olis iskenyt, tarkotus on että kitara sopii niin blues että rock musaan ja soundi olis pehmeä kuin höyhen =) kertokaa mistä löytäisin sen oikean jossa on myös hinta että laatu kohdallaan.. ei opiskelijalla ole varaa ostaa mitään huippu laadukasta ja kallista kitaraa joten jos on hyvii neuvoja niin olisin erittäin kiitollinen niistä. Suosittelen kyllä Tokai malleja alkuperäisten sijaan . Niissä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Japanin mallit ovat melkein identtisiä verrattuna originaaleihin, jotkut jopa parempia. Muistin kun joku tyyppi kävi testaamassa Tokai SG :tä ja sanoi että se on yhtä hyvä kuin alkuperäinen, mutta ei voi ostaa sitä kun lavassa ei lue Gibson! |
niko2002 02.07.2003 20:40:19 | |
---|
joo no täytyy varmaan rupee kattomaan että jos jostain löytäis halvalla tokain kitaran, onko se niin että ei kannata ostaa muu kuin japanissa valmistettu?? |
Tinmo 02.07.2003 21:48:44 (muokattu 02.07.2003 21:48:54) | |
---|
...Muistin kun joku tyyppi kävi testaamassa Tokai SG :tä ja sanoi että se on yhtä hyvä kuin alkuperäinen, mutta ei voi ostaa sitä kun lavassa ei lue Gibson! Olikohan tämä tyyppi minä? No minä ainakin kehun sitä, menenkin soittamaan, hohoo... Onko tuo alkoholi sinulle ongelma? -Ei ole, mutta akalla on paha alkoholiongelma. Mikä? -Minä |