Aihe: Super Mario 9-kielisellä
1
Mättöpiiska
02.11.2005 21:51:13
En tiedä onko kuinka vanha:
http://www.devilducky.com/media/32340/

Jean Baudin vetää.
chief
02.11.2005 22:15:58
Onhan toi ollu joskus aikasemminkin. Hassu idea, mutta toihan menee ihan pitkin vittua. Ois ees reenannu biisin kunnolla ennenkuin rupeaa levittämään tommosta netissä.
"It's the ear, not the gear. "
Teijo K.
02.11.2005 22:32:42

Onhan toi ollu joskus aikasemminkin. Hassu idea, mutta toihan menee ihan pitkin vittua. Ois ees reenannu biisin kunnolla ennenkuin rupeaa levittämään tommosta netissä.

Pitäskö miun ottaa kaikki ääninäytteet pois netistä?
Munsta.
Wil-J
02.11.2005 22:44:11
Pitäskö miun ottaa kaikki ääninäytteet pois netistä?

No sä et hehkuta taitojase. Etkä ole ammattibasisti.
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
jogo3000
03.11.2005 00:59:48

Notuota joo. Onhan tää aika uskomaton veikko kyllä mutta itekkin huomasin että liian iso suupala tullut vedettyä kerralla. Eipä silti, tuskin koskaan pystyn itse vastaavaan.
Sticks & stones can break my bones.
Hirudoid Forte
03.11.2005 01:41:28

Joo-o.

"menee pitkin vittua"...

Tollasta tavaraa harvoin suomessa vedetään. Eipä oo tullu yhtäkään vastaan.

Mikä siinä on jos joku vetää jotain muuta kuin lippukomppia tai oktaavibilehilebassoa (kärjistettyä mielipidettä toim. huom.),niin sitä on mahdoton sulattaa?

Jos joku soittaa tuollaista kamaa luulisin että taustalla on jo pidemmän aikaa bassonsoittoa.Tuskin aloittelija ostaa 9-kielistä.

Mielestäni tuollaiset kommentit tyyliin menee pitkin vittua ovat täysin aiheettomia. joskus sietäisi yrittää itse vetää paremmin, laittaa se jakoon ja tulla vasta sen jälkeen aukomaan päätänsä.

Enkä nyt halua kommentteja tyyliin "perusasiat haltuun" vaan ennemmin näkökulmia siihen kun soittaja soittaa traditionaalisesta poikkeavalla tekniikalla.

Joskus humalassa sapettaa...
chief
03.11.2005 01:51:31 (muokattu 03.11.2005 01:54:11)
Joo-o.

"menee pitkin vittua"...

No, ehkä hiukan liioiteltu kommentti.

Tollasta tavaraa harvoin suomessa vedetään. Eipä oo tullu yhtäkään vastaan.

Ei ni. Kellään ei taida olla niin paljoa ylimääräistä aikaa että opettelisi jotain noin älytöntä.

Mikä siinä on jos joku vetää jotain muuta kuin lippukomppia tai oktaavibilehilebassoa (kärjistettyä mielipidettä toim. huom.),niin sitä on mahdoton sulattaa?

En tiedä. Kenen sitä on mahdoton sulattaa? Itse en ainakaan niin väittänyt. Siitä vaan jos mieli tekee!

Mielestäni tuollaiset kommentit tyyliin menee pitkin vittua ovat täysin aiheettomia. joskus sietäisi yrittää itse vetää paremmin, laittaa se jakoon ja tulla vasta sen jälkeen aukomaan päätänsä.

No voi hitto. Ei kai se nyt niin vakavaa ole. Eikö tänne saa kirjoittaa mielipiteitään? Eikä se mikään timangi suoritus ollut, koska tuollaisen harjoitteleminen oikeasti kuntoon vaatisi aivan älyttömän paljon aikaa ja resursseja eikä siinä olisi juuri mitään järkeä. Minun mielestäni. Jos joku tommosta haluaa tehdä niin siitä vaan.

