Lilli 02.11.2005 14:57:35 | |
---|
Tässä jo jonkin aikaa on ollut keskustelua Kitarakamat-osastolla wah-pedaaleista. Nyt vihdoin Custom-Sound on ottanut myyntiin RMC-wahit ja saatavana on kaikkia malleja. - Laatuun nähden hinnat ovat lähes eurooppalaista tasoa: Picture Wah 229 ekeä ja Wizard 225 ekeä näin esimerkkeinä. - Käykää testailemassa ja kommentoikaa! - Lilli - 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
askomiko 02.11.2005 15:26:46 (muokattu 02.11.2005 15:29:15) | |
---|
No juu, kohtalaisen järkevät hinnat. Ei vaan näy sivuilla vielä. Jossain vaiheessa himoitsin jo paljolti RMC2:aa, meinasin jo ostaa Tone Toysilta. Onneksi tulin järkiini, sen verran vähän tulee kumminnii wahitettua. Tai no, kyllähän tuo loppuiän kestäisi... >:/ Äh, taas se iski. Katu täyttyy askelista, elämä on röytämistä. |
- Täytyi ihan nosta, kun ei kommentteja näistä markkinoiden parhaista wah-wah-pedaaleista tullut! Vain GryBabyt M.nettiläisten kokemuskentässsä...? 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
p130 03.11.2005 08:36:59 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Dr. Muff 03.11.2005 09:07:16 (muokattu 03.11.2005 09:21:18) | |
---|
Vain GryBabyt M.nettiläisten kokemuskentässsä...? No näimpä :) Red Lionissa on hyvä perustone mut pyyhkäsy on ainakin mulle liian kapea. Kandee koittaa semmostakin sitten jos Custom Soundsille eksyy. Tuumasta toiseen. |
Lilli 03.11.2005 09:39:47 | |
---|
Vaikeutetaanpa Lillin wahin etsintää: Laatuwah kohtuuhintaan on (käytettynä puoli-ilmaiseksi ostettu) perus CryBaby + Roger Mayerin wahkit: Red Lionin asentamiseen menee alle kymmenen minuuttia. Todella asiallisesti bufferoitu (juuri bufferoinnin vuoksi päädyin itse Red Lioniin, sopii minun tarpeisiini paremmin kuin tbp). http://www.custom-sounds.com/epages … e2741d94dcd010682+EN/products/12113 9090 vaatii enemmän puuhastelua, monipuolisemmat säädöt ja true bypass. http://www.custom-sounds.com/epages … e2741d94dcd010682+EN/products/12116 Mulla oli tässä taannoin Javialta ostettu vanha GryBaby, johon oli tehty joitain modifiointeja (en tosin tiedä mitä, ainakin thru bypass?), mutta se ei oikein soundannut... Kyseisellä poljinexpertillä (!) on nykyisin Picture wah ja se kuulostaa aivan erinomaiselta. - Olisihan se erikoista, jopa kansainvälisesti merkittävää, jos löytyisi joskus sellainen wahi tai mikä vaan poljin, jota ei koskaan tekisi mieli vaihtaa eli jonka ominaisuudet tarjoaisivat puitteet kaikenlaiseen vääntöön ja äänenmuokkaukseen... Kokeillaan tässä nyt RMC:itä ja vaihdetaan sitten taas... 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
javia 03.11.2005 10:56:50 | |
---|
Kyseisellä poljinexpertillä (!) on nykyisin Picture wah ja se kuulostaa aivan erinomaiselta. - Olisihan se erikoista, jopa kansainvälisesti merkittävää, jos löytyisi joskus sellainen wahi tai mikä vaan poljin, jota ei koskaan tekisi mieli vaihtaa eli jonka ominaisuudet tarjoaisivat puitteet kaikenlaiseen vääntöön ja äänenmuokkaukseen... heh., .....pertti. Tuo picture on kyllä aika pitkällä tässä listassa wahin ominaisuudessa... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Lilli 03.11.2005 12:01:21 | |
---|
heh., .....pertti. Tuo picture on kyllä aika pitkällä tässä listassa wahin ominaisuudessa... Höpönlöpön! Tietysti ajatuksena oli, että wah-pedaali pystyisi täyttämään sille asetetut vaatimukset sekä puhtosoundeilla että voimakkailla särösoundeilla. Kwaak-kwaak! 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
p130 03.11.2005 14:10:36 | |
---|
Mulla oli tässä taannoin Javialta ostettu vanha GryBaby, johon oli tehty joitain modifiointeja (en tosin tiedä mitä, ainakin thru bypass?), mutta se ei oikein soundannut... Kyseisellä poljinexpertillä (!) on nykyisin Picture wah ja se kuulostaa aivan erinomaiselta. No, ei Mayer-modattua voi verrata perusCryBabyyn vaikka siihen pikkumuutoksia olisikin tehty. Tyypitä ihmeessä jos vain mahdollista! 9090 on monipuolisempi, mutta Red Lionista löytyi minun hakemani perussoundi halvemmalla ja helpommalla + se bufferointi. - Olisihan se erikoista, jopa kansainvälisesti merkittävää, jos löytyisi joskus sellainen wahi tai mikä vaan poljin, jota ei koskaan tekisi mieli vaihtaa eli jonka ominaisuudet tarjoaisivat puitteet kaikenlaiseen vääntöön ja äänenmuokkaukseen... Niinpä... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |