Aihe: Mitkä bändit ovat viimeksi iskeneet sinuun?
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
Maardi
01.04.2005 18:36:43
Behemoth. Parasta deathmetallia (ainakin minun mielestä se on deathmetallia) mitä olen pitkään aikaan kuullut. Kuunnelkaa Demigod sekä Zos Kia Cultus-levyjä. Noihin ei voi kyllästyä.

Ei nyt ole minulle uusi bändi enää mutta pakko hehkuttaa,todellakin loistava yhtye.
Billsner
01.04.2005 19:01:49
Ei nyt ole minulle uusi bändi enää mutta pakko hehkuttaa,todellakin loistava yhtye.

Ei se minullekkaan ihan uusi ole. Blackmetal ajoista olen sitä kuunnellut (eka levystä lähtien, "sventevicht" muistaakseni), mutta nämä uudet ovat kyllä parhautta. Grom-levy on erittäin hyvää blackmetallia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
sepeli
02.04.2005 16:50:52
Eipä ole kovin raskasta musiikkia (onhan ne sentään Neurot Recordingsilla, göö!) mutta Enablers on kyllä aivan mahtava. Miksiköhän kirjoitan siitä tänne. No samapa tuo.
Jatkuvahuuhtelureaktorilla päästään tämän jälkeen helposti pas membranakean seutuun ja sormi rectumissa tästä eteenpäin uretrassa olevaa katetria seuraten päästään myös rakkoon. | IMIK #22
...And Justice For All
04.04.2005 20:48:48
Dimmu Borgir ja levy Death Cult Armageddon!!!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
jigsore
04.04.2005 20:54:17

Carcass ja In The Woods...
"The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 Biisi
Spike
04.04.2005 20:57:01
Megadeth iskee kovaa muhun. Tos oliki taukoo kyl jo 5 vuotta varmaan ku viimeks o enemmän kuunnellu bändii.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Coatl
04.04.2005 21:22:41
Dogs Die In Hot Cars

Ei kylläkään ole minkään sortin heviä, mutta sai hyvälle mielelle :)
I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs"
Closure
31.10.2005 16:13:08 (muokattu 31.10.2005 16:13:30)
Päevitys! Olen kirjoittamassa yli 209 päivää vanhaan ketjuun!

Miulla on aika runsaasti tullut uusia hittibändejä, mutta sanompa tässä vain uusimmat löydöt:

Ensiksi voisin vaikka heittää Pain Confessorin:
http://www.painconfessor.com/
http://www.painconfessor.com/mp3/Pa … urmoil%20-%2008%20Soul%20Eraser.mp3
Suosittelen tutustumaan

Toinen oikein loistava bändi on The Wake
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Ratloz
01.11.2005 23:02:43
Between The Buried And Me on kyllä ollu ehkä kovin tähän mennessä. Uuden levyn (Alaska) kannessa oleva tarra kertookin jo aika paljon: "If you thought that SYSTEM OF A DOWN was "originally bizarre" and that THE MARS VOLTA was "strangely ethereal, and TOOL was "weird but awesomely heavy..." Well... welcome a band that you never knew existed... the deranged, progressive, maniacal yet tranquilizing world of... BETWEEN THE BURIED AND ME"

Suosittelen lämpimästi progen, popin, grindin, heavyn ja HC:n ystäville.
Vasaralla naamaan!
Mohla
01.11.2005 23:14:45

Metallista kun puhutaan niin ehdottomasti Soilwork. Bändi joka pystyi palauttamaan uskon hyvään mättöön pitkästä aikaa.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
JivE
02.11.2005 09:29:02

Uusimpia on All Shall Perish, Trivium, Cult Of Luna ja Suffocation.
Blasphemer
02.11.2005 09:56:52

Mistress on viimeisin uusi tuttavuus. Nappikseen nojaavaa hc/metalli-härpäkettä. Bändin takana mm. Anaal Nathrakhin herrat.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Closure
02.11.2005 13:53:59
Juu, lähiaikoina ovat iskeneet tuollaiset "doomahtavat" bändit kuin Isis ja Cult Of Luna, jumaliste kun on loistavaa musiikkia.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Disposable
02.11.2005 15:23:32
Kreator ja Exodus uusilla levyillään. Tai no tuo Enemy of Godhan julkaistiin jo alkuvuodesta mutta omiin korviin se kulkeutui vasta nyt.
Dunga
02.11.2005 15:36:02
Eyehategod, tuon Sludge-topicin innoittamana tutustuin. Hauskaa ärinää ja pörinää.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
GhostOfTheSun
02.11.2005 15:46:42
Juu, lähiaikoina ovat iskeneet tuollaiset "doomahtavat" bändit kuin Isis ja Cult Of Luna, jumaliste kun on loistavaa musiikkia.

Kuten tuolla jossain topicissa mainitsin, niille, joille yllä olevat bändit maistuvat, suosittelen Lolita Stasin debyyttilevyä Ruhr. Se on itseasiassa bändi, joka minuun on viimeeksi iskenyt.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Kreivi_Krappula
02.11.2005 19:33:03
No uusista tuttavuuksista Trivium ja Shadows Fall ja IN FLAMES iskee aina!
Niinhän se on!
solesurvivor
02.11.2005 20:50:08
Queensryche ja Starbreaker on nyt vasta kolahtanu mulle:) Myös Cradle of Filthiä ja My Dying Bridea tullu kuunneltua paljon.
"If you shake my hand, better count your fingers.."
salmivaara
02.11.2005 20:56:43

Mistress on viimeisin uusi tuttavuus. Nappikseen nojaavaa hc/metalli-härpäkettä. Bändin takana mm. Anaal Nathrakhin herrat.

Enpä muista milloin olisin mistään uudesta metallibändistä innostunut näin kovasti! Helvetin kovaa kakkaa!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)