Jannipaali 02.11.2005 15:31:41 | |
---|
I Never Dreamed tsipale Mafia lätyltä on kyllä hieno versio. Onko se joku coveri? Ei ole ainakaan mainittu missään. |
SuperJeesus 02.11.2005 19:05:42 | |
---|
Mut Kyl BLS on ihan vitun kovaa siitä huolimatta ;) No, ainakin sen voin sanoa että livenä toimi ihan hyvin. Tai oikeastaan tykkäsin Tampereen keikasta todella paljon. Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Ropnoa nam! |
SDMF 02.11.2005 19:17:24 | |
---|
No, ainakin sen voin sanoa että livenä toimi ihan hyvin. Tai oikeastaan tykkäsin Tampereen keikasta todella paljon. No olisit nähny 1998-2000 keikkoja , HUHHUH ! ite en oo livenä mut videota oon , hienoa kamaa R.I.P Dimebag darrell |
Kreivi_Krappula 02.11.2005 19:36:55 | |
---|
Näin livenä tuolla taannoin Pakkahuoneella. Hyvä keikka, mutta itse olen huomannut sen että pitkän päälle BLS alkaa puuduttamaan. Niinhän se on! |
Aksu89 02.11.2005 19:43:25 | |
---|
Onko se joku coveri? Ei ole ainakaan mainittu missään. Alkuperäinen on Lynyrd Skynyrdin... Sitten asiaan. Ehkä helpoiten lähestyttävät albumit ovat Hellride ja Hangover. Mafiakin ehkä, tosin minulla ainakin aukesi hitaasti, mutta varmasti. Tosin kaikilla BLS-levyjen kanssa on ollut mulla semmoinen pientä sulattelua alussa mutta sitten lähtenyt. Kuten tuossa tulikin esille, levyllä joku biisi(t) saattavat vaikuttaa peruskauralta ja aika huonoilta, mutta BLS onkin livebändi joka potkii perseelle ja kovaa. Näin ollen ehdottaisin ensikertaiselle tuota DVD:tä, jotta pääsisi kunnon fiilikseen. |
SDMF 02.11.2005 20:05:26 | |
---|
Alkuperäinen on Lynyrd Skynyrdin... Sitten asiaan. Ehkä helpoiten lähestyttävät albumit ovat Hellride ja Hangover. Mafiakin ehkä, tosin minulla ainakin aukesi hitaasti, mutta varmasti. Tosin kaikilla BLS-levyjen kanssa on ollut mulla semmoinen pientä sulattelua alussa mutta sitten lähtenyt. Kuten tuossa tulikin esille, levyllä joku biisi(t) saattavat vaikuttaa peruskauralta ja aika huonoilta, mutta BLS onkin livebändi joka potkii perseelle ja kovaa. Näin ollen ehdottaisin ensikertaiselle tuota DVD:tä, jotta pääsisi kunnon fiilikseen. Mun on pakko sanoa et mulle ei Mafia ikinä avautunut , Alunperin kuuntelin wyldeä Syvän lauluäänen takia ja Makeesti tehdyt soolot , mafia on ozzy laulua ja Armotonta tilua , ei oo mulle sopivaa.. Mut Hienoja veisuja sieltä löytyy vaikka levy ei oo parhaasta päästä R.I.P Dimebag darrell |
hemma 02.11.2005 20:41:29 (muokattu 02.11.2005 20:42:15) | |
---|
Wyldelle voisi joku opettaa jonkun muun skaalan sen ainaisen pentatonisen pyörittelyn lisäksi...riffejä löytyy mutta siihen se nykyään jääkin. Sonic Brew paras BLS levy! Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai... |
moottorisaha 02.11.2005 21:41:48 | |
---|
Wyldelle voisi joku opettaa jonkun muun skaalan sen ainaisen pentatonisen pyörittelyn lisäksi...riffejä löytyy mutta siihen se nykyään jääkin. Sonic Brew paras BLS levy! No ei tuollaiseen äijämäiseen kaljaheviin kyllä oikein mikään muu asteikko sovellu järkevästi. Jotain harmonista mollia, hohhoijaa. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
IommI 03.11.2005 10:08:45 | |
---|
I Never Dreamed tsipale Mafia lätyltä on kyllä hieno versio. Kannattaa tutustua tuohon Mafia levyyn... ihan hyvää musiikkia. Siinä on paljon Black Sabbathin omaista tyyliäkin... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
J_Mikkonen 03.11.2005 12:58:22 | |
---|
En tykkää. Olisin kyllä kovasti halunnu tykätä. Mutta ei vaan kolahda. Monet levyt (ja 1 dvd) ostettu mutta ei niin millään. P&G ja Ozzyn levyt taas on niin hienoa kitarointia että ei mitään järkeä. BLS on tylsää, puuduttavaa, tasapaksua perusheviä. Kova Wylde on soittamaan, sille ei mahda mitään, mutta on tainnu sävellyskynä tylsyä. Ja kova Wylde-fani olen itsekin. Mutta vain P&G:n ja Ozzyn levyistä tykkään. ""I use D'Addario exclusively - they just don't break! They're just what I need to express my aggressive playing style." -Horo-Ari, Professional Guitar Player " -Juoppohurtta |
