Blitz 29.08.2005 21:34:19 | |
---|
Oliko hinnat netin mukaiset, vai tuliko kalliimmaksi? Suomessahan tuo alv on hieman korkeampi kuin Saksassa? Eli saitko nettikaupan hinnalla kotiovelle? 'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him! |
ultra 29.08.2005 21:56:21 | |
---|
Oliko hinnat netin mukaiset, vai tuliko kalliimmaksi? Suomessahan tuo alv on hieman korkeampi kuin Saksassa? Eli saitko nettikaupan hinnalla kotiovelle? Kyllä vain tuli just niillä hinnoilla ja olemattomalla 15€ postimaksulla siis DHL Express.. Loistavat kaupat muuten paitsi luottokortin kannalta:) I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
HooHoo 01.09.2005 07:40:16 | |
---|
...ja lisää suitsutusta Rokkisopille täältä: Mun symbaaliloota tuli 10 pvässä niinikään DHL-pakulla kotiovelle, sisältö tilauksen mukainen ja kulut 15,-. Pesee T-kaupan palvelun kyllä tässä suhteessa! |
Jurveli 29.09.2005 22:16:28 | |
---|
Sain käsiini yhden Yamaha-setin mukana Meinl Silverline haikat. Soundi on niissä mielestäni hyvä ja kuntokin aivan loistava. Kun en niistä mitään tiedä niin kenties joku muu voisi antaa dataa ulos silverline mallista. Netistä googlettamalla selvisi vain, että joku muukin kysyi ko mallin tietoja. Olisi kiitollinen jos joku saisi listattua tietonsa tähän sivustoon. |
Tindrum 12.10.2005 21:28:09 | |
---|
Oliko hinnat netin mukaiset, vai tuliko kalliimmaksi? Suomessahan tuo alv on hieman korkeampi kuin Saksassa? Eli saitko nettikaupan hinnalla kotiovelle? Varmistin asiaa tullista: Suomalainen (EU:n kansalainen) ei maksa EU:n sisältä tilatusta tavarasta minkäänlaisia alv-erotuksia. Kehottivat olemaan käyttämättä niitä kauppoja, jotka vinkuvat alv-erotusta maksussa. EU:n perustuslain (ja nykyään Suomen tullinkin) kanta on että tavara liikkuu vapaasti. Poikkeuksena tietysti ajoneuvot. Tietysti? m© |
dictatorsh*t 13.10.2005 08:14:55 (muokattu 29.10.2005 00:02:20) | |
---|
Ei enää. |
VeeKoo 23.10.2005 21:00:07 | |
---|
Meinlin meteor sarjakin puuttuu :D Voi perkele kun bodom aiheet lukitetaan aina! |
Shitmanek 23.10.2005 21:04:09 | |
---|
Meinlin meteor sarjakin puuttuu :D Se vastannee jotain Headlineria...? Yarr! |
Matjardo 24.10.2005 20:28:52 (muokattu 24.10.2005 22:06:39) | |
---|
Noniin, nyt lienee minullakin aihetta kirjoittaa tänne. Tänään kävin postista hakemassa thomannilta tulleen paketin, ja siellähän oli kasa Meinliä. Näin nopeasti näppi tuntumalta voin sanoa, että mahtavilta kuulostaa! Crashit on Amun 16" powerful ja Raker 17" heavy crash. Raker on mahtava ajopelti, sopivan matala ja pitkähkö sointi makuuni. Vaatii tosin vähän kovemman iskun syttyäkseen, eli ihan jazzi hipelöintiin tuo ei sopisi, ja lähteehän tuosta jumalattoman kova äänikin. Amuni on sitä tunnettua Amun tavaraa, ei valittamista. Sointi mukavan kirkas ja sopiihan tuohonkin komppia vedellä. Syttyy nopeammin kuin Rakeri. Minun korvaan valitsin mielestäni täydelliset crashit. Haikka pellit on sitten Amun 14" Soundwave Medium, yllättävän raskaat pellit. Auki soittaessa lähtee erittäin massiivinen ääni, sopii loistavasti raskaampaan mättöön. Ride on Classic 20" Powerful. Lyhyesti ja ytimekkäästi; erittäin hyvä. Hinta on melko halpa, ja itse päädyin tuohon lähinnä hinnan takia. Ainut mistä itse en niin tykkää tuossa, on se että sointi kuulostaa jotenkin ontolta. Mutta hyvä ride kuitenkin :). Splash on kymppi tuumanen Amuni, kuulostaa juuri siltä miltä splashin pitääkin. Tuo splashi oli juuri sellainen mitä olen etsinyt. Ei tällä kertaa muuta. Taidan ruveta Meinlistiksi ;).. Niin, ja nyt löytyy kuvakin tuosta pelti kattauksesta, omassa kuvassa. Two coke or not two coke? |
Migo 24.10.2005 20:54:57 (muokattu 27.10.2005 20:03:35) | |
---|
