Aihe: cdon.com
1 2 3 4 515 16 17 18 1927 28 29 30 31
KädetönRumpali
26.10.2005 13:00:54
Täytyy nyt ottaa kuitenkin huomioon, että asiakkaita on päälle miljoona. Tuon viestin pointti mun mielestä on se, että tavara on hyllyssä niinkuin pitää ja että lähdössä on. Mä oon ihan tyytyväinen kun saan tietää edes sen.

Juu. Eihän minulla nyt oikeasti ole tuosta toiminnasta mitään valitettavaa... Tuli vaan omituinen mielikuva siitä pakkausoperaatiosta :)
There She Goes, My Beautiful World... S.T. #4 -Sexy Loser-
Tetsuo
26.10.2005 18:28:43
Ihan hyvin on mulla kyllä tämä toiminut, yleensä viikon sisään tullut nuo paketit
"Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela
Valokaari
28.10.2005 15:32:57

Tuo sähköposti-ilmoitus tavaroiden lähettämisestä oli käytössä jokunen (pari?) vuosi sitten, mutta sen jälkeen kun sivujen kautta pystyi itse tarkistamaan tilauksen tilanteen ei sähköposti-ilmoitusta ole ainakaan minulle tullut.

Äsken tuli sieltä viesti, että Haluamme vain ilmoitta sinulle että tilauksesi on tänään lähetetty varastoltamme ja sen tulisi olla sinulla kolmen arkipäivän sisällä.
Jonkun pitäisi kertoa firmalle, että "ilmoittaa" kirjoitetaan kahdella aalla.

Muuten, kun olin jo laittanut tilauksen menemään niin muistin vasta seuraavan päivänä mikä unohtui. Siellä on mahdollista täydentää tilaustaan, mutta olin näköjään liian hidas ja sain viestin että Valitettavasti tilauksesi on jo pakattavana eikä siihen voi enää lisätä tuotteita. Pari päivää ne sitä kuitenkin tuon jälkeen pakkasivat.

Mutta hyvinhän tässä kuitenkin kävi. Menin eilen Epe´siin ja siellähän oli Depeche Moden singlekokoelma myynnissä euroa kalliimmalla kuin CDON:illa.
Rok rok.
maelstorm
29.10.2005 13:47:30
joo. yhtiölle voisi myös kertoa että "lähe tys" on 'yhdyssana'. :>:>:>:>:>:>:>
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Torniojaws
29.10.2005 15:00:45

Heh heh. Ennätys tais olla, että tavarat olivat paketoitavana neljättä päivää...

Kerran ne minulle pakkasivat yhtä (1) CD:tä kolme päivää :)
http://www.relativity1.com [Grindcore] Some suffer to the point where they grow numb - others are so numb they deserve to suffer...
aikavaikea
03.11.2005 15:05:13
Osta nyt - saat 10 % takaisin joulukuussa

Juuri nyt voit saada jopa 10 % palautuksen ostaessasi CD:tä, Filmejä tai pelejä. Jokaisesta käyttämästäsi kymmenestä eurosta saat yhden euron takaisin viikolla 49 lähetettävän alennuskoodin muodossa.

Tarjous on aikarajoitettu ja se on voimassa keskiviikkoon 9 marraskuuta asti.

Osta tänään, niin saat palautuksia joulukuussa.

- Koskee kaikkia tilauksia tiistaista 01-11-2005 keskiviikkoon 09-11-2005 asti.

- Jokaisesta kympistä jolla ostat saat yhden euron arvoisen alennuskoodin
(10 € antaa 1€, 20 € antaa 2 €, jne)

- Korkein palautus per ostoskerta on 20 € joka vastaa 200 € ostoja

- Tilauksen pitää olla maksettu viimeistään eräpäivänä (katso laskua).

- Palautus toimitetaan alennuskoodin muodossa (voimassa 31-12-2005 asti) siihen sähköpostiosoitteeseen johon olet rekisteröinyt käyttäjänimesi CDON.COMISSA.

Jos haluat tietää enemmän alekoodin käytöstä, vieraile osoitteessa: www.cdon.com/alennus
All in all you're just another dick with no balls.
Jani The Rock
03.11.2005 15:07:13

Siis niinhän on asiat tässä hiippakunnassa, että mesta josta saa tilattua Coffinshakersin levyn, ei voi olla huono.

