Katsoin pikkumukulana jotain videota hidastuksella niin pitkään, että olen tästä melko varma: V VOO VO VOO VO VOO V Hieman myöhemmin luin myös Vinnien haastattelusta, että hän soittaa sen tuolla tavalla eli vasurilla junttana 8.-osia, tiheämpi kama oikealla. Kyllähän sen voi soittaa vuorojaloin, mutta ainakin sen lopun pitemmän rypistyksen soitto helpottuu noin huomattavasti. No nyt vasta tuli se vastaus mitä odottelin. Watch it go:ta tuli joskus kelailtua ja noin se munstakin sen vetää. Itte ei kyl millää pysty vetää noita nopeita oikeen jalan jutskia. Jonkun verran vois helpottaa ku soittas tupla-basarilla, ni vois kimmota nuija kalvosta paremmin. Oonki koitellu sitä vuorojaloin paitti kaks ekaa oikeella: O OVO VO VOV OV OVO V, mutta aika epätarkoin tuloksin. Ja tuokin tapa muuttuu meikällä mahdottomaksi biisin lopun basarirutinoissa. "Juhani sano mulle kesällä että saan olla täällä. Heti ku ylläpito lähettää mulle privatviestiä tyyliin: "nyt helvetiin" niin lähen heti." -Mahe |
Simbe 03.11.2005 01:37:13 | |
---|
No nyt vasta tuli se vastaus mitä odottelin. Watch it go:ta tuli joskus kelailtua ja noin se munstakin sen vetää. Itte ei kyl millää pysty vetää noita nopeita oikeen jalan jutskia. Jonkun verran vois helpottaa ku soittas tupla-basarilla, ni vois kimmota nuija kalvosta paremmin. Oonki koitellu sitä vuorojaloin paitti kaks ekaa oikeella: O OVO VO VOV OV OVO V, mutta aika epätarkoin tuloksin. Ja tuokin tapa muuttuu meikällä mahdottomaksi biisin lopun basarirutinoissa. Just noin mäkin sitä ensiksi tahkosin. Kun sitten opin tietämään sen Vinnien tavan, niin se melkeinpä tuntui huijaukselta. Liian lällyä... :) Ja se lopun rypistys tuotti siihen asti päänvaivaa todellakin! Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
Lord Torment 03.11.2005 10:10:03 (muokattu 03.11.2005 10:15:00) | |
---|
Kyllä sen kompin pystyis ihan korvakuuloltakin harjottelemaan. Nuoteista katsomalla ja jalkajärjestyksiä miettimällä menee vaan vaikeammaksi mun mielestäni. Siis siitä kompista, ei ehkä koko biisistä. En ole edes kuunnellut koko biisiä loppuun. Mielestäni toi Vinnie osaa parhaiten niitä hienoja ridekilkutteluja. Ne voi ehkä olla vaikeimpia Panteran biiseissä. Ja muutenkin ainakin itse opin biisit ja kompit parhaiten kuuntelemalla. |
e r s k i 03.11.2005 13:42:56 | |
---|
Ja se lopun rypistys tuotti siihen asti päänvaivaa todellakin! Mites tosiaan tuo Becomingin loppu (outro)? Mulla on omat teoriani siitä miten se menee, mutta kiinnostais kuulla miten muut sen näkee/kokee? Notaatiota en löytänyt kuuklella. |
Simbe 03.11.2005 14:40:22 | |
---|
Mites tosiaan tuo Becomingin loppu (outro)? Mulla on omat teoriani siitä miten se menee, mutta kiinnostais kuulla miten muut sen näkee/kokee? Notaatiota en löytänyt kuuklella. Katso edellisen sivun keskustelu. Vasemman jalan basari vetää kaseja haikkajalan tapaan, muut oikealla. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |