James Mc Brown 02.11.2005 15:29:09 | |
---|
The story so far: Ostin ( ):n välittömästi sen jälkeen, kun Sigur ros oli räjäyttänyt tajuntani Roskildessa 2003. Pidin levystä aivan hillittömästi ja tiesin löytäneeni uuden suosikkibändin. Innosta väristen syöksähdin ostamaan myös byrjunin, mutta en pitänyt siitä lainkaan. Levy ei ollut lainkaan ( ):n kaltainen, vaan huomattavasti tylsempi. Se oli aivan täyttä kuraa, enkä löytänyt siltä yhtään hyvää biisiä. Petyin valtavasti ja jätin ostamani levyn hyllyyn pölyttymään, enkä kuunnellut sitä ennen viime viikkoa lainkaan. Tuossa lauantaina kaveri pisti byrjunin lautaselle pyörimään ja aloin hiukan ihmettelemään, sillä musiikki ei kuulostanut lainkaan tutulta. En tunnistanut ainoatakaan biiseistä. Muutamat niistä kuulostivat jopa loistavilta, toisin kuin olin muistanut. Aloin miettimään, mikä helvetti on mennyt vikaan. Aloin tarkastelemaan ostamaani levyä hiukan tarkemmin. Get this: Ostin byrjunin muistaakseni CD-onista. Se on siis aito ja alkuperäinen. Kansitaide on CD:n kantta myöden ihan kunnossa, mutta levyn sisältö ei. LEVYLLÄ ON 13 BIISILLISTÄ RANSKAKSI LAULETTUA AKUSTISTA RENKUTUSTA! Vittua mitä?? Olen kohtuullisen pihalla. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kenen musiikkia levyllä on. Ei se sigur rosia ainakaan ole. En oikein keksi mitään muuta syytä tälle, kuin että painossa on joku mennyt vähintäänkin vituiksi. Jos näin on käynyt, voisi kuvitella, että näitä virhepainalluksia olis muitakin. Onko kukaan kuullut tällaisesta aiemmin? Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Dunga 02.11.2005 15:32:35 (muokattu 02.11.2005 15:33:21) | |
---|
Auts, vähemmästäkin on jo lähetetty uhkailukirjeitä ja hevosenpäitä kostoksi. Aika paha varmaan tässä vaiheessa asialle silti tehdä mitään muuta kuin ottaa levy tehokuunteluun, sen verran hieno teos on. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Informaatiokameli 02.11.2005 15:33:17 | |
---|
Aika mystistä:) Enpä ole tuollaisesta koskaan ennen kuullut. No, käyhän nopeasti ostamassa se oikea Byrjun, se nimittäin on omasta mielestäni paljon parempi kuin ( ). Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tuomittu 02.11.2005 16:13:16 | |
---|
Hahaha! Sori... Mutta on tuo aika hupaisaa. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
Morley 02.11.2005 17:13:47 | |
---|
Minä olen todistanut vastaavaa tosin ei ollut oma levy kyseessä. Jossain ihme Stingin levyssä muistaakseni oli levyllinen Green daytä! Aika hapoilla ollu painosedät kieltämättä. |
Lähikauppias 02.11.2005 18:20:51 | |
---|
Mulla on käynyt ihan samalla tavalla. Ostin CDONista Rufus Wainwrightin ekan levyn, jossa olikin sen sijaan viulukonserttoja. Palautin ja sain uuden tilalle. Sama homma. Palautin ja sain rahat takaisin ja ostin levyn muualta. |
Loony 02.11.2005 19:04:55 | |
---|
Höhöö, mulla kävi sama juttu ton levyn kanssa. Menin heti seuraavana päivänä takas kauppaan vaihtamaan sen levyyn jossa sisältö oli oikea. :) www.marbleframe.com |
saturnzreturn 02.11.2005 19:25:48 | |
---|
en tiiä kun en ole kuullut levyä, mutta kyllähän noita mispressejä sattuu, ikävintä on se, etteivät ole edes keräilykohteita kun ovat niin yleisiä. käteen jää siis vaan vitutus ellei sitä mene kauppaan vaihtamaan ehjää tilalle. my wallet's fat and so is my head |
parinc. 03.11.2005 11:43:01 | |
---|
Yllättävän tavallista vaikuttaa olevan, mullakin on hyllyssä Smashing Pumpkinsin 33-sinkku täynnä saksankielistä schlaageria. Hauskinta tässä on se kun menin vaihtamaan ko. levyn Anttilan Top Tenin tiskille, myyjä pahoitteli, antoi uuden tilalle ja tsekkasi vielä kuulokkeilla antamansa korvaavaan levyn ("jup, tää on ihan aitoa tavaraa"). Kotiin päästyäni totesin että samaa saatanan schlaageria sielläkin oli. Nauratti niin kovasti etten jaksanut enää mennä vaihtamaan uudestaan. |
Yllättävän tavallista vaikuttaa olevan, mullakin on hyllyssä Smashing Pumpkinsin 33-sinkku täynnä saksankielistä schlaageria. Hauskinta tässä on se kun menin vaihtamaan ko. levyn Anttilan Top Tenin tiskille, myyjä pahoitteli, antoi uuden tilalle ja tsekkasi vielä kuulokkeilla antamansa korvaavaan levyn ("jup, tää on ihan aitoa tavaraa"). Kotiin päästyäni totesin että samaa saatanan schlaageria sielläkin oli. Nauratti niin kovasti etten jaksanut enää mennä vaihtamaan uudestaan. :D, ei jeesus, anttilan top ten on levykauppojen cadillac!! my wallet's fat and so is my head |
Varaani 03.11.2005 15:53:04 | |
---|
Yllättävän tavallista vaikuttaa olevan, mullakin on hyllyssä Smashing Pumpkinsin 33-sinkku täynnä saksankielistä schlaageria. Hauskinta tässä on se kun menin vaihtamaan ko. levyn Anttilan Top Tenin tiskille, myyjä pahoitteli, antoi uuden tilalle ja tsekkasi vielä kuulokkeilla antamansa korvaavaan levyn ("jup, tää on ihan aitoa tavaraa"). Kotiin päästyäni totesin että samaa saatanan schlaageria sielläkin oli. Nauratti niin kovasti etten jaksanut enää mennä vaihtamaan uudestaan. No, sehän oli aitoa "tavaraa". Huoh. Asiantuntevaa palvelua Anttilassa, juu. |
mikefast 04.11.2005 11:15:31 (muokattu 04.11.2005 11:16:28) | |
---|
Itse ostin joskus tuossa keväällä Squarepusherin Big Loada-levyn. Iskin sen soittimeen ja rupesin kuuntelemaan. Ihmettelin, kun eka biisi tuntui niin sairaan tutulta - jopa biittitasolla pystyi miettimään, että "seuraavaks tulee tämmönen". Ihmetys oli sen verran kova jo ekan biisin kohdalla, että iskin levyn tietokoneeseen ja pistin CDDB-haun päälle. Kuinka ollakaan, yllätyksekseni huomasin, että tämä "big loada" (joka oli siis levyä ja kansitaiteita myöten kunnossa), sisälsikin sisällöllisesti saman artistin budakhan mindphone-levyn. Tämmöisiä ilmeisesti aina välillä sattuu. Kyllä tuo mainitsemasi levy on kuitenkin aika sairaan hyvä, että valitettavaa että on päässyt käymään näin :-P :)Mikko Pilp Mömelt Mömelt Pilp. |