Aihe: Avautuminen moderoinnin puutteesta ja turhista kirjoituksista 1 2 | |
---|---|
![]() 01.07.2003 15:37:59 | |
Ei kitarakamat oo asiallisin, joskin ainakin sen viimekesäisen (karkuun päässeen) hauen pituuden verran musiikkilaji-osastojen edellä. Studiotyöskentely on verrattain asiallinen, samoin Musiikkibisnes, Musiikin teoria ja säävarauksella Backstage. Noniin, tällaista kommentointia halusinkin kuulla. Tosiaan kun itse en seuraa muita alueita, ja joskus harvoin käyn nauramassa metallialueen jutuille, niin en todellakaan ole selvillä laudan tilanteessa kokonaisuutena. Ja tässä vaiheessa voin toki myöntää, että on tyhmää kommentoida ja avautua kun ei tiedä koko asiasta oikeastaan mitään. On huojentavaa kuulla, että täällä todellakin liikkuu moderaattoreita. Oikeastaan alitajunnassa olikin vähän sellainen kutina.. tuntuu kuin asiattomuuksien määrä olisi kuin olisikin vähentynyt. Tähän mennessä olen pistänyt sen kyllä ihan keskustelijoiden itsensä piikkiin :) Tämän takia myös arvelin, josko muilla osastoilla olisi ns. kaaos päällänsä. Pari päivää sitten vilkaisin kitara: soittaminen -osiota ja siellä oli kyllä mielestäni liikaa turhuuksia. Voisi sielläkin vierailla useammin. | |
![]() 01.07.2003 15:40:33 (muokattu 01.07.2003 15:42:29) | |
Mistä hiton maalausvinkeistä täällä oikeen nyt puhutaan?? http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 5&o=0&x=1952e3773d&co=0 Nää maalausvinkit voidaan mun mielestä kuitenkin tässä keskustelunaiheessa unohtaa, sillä ne eivät ainakaan suoraan tähän liity. Ehdotankin että ken haluaa niistä keskustella (tai riidellä?) voi mennä siihen samaiseen topicciin jauhamaan omia mielipiteitään eri tekniikoiden paremmuudeesta. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy | |
![]() 01.07.2003 16:17:16 | |
Ei kitarakamat oo asiallisin, joskin ainakin sen viimekesäisen (karkuun päässeen) hauen pituuden verran musiikkilaji-osastojen edellä. Nuo kyllä harmittaa, multakin pääsi, kalakaverin arvion mukaan 6-15kg, hakki irti viime kesänä. Yhden 9kg:n olen kyllä koukannut ja tuo tuntui aikasta isommalta, kertaakaan en saanut (isoon vetorullaan) yhtään siimaa sisään, kunnes siima (punottu) poikki syväimen edestä. Kyllä harmitti. Noh, sai aika kovat kiksit kuitenkin, vähän kuin silloin kun soitto kulkee. Tämä ei liittynyt keskusteluun mitenkään, mutta tulipahan todistettua että tällä palstalla voi keskustelu versota välillä mukavastikin, tai joidenkin mielestä ärsyttävästi, kun ei liikaa moderoida. Hyvä vai huono asia, kas tuotapa en tiedä. Minulle nykylinja passaa ihan hyvin, tälläkin palstalla on niin monen ikäistä ihmistä ettei se(kin) voi olla näkymättä ja minun mielestä saakin näkyä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! | |
![]() 01.07.2003 16:39:05 | |
Minulle nykylinja passaa ihan hyvin, tälläkin palstalla on niin monen ikäistä ihmistä ettei se(kin) voi olla näkymättä ja minun mielestä saakin näkyä. Allekirjoitan. Itsekin (vaikkei sitä ehkä uskois) on tullu oltua sellaisessa vaiheessa ns. "ihmiseksi kehitystä" ettei ollut kuin vain ja ainoastaan se yksi totuus.. :) Jokaisella on oikeus perusteltuun mielipiteeseen, mielipiteen arvo punnitaan sitte keskustelun mahdollisesti jatkuessa. Tämän koko sivuston ydinhän on yhdistää eri ikäisiä ja eri kokemustaustan omaavia musiikin harrastajia/semi-ammattilaisia/ammattilaisia keskustelussa ja eri muotoisten neuvokkipalveluiden puitteissa. Ylläpidolle kiitos! Hii! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)