Eli jos Engl etuasteen tökkäis Behringerin kaiutinsimulaatiolla varustettuun boxiin josta vetäis piuhan suoraan äänikortin linja sisääntuloon taikka PA:han, niin olisiko tuollaisella viritelmällä mahdollista saada hyvä äänitys/live soundi vai kannattaako jättää koittamatta? |
-septimisti- 03.11.2005 16:27:42 (muokattu 03.11.2005 16:56:36) | |
---|
On se ihan mahdollisuuksien rajoissa. Tuo meikäläisen behku tosin tuppaa toimimaan ilman sen kummempaa logiikkaa eri setupeissa. Joidenkin laitteiden kanssa jopa kiitettävän hyvin, mutta toisaalta välillä soundi on sitten kaikkea muuta kuin hyvä. Ei se kaappia korvaa tietenkään, mutta on siis parhaimmillaan ok. |
oiva tumpeloinen 03.11.2005 16:45:59 | |
---|
Eikös siinä Englissä ole itsessään kaiutinsimuloitu ulostulo? |
Hammer Of The Gods 03.11.2005 17:13:37 | |
---|
Eikös siinä Englissä ole itsessään kaiutinsimuloitu ulostulo? On joo. Mut ainakin tossa mun pedaalimallissa se kuulostaa ihan kauheelta. |
oiva tumpeloinen 03.11.2005 17:35:20 | |
---|
On joo. Mut ainakin tossa mun pedaalimallissa se kuulostaa ihan kauheelta. En mä sen laadusta mitään tiedäkään, kun en ole kerennyt kokeilemaan. Ajattelin vain, että kannattaa varmaankin ensin kokeilla, miltä se kuulostaa......tosin ajattelu ei ole koskaan ollut mun vahvin puoli. =) |
Jesus_Plastica 03.11.2005 20:36:17 | |
---|
No taidan kuitenkin ton behringerin hankkia kun on suht edullinen ja voisi koittaa sitä myös tuon GT-6 pedaalin kanssa. Sitten vielä on se askarruttanut että kun tossa Engl E530:ssä on se 2x1,5W solid state poweramp niin tekeekö sillä mitään, esim. riittääkö bändin kanssa treenatessa? Entäs jos lykkäisi Engelin suoraan Peave Banditin poweramp sektioon, miten yleensäkin toimii tube preamp -> solid state poweramp? |