Da Make 03.11.2005 14:36:52 (muokattu 03.11.2005 14:38:45) | |
---|
1919 eternal-levy kannattaa ainaski hankkia, siinä on kunnon louhintaa. Loistava levy kyllä! Bändikin on helvetin kova, nähty "monta kertaa" livenä. Wyldellä on asennetta. Bleed black label! ,0/ |
tupakalle 03.11.2005 15:23:45 | |
---|
Elikkäs laittakaa linkkiä jos tämmöstä keskusteluu on jo. Mutta kertokaas minkälainen kyseinen bändi on. Itse en ole valitettavasti vielä kuullut bändiä, koska kirjastosta ei sitä löydy. Eli kertokaas mielipiteitä bändistä. Yks kaveri sano että se on motoristimusaa. Mun mielestä se on ihan hyvää hevijä. |
Da Make 03.11.2005 21:31:00 | |
---|
|
spede from hell 03.11.2005 23:25:54 | |
---|
Zakk Wylden (Jeff Wiedlandt) oma bändi. Wyldellä on ainakin ollut Societyn lisäksi Pride & Glory -niminen bändi. Wylde on soitellut Ozzyn kanssa vuodesta -88 ja on ilmeisesti lopettamassa. Black Label Society kuitenkin tiemmä jatkaa. ...Jefferey Wielandt... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Yks kaveri sano että se on motoristimusaa. Mun mielestä se on ihan hyvää hevijä. ...onko motoristi musa huonoa? Motörhead esim. Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
spede from hell 03.11.2005 23:43:44 | |
---|
Pride&Glorysta tykkään todella paljon. Hyvää meininkiä, iskeviä sävellyksiä ja munakkaita sooloja. Black Label Society taas ei iske ollenkaan. Bändin imago on ainakin suunniteltu hiton hyvin. Tuntuu vain että ne moottoripyörät, kalja ja "asenne" tuppaavat menemään niiden biisien edellä. Siis ei sillä sävellyksellä niin väliä, kunhan siinä lauletaan jostain tosi rankasta, siinä on paljon säröä ja joku armottoman brutaali tilusoolo. Eipä siinä, kyllä se Zakk on bändille ihan hyviäkin biisejä kirjoittanut. Kaikki hitaammat kappaleet ovat muistaakseni hyviä, paitsi se In This River. Ootteko nähneet sen videon? Olikohan se tehty tosissaan? Black Label Societysta puuttu P&G:n sielukkuus, aitous ja hyvät soolot. Mielestäni Wylde saisi pitää luovan tauon, lopettaa pelleilyn ja tehdä vaikka Southern Rockia. ----- Joo, joo "fUuck of! SDMFft 4ever! Bleed Blacklåbel!!" ...mikä asiantuntija... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
spede from hell 03.11.2005 23:47:08 | |
---|
Näin on, ja jotenkin aivan helvetin laimeat kitarasoundit. Ehdottomasti tylsin ja yhdentekevin BLS-levy. Paras kaikista, perkele. Mahtavaa tämä mielipiteiden vaihto! Ihanaa, leijonat, ihanaa!!! Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
hemma 04.11.2005 00:17:59 | |
---|
No ei tuollaiseen äijämäiseen kaljaheviin kyllä oikein mikään muu asteikko sovellu järkevästi. Jotain harmonista mollia, hohhoijaa. :) Tarkoitin vaan, että voisi soittaa välillä niitä muitakin lickejä eikä joka välissä niitä samoja. Tuntuu että Wylde oli paljon kovempi sälli vielä 10 vuotta sitten...sentään riffejä vielä löytyy! Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai... |
Kassu 04.11.2005 00:53:25 | |
---|
Loistava bändi ja heppu. Toimi livenä loistavasti tampereella. Kun menin sinne niin oli mielessäni vähän ennakkoluuloja, mut hitto ne kyllä rokkasivat. Wyldekin lauloi aika hyvin. |
Aakoo 04.11.2005 10:10:58 (muokattu 04.11.2005 10:11:32) | |
---|
Tarkoitin vaan, että voisi soittaa välillä niitä muitakin lickejä eikä joka välissä niitä samoja. Tuntuu että Wylde oli paljon kovempi sälli vielä 10 vuotta sitten...sentään riffejä vielä löytyy! Jasoo taas näitä soolo on tärkeempi kuin kokonaisuus.. Voi teitä tosimuusikoita =) Tykkäät varmaan dream theaterista? Ei vois vähempää kiinostaa mitä / millä ja mistä skaalasta ja kuinka nopeasti jotain soittetaan, kunhan kokonaisuus toimii. Juuri tästä syystä mä aloin mafian myötä diggailemaan BLS:ää. Vanhempi kama oli mun mielestä aika puuduttavaa huiuäänien vingutusta. Mafialla wylde ymmärsi jättää noita vähän taka-alalle. Wylden soitosta muuten olen diggailut todella lujaa. Ozzy:n No More Tears ja Pride and Gloryn ainokainen ovat taivaallisia levyjä. |