Alesis 01.07.2003 18:58:41 | |
---|
"St. Anger on melko kiukkuinen levy, joka tuo mieleen hetkittäin legendaarisen Garage Inc.-levyn." Mitä hemmettiä :D NIINPÄ! :D |
MäcFinn 01.07.2003 19:42:16 (muokattu 01.07.2003 19:43:04) | |
---|
biisin Hit the Lights, joka oli perin surkea esitys wtf??? hit the lights muka surkea...hoh legendaarinen garage inc....montakohen metallican cd:tä toi herra on kuullu??? sori, huono suomi You are not paid to think. Happy worker is a mindless worker. So SHUT UP and your do work. |
Tapani L 01.07.2003 19:49:32 | |
---|
Ne lyriikat.. ne lyriikat.. pateettista. Mun mielestä St. Angerin yksi vahvuuksista on juuri se, että lyriikat kuulostaa oikeasti vihaisilta ja raivokkailta. Tätä raivokkuutta huokuu myös levyn rujot soundit, rankat hienostelemattomat riffit ja Hetfieldin välillä jopa sekopäiseksi yltyvä laulu/huuto. Aivan luksus levy, ei voi muuta sanoa. Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
wtf??? hit the lights muka surkea...hoh legendaarinen garage inc....montakohen metallican cd:tä toi herra on kuullu??? sori, huono suomi veikkaan vaan että toimittajalle Metallica musiikki tarkottaa : black,load,reload ja garage inc. albumia.. |
Ozzman 01.07.2003 20:08:54 | |
---|
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta! |
kivi 02.07.2003 01:46:15 | |
---|
Kertokaas muuten, St Anger -levyn omistajat, kuka on levyn äänittäjä? Ei löydy netistä eikä tavallisista verkkolähteistä, ei ainakaan silloin kun etsin, löytynyt. Kauppaan en lähde katsomaan:-) |
BaariMikko 02.07.2003 02:14:16 (muokattu 02.07.2003 02:21:03) | |
---|
"Recorded & mixed by Bob Rock" lukee kansivihossa. EDIT: pakko ottaa kantaa tuohon Franticin haukkumiseen. Sanoitus on mielestäni levyn parhaita, ja kertosäkeen tic-tic-tic-tic-tic-tic-toc- hokema sopii siihen lähes nerokkaasti. Jotenkin tuli tuota haukkumista lukiessa mieleen, ettei sen riipustaja ole tainnut edes tajuta, mitä tuolla kuvataan ja miten se liittyy tekstiin. "Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" |
RawknRawl 02.07.2003 10:45:37 | |
---|
Musa on Metallicalla ollut aina vähemmän paskaa, joskus jopa jees. Sille vaan ei voi mitään että joku Mr. Lars saa meikäläisen niskakarvat pystyyn. Stupid fuck. Eikä muitakaan herroja ihan nauramatta enää pysty sulattamaan. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
e50 02.07.2003 11:15:04 | |
---|
Hohhoi.. Yleensä olen pitänyt Metallicaa varmana laatuna, mutta St. Anger alitti riman pahemman kerran.. Ei tuollaista paskaa enää koskaan. Ihan on soundi hukkunu, enkä yhtään lämmennyt kuunnellessani. Sooloja jäin minäkin kaipaamaan. -Marvelous e5c0bar the neighborly butcher of SubEXiT
-----------------------------
SubEXiT
the Only Way Out
----------------------------- |
Raipe 02.07.2003 23:37:43 | |
---|
"Recorded & mixed by Bob Rock" lukee kansivihossa. EDIT: pakko ottaa kantaa tuohon Franticin haukkumiseen. Sanoitus on mielestäni levyn parhaita, ja kertosäkeen tic-tic-tic-tic-tic-tic-toc- hokema sopii siihen lähes nerokkaasti. Jotenkin tuli tuota haukkumista lukiessa mieleen, ettei sen riipustaja ole tainnut edes tajuta, mitä tuolla kuvataan ja miten se liittyy tekstiin. Kyllä liittyy tekstiin, mutta "laulettuna" kuulostaa hassulta. Hassulla tarkoitan vähän samaa asiaa, kuten esim. The Jesus Lizardin kappaleessa nimeltä Gladiator, katso lyriikoita ja ihmettele rytmiä, johon "laulaja" ne huutaa. Tosin Franticissa se rytmi ei ole mielestäni hassu, vaan se miltä se" tic tic tic toc" kuulostaa. Ensireaktio, joka on WTF?!? = jotakuinkin hassu Vanhoissa on myöskin tuota angstihommaa, mutta se ei minun kohdallani niissä pistä korvaan samalla lailla, kuten St.Angerissa. Hyvä levy St.Anger siitä huolimatta on. |
KooAa 04.07.2003 15:01:27 | |
---|
Kertokaas muuten, St Anger -levyn omistajat, kuka on levyn äänittäjä? Ei löydy netistä eikä tavallisista verkkolähteistä, ei ainakaan silloin kun etsin, löytynyt. Kauppaan en lähde katsomaan:-) Etippä tuolta ... en ole varma löytyykö. http://www.4horsemen.4t.com/frame2.html Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Viceroy 04.07.2003 15:28:22 | |