Noniin, nyt lienee minullakin aihetta kirjoittaa tänne. Tänään kävin postista hakemassa thomannilta tulleen paketin, ja siellähän oli kasa Meinliä. Näin nopeasti näppi tuntumalta voin sanoa, että mahtavilta kuulostaa! Crashit on Amun 16" powerful ja Raker 17" heavy crash. Raker on mahtava ajopelti, sopivan matala ja pitkähkö sointi makuuni. Vaatii tosin vähän kovemman iskun syttyäkseen, eli ihan jazzi hipelöintiin tuo ei sopisi, ja lähteehän tuosta jumalattoman kova äänikin. Amuni on sitä tunnettua Amun tavaraa, ei valittamista. Sointi mukavan kirkas ja sopiihan tuohonkin komppia vedellä. Syttyy nopeammin kuin Rakeri. Minun korvaan valitsin mielestäni täydelliset crashit. Haikka pellit on sitten Amun 14" Soundwave Medium, yllättävän raskaat pellit. Auki soittaessa lähtee erittäin massiivinen ääni, sopii loistavasti raskaampaan mättöön. Ride on Classic 20" Powerful. Lyhyesti ja ytimekkäästi; erittäin hyvä. Hinta on melko halpa, ja itse päädyin tuohon lähinnä hinnan takia. Ainut mistä itse en niin tykkää tuossa, on se että sointi kuulostaa jotenkin ontolta. Mutta hyvä ride kuitenkin :). Splash on kymppi tuumanen Amuni, kuulostaa juuri siltä miltä splashin pitääkin. Tuo splashi oli juuri sellainen mitä olen etsinyt. Ei tällä kertaa muuta. Taidan ruveta Meinlistiksi ;).. Edit: peruin tuon tilauksen, pääsin kokeilemaan tuota amunin haikkaa livenä ja ei se oikein sykähdyttänyt.. Senpä johdosta ajattelin, etten viitsi toomanilta tilata koska ei voi koskaan tietää. Olinx niq eka? Paljo viive? :D |
Glubatz 28.10.2005 20:54:28 | |
---|
Mutta asiaan. Mun mielestä Classicit on kolisevia skeidoja. Samoin MCS:t. Ja paisteen 302-502-802 sarjat. Mutta Sabianin B8:t ovat mielestäni suht. musikaalisia ton hintaluokan pelleiksi. Mun mielestä Classicit on hyviä ja ainakin parempia kun noi Sabianin B8. |
Tietääkö kukaan arvoa Meinlin vanhalle pellille nimeltään silver line ja alempana lukee 70er ja west germany. Pelti on siis kokoa 20 ja ride. |
VRock 03.11.2005 18:07:03 | |
---|
hankinnassa olisi Meinl 13" soundwave haikat ja 17" rakeri... kommenttia... haitsu ihan peruskäyttöön olis. kommentteja "And you can have my deodorant..!" |
limppu 16.11.2005 15:43:58 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta Byzancen thin crasheistä varsinkin 16 ja 18". Onko Byzancet muuten kuinka yksilöllisiä? Ei ole pearlin voittanutta :) |
hgr 16.11.2005 19:27:06 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta Byzancen thin crasheistä varsinkin 16 ja 18". On, 17-tuumaisesta. Kelpo pelti. |
moukari 18.11.2005 23:39:20 | |
---|
Ostin just Meinlin 10" splashin ja soundi on kyllä kohdallaan. Menee loistavasti ns. humppapeltinä mutta soi sen verran napakasti että voi käyttää vaikka pikku crashinä..... Nuo Turkin Meinlit tehdään ilmeisesti käsityönä kappalekohtaisesti koska liikkeessä kokeilin vierekkäin kahta täysin samaa peltiä ja toisessa oli huomattavasti matalampi soundi. Molemmat kyllä hyviä. Kun vielä sain ovh:takin alaspäin aika reilusti hetken tingittyäni, niin hyvät kaupat tein. Suosittelen lämpimästi mutta testata kannattaa kunnolla ennen kauppoja. |
turohaapamaki 22.11.2005 07:56:22 | |
---|
Ovatko Meinlin Classic sarja ja esim. Zildjianin ZXT-sarja lähellä laadullisesti toisiaan? Onko kokemuksia kumman sarjan crashit ovat soinniltaan parempia raskaaseen soittoon?? kiitos! " death blooms..." |
Legatus 23.11.2005 20:04:48 | |
---|
Ovatko Meinlin Classic sarja ja esim. Zildjianin ZXT-sarja lähellä laadullisesti toisiaan? Onko kokemuksia kumman sarjan crashit ovat soinniltaan parempia raskaaseen soittoon?? kiitos! Minä kun vertailin noita keskenään niin reilusti meni meinlin puolelle. ZXT oli vähä liian tönköt kuivat mun makuun. Janne pentele!!!!!!! |
turohaapamaki 24.11.2005 07:19:53 | |
---|
Oon kuullut vähän saman suuntaista kommentia muualtakin, ja sitten jostain kuulin, että ZXT:t "löysistyy" kohtuullisen nopeasti varrattuna Meinlin pelteihin. Taitaa noissa Meinlin pelleissä olla hinta-laatu suhde olla kunnossa. " death blooms..." |
Legatus 24.11.2005 07:44:03 | |
---|
Oon kuullut vähän saman suuntaista kommentia muualtakin, ja sitten jostain kuulin, että ZXT:t "löysistyy" kohtuullisen nopeasti varrattuna Meinlin pelteihin. Taitaa noissa Meinlin pelleissä olla hinta-laatu suhde olla kunnossa. Enemmän kuin kohdallaan :) Janne pentele!!!!!!! |