Ja hyvää palvelua muutenkin. Ni.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
Öyvind
03.11.2005 17:55:14
Cdon on kyllä meikäläistä palvellut ihan mukavasti edellisillä kerroilla, mutta nyt rupeaa jo pikkuhiljaa vituttamaan kun Opethin livedvd:n tilasin kuukausi sitten, eikä ole vieläkään lähetetty.
Voiko tuota tilausta jotenkin perua, levykauppa X:ssä tuntuu nimittäin tuo sama lätty olevan tarjolla samaan hintaan?
gandar
03.11.2005 18:04:44 (muokattu 03.11.2005 18:06:20)
Voi perua asiakaspalvelun kautta, eli siis täältä:
http://www.cdon.com/info.phtml?subj … ubmit=Eteenp%E4in&page=custserv

Ja tuo 10 % kampanja vaikutti aluksi todella lupaavalta, mutta sitten tuli tovi mietittyä. Alennuskoodeja ei saa käyttää kuin yhden per tilaus ja jokaisesta kympistä jolla ostat saat yhden euron arvoisen alennuskoodin. Esimerkiksi siis tilaamalla sadalla eurolla levyjä saisi vain kymmenen yhden euron alennuskoodia, eikä yhtä kymmenen euron koodia. Onhan sekin takaisinsaatua rahaa, mutta euron alennus on varsinkin isossa tilauksessa sama kuin ei alennusta ollenkaan. Korjatkaa jos olen väärässä. CDON on erinomainen liike, ostan sieltä valtaosan musiikistani ja tuo 100 € tilaus tulisi tehtyä kuitenkin, mutta tämä alennusten pätkiminen vain ihmetyttää.
Ceci n'est pas une signature
lxi
03.11.2005 18:10:07
Ja tuo 10 % kampanja vaikutti aluksi todella lupaavalta, mutta sitten tuli tovi mietittyä. Alennuskoodeja ei saa käyttää kuin yhden per tilaus ja . Esimerkiksi siis tilaamalla sadalla eurolla levyjä saisi vain kymmenen yhden euron alennuskoodia, eikä yhtä kymmenen euron koodia. Onhan sekin takaisinsaatua rahaa, mutta euron alennus on varsinkin isossa tilauksessa sama kuin ei alennusta ollenkaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Tosiaan, tämä kuulostaa todella oudolta. Sopii toivoa että se on jotenkin otettu huomioon.

Tykkään kyllä rehellisistä alennuksista ja tarjouksista enemmän kuin näistä "osta nyt paljon ja osta ensi kuussa lisää"-koukuista.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
salmivaara
04.11.2005 11:15:40

Siis niinhän on asiat tässä hiippakunnassa, että mesta josta saa tilattua Coffinshakersin levyn, ei voi olla huono.

Ei taida uutta saada.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Jani The Rock
04.11.2005 11:35:51

Ei taida uutta saada.

We are the undead -älppäri löytyi.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
salmivaara
04.11.2005 12:57:04

We are the undead -älppäri löytyi.

18,90€?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
BlueNote
04.11.2005 13:43:37
Suosittelen cdon.comia lämpimästi! On tullut tilattua sieltä yli 50cd/dvd-levyä ja toimitus on kestänyt aina n.5-8 arkipäivää keskimäärin, lukuun ottamatta muutamaa kertaa kun niillä on ollut tavara loppu. Ihan Ok hintaisia levyjä sieltä löytyy!
Jani The Rock
04.11.2005 13:55:30

18,90€?

Ööhh... en muista.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
salmivaara
04.11.2005 14:17:58

Ööhh... en muista.

Ok.

Käyhän kuitenni foorumilta tsekkaa uusimmat juorut.
south_of_heaven
05.11.2005 22:28:48
mulle on tulossa cdon.comista Still Reigning. Pitäis piakkoin tulla...
ilmoitti South_of_Heaven
texjazz
11.11.2005 22:01:44

Olin jokin aika sitten tilaamassa täältä jotain, kun sattumalta kiinnostuin salassapitoasioistakin. Tuli kummallinen olo. Enkä tilannut.

"CDON.COM seuraa kuinka kuinka navigoit , millä CDON.COM-sivuilla käyt j.n.e. saadaksemme tietoomme webpaikan eri osien suosion. Näitä tietoja käytetään esim. erikoistarjouksien lähettämiseksi niille asiakkaille jotka ovat kiinnostuneita jostain tietystä osa-alueesta.
CDON.COM kerää myös tiettyjä tietoja Sinun käyttöjärjelmästäsi sekä weblukijastasi voidaksemme tekniikan kehittyessä antaa Sinulle parhaan mahdollisen huoltoasteen. Tämä informaatio voi sisältää: Sinun IP-osoitteesi, weblukijan tyypin, domain-nimen, käyntien määrän, suosittuja hakuja ja suosituksia muilta webpaikoilta. CDON.COM käyttää tietoja webpaikalta löytyvien palvelujen suorittamiseen, palvelujen laadun ylläpitämiseen sekä CDON.COMIN webpaikan käytön yleiseen tilastointiin." Näin sanotaan firman salassapitoperiaatteissa. Sinua siis valvotaan!

Toisaalta, valvotaanhan meitä Plussa- ynnä muilla korteilla: mitä ostamme, mistä ostamme, paljonko ostamme jne. Mutta jotenkin tuo CDON.COMinkin tapa häiritsee valvoa asiakkaan surffailua.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
lxi
11.11.2005 22:31:58
Mutta jotenkin tuo CDON.COMinkin tapa häiritsee valvoa asiakkaan surffailua.

Ehkä, mutta tuossa ei näyttäisi olevan mitään poikkeuksellista tai sellaista mitä mikä tahansa vähänkään isompi webkauppa ei tekisi.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)