Enkä nyt halua kommentteja tyyliin "perusasiat haltuun" vaan ennemmin näkökulmia siihen kun soittaja soittaa traditionaalisesta poikkeavalla tekniikalla.

Joskus humalassa sapettaa...

No, tuossa minun näkökulmaa aiheesta.

Ota vielä yks kalja ja relaa. Piis.
"It's the ear, not the gear. "
jogo3000
03.11.2005 02:29:17

Onhan se hieman hauskaa esitellä teknistä kompetenssiaan niin rajusti ettei itsekään siihen loppujenlopuksi pysty. Totta, suoritus on jo vaikuttava. Mutta tyhmää että homma ei pysy ollenkaan kasassa.
Sticks & stones can break my bones.
Saimou
03.11.2005 14:04:33

Jes!

On niin kova svengi että meinasin kusta housuihini ja taispa vähän lirahtaakin...
Rokkinorsu
03.11.2005 16:09:28
Hmm, oliks toi muka oikeesti vedetty niiku ''oikeella beissillä'' vai valehteliko minun silmä, että se oli joku mallintavabasso? Tai siis ku näytti ihan siltä, että ne mikit ei ois ollu mitkään normaalit ja että siellä satulan kohalla ois ollu jotaki elektronista rompetta? Ei muuten, muttaku jäi ärsyttämään, että kummalla se veti.
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
Ihme Basisti
03.11.2005 17:06:47

No joo kylhän sen voi objektiivisesti sanoa tossakin et kyl siin soitto haki joissain kohtaa.
hollstro
03.11.2005 17:11:11

Teknisesti hieno suoritus. Kuka osaa niin käsi ylös. Minä en tuohon pystyisi. Samalla saitilla oli monelaista jojomiestä ja muuta paljon turhempaa ihmettä.
KMT
03.11.2005 18:16:28

Eihän tuossakaan nyt olisi 9-kielistä välttämättä tarvinnu...
hanuristi: "Mun korvat saa varmaan kohta orgasmin."
Quu
03.11.2005 20:28:31

Eihän tuossakaan nyt olisi 9-kielistä välttämättä tarvinnu...

Eihän sitä 5-kielistäkään välttämättä tarvitse, mutta silti ihmisillä on niitä.
Antaa äijän soittaa vaikka 20-kielisellä jos haluaa, mitä väliä?

Hiton hienosti kyllä veti, rytmilinjat ja soololinjat kerralla, upeaa.
Tosin se joku japanilainen joka soitti ukulelellä 'while my guitar gently weep'-biisin oli vielä monta astetta kovempi jätkä.
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
hollstro
03.11.2005 23:13:16

Hiton hienosti kyllä veti, rytmilinjat ja soololinjat kerralla, upeaa.
Tosin se joku japanilainen joka soitti ukulelellä 'while my guitar gently weep'-biisin oli vielä monta astetta kovempi jätkä.

Mistä tuon ukuleleuroteon löytää?
Quu
04.11.2005 00:04:26

Mistä tuon ukuleleuroteon löytää?

Enpä muista sitä linkkiä, oli jossain - muistaakseni kitaransoiton osastolla - ketjussa joka taisi olla nimeltään "tilutuskitaristien videoita tänne".

Tahi jotain sinnepäin.
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
joelr
04.11.2005 00:06:39
En tiedä onko kuinka vanha:
http://www.devilducky.com/media/32340/

Jean Baudin vetää.

Tuossahan ei ole juurikaan eroa stickin tai warr guitarin soittotekniikkaan: http://www.stick.com/ http://www.warrguitars.com/

http://www.stick.com/method/greg_howard2.wmv ja lisää videopätkiä: http://www.stick.com/method/
Harris
05.11.2005 23:23:15
Katos perskules!! Toi Howard oli aika ukko ton soittimen kanssa. Meikäläisen motoriikka ei tohon taipuis. ISO hatun-nosto miehelle!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)