---|
Nimibiisin kuulleena tohtisin kyllä kehua linjanmuutosta, joskin tykkään kyllä Loadista ja Reloadistakin. St. Angerin soundimaailma ihan huippu, eritoten rummuissa! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Pillumehu-Maija 04.07.2003 20:19:16 | |
---|
Metallica on kyllä järkyttävää kuultavaa nykyään. Ja se quasimodo-basisti, joopa joo... Hyvähän niittenkin on syytää mitä vaan paskaa markkinoille ja kusettaa kuuntelijoita kun kaikkien vannoutuneimpien on melkein pakko ostaa se. Ja ne voi kokeilla kaikkee uusia juttuja jotka on todellisuudessa vaan täyttä paskaa ja se on niille ihan sama myykö se levy, koska niillä ei oo ennestään mitään rahapulaa. |
paavi 04.07.2003 21:07:58 | |
---|
"St. Anger on melko kiukkuinen levy, joka tuo mieleen hetkittäin legendaarisen Garage Inc.-levyn." Mitä hemmettiä :D Heh, mä itse asiassa luulen, että arvostelija tarkoittaa vanhempaa Metallican levyä 'Garage Days Revisited' (tai jotain tuonnepäin...). Siinä oikeasti on yllättävän samankaltaiset soundit ja se on oikeasti varsin legendaarinen levy. Omistin aikoinaan vinyylinä, mutta myin kirppiksellä. :) Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi. |
KooMikko 04.07.2003 21:25:42 | |
---|
'Garage Days Revisited'. Omistin aikoinaan vinyylinä, mutta myin kirppiksellä. :) Harmittaako? Itse löysin tässä eräänä kauniina päivänä Jump In The Firen sinkun (vai onko peräti ep?) kirpparilta. Ja tietenkin jäi ostamatta. |
paavi 04.07.2003 21:46:34 | |
---|
Harmittaako? Itse löysin tässä eräänä kauniina päivänä Jump In The Firen sinkun (vai onko peräti ep?) kirpparilta. Ja tietenkin jäi ostamatta. No, ei mua harmita oikeastaan. Myin samalla monta muutakin metallican vinyyliä. En ehkä oo sitten keräilijätyyppiä. :) Tuon Jump in the Firen oon nähny itsekin, eikö siinä oo sellanen hirviö tulikuopassa tai jotain vastaavaa? Kyseinen biisi on muuten ohimennen sanottuna erittäin hyvä. Riffissä on tiettyä groovea, joka metallicalta yleensä puuttuu. Taisikin olla Mustainen biisi. :) Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi. |
KooMikko 04.07.2003 21:55:49 | |
---|
Tuon Jump in the Firen oon nähny itsekin, eikö siinä oo sellanen hirviö tulikuopassa tai jotain vastaavaa? Kyseinen biisi on muuten ohimennen sanottuna erittäin hyvä. Riffissä on tiettyä groovea, joka metallicalta yleensä puuttuu. Taisikin olla Mustainen biisi. :) Joku piru sieltä tulimeren keskeltä kurkistaa. Näin minäkin muistelen, että Mustainen biisi taitaa olla kyseessä. |
thrashmetallisti 06.07.2003 21:40:32 | |
---|
Metallica esitti joskus muinoin Metal Massacre vol 1. kokoelmalla biisin Hit the Lights, joka oli perin surkea esitys MITÄ HELVETTIÄ!? HIT THE LIGHTS MUKA SURKEA!!! NYT JUMALAUTA::::::KILLKILLKILLKILLKILLKILL!! Ja James hetfieldin "laulu" on kovin, kovin persoonallista. Mitä? Onko valittamista? Aika puhtaastihan tuo Jamesi vetää. Soittakkaa tälle arvostelijalle vaikka jotain viemärigrindiä. Thrash till death! |
thrashmetallisti 06.07.2003 21:40:32 | |
---|
Metallica esitti joskus muinoin Metal Massacre vol 1. kokoelmalla biisin Hit the Lights, joka oli perin surkea esitys MITÄ HELVETTIÄ!? HIT THE LIGHTS MUKA SURKEA!!! NYT JUMALAUTA::::::KILLKILLKILLKILLKILLKILL!! Ja James hetfieldin "laulu" on kovin, kovin persoonallista. Mitä? Onko valittamista? Aika puhtaastihan tuo Jamesi vetää. Soittakkaa tälle arvostelijalle vaikka jotain viemärigrindiä. Thrash till death! |
Juntunen 06.07.2003 22:15:25 | |
---|
Jokaisella kuuntelukerralla on tähän asti parantunut tuo levy. Pidän todellakin tuosta peltipurkkivirvelistä. Sellaista ei-niin-hiottua soundia ja soitantaa varsinkin kitaroiden osalta. Laulun samoin. Mukavaa päästelyä. Miinuksina sanoisin minäkin soolojen puutteen. Lisäksi vähän itseään toistavaa on biisimateriaali. Ehkä ne alkavat sieltä erottua. |