Dumb 02.11.2005 11:16:35 | |
---|
Ostin tuossa kesällä tuollaisen Rolandin FC-200 MIDI-laudan, jotta sain paremman ohjaimen Line6 POD Prolleni erästä projektia varten, jossa en omaa isoa setuppiani käyttänyt. Ja samalla saatiin basistille asiallinen ohjain Line6 Bass PODxt:tä varten. Kaikki toimi hienosti vielä vähän aikaa sitten, mutta sitten lankku lopetti toimintansa. Ei vain lähtenyt käyntiin kerran treenien alussa. Vaihdettiin eri muuntaja käyttöön ja kokeiltiin paria eri sähköpistokettakin muuntajalle, muttei auttanut. Seuraavana päivänä kokeilin laittaa laitteen sisälle patterit ja johan taas heräsi eloon. Virtaliitinkö tuolta on rikki? Kurkkasin jo laitteen sisälle, muttei mitään näyttänyt fyysisesti rikki olevan. Onko jollekin muulle käynyt samoin? Aika monella täällä kuitenkin tuollainen lauta on, tai on ollut. Ihan normaalissa käytössä tuo on meillä ollut eikä ole saanut osumaa tai mitään. Pattereiden kanssa pelaaminen vain ei tule kysymykseenkään pidemmällä aikavälillä, joten kuntoon tuo pitäisi saada, ja vähän äkkiä. |
JuSu 02.11.2005 11:42:32 | |
---|
Virtaliitinkö tuolta on rikki? Vähän siltä se vaikuttaisi, jos kerran paristoilla toimii. Oma Rolandini on toiminut moitteita *koputtaa puuta* . Yleismittarilla voisi yrittää mittailla piirilevyltä sieltä liittimen nurkilta, josko siitä saisi osviittaa... Paremmin elektroniikan saloihin vihkiytyneet neuvokoot tarkemmin. Mutta jos kiire on, vie huoltoon. Hmm... Hyvä neuvo, mutta enpäs keksikään yhtäkkiä, että minne. Ehkä Rolandilla osattaisiin neuvoa? JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Mutta jos kiire on, vie huoltoon. Hmm... Hyvä neuvo, mutta enpäs keksikään yhtäkkiä, että minne. Ehkä Rolandilla osattaisiin neuvoa? JuSu Kannattaa ainakin kysäistä sieltä Vantaalta (ainakin se oli joskus siellä se Rolandin maahantuonti), siellä on varsin avuliasta väkeä.
Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
Dumb 02.11.2005 14:30:46 | |
---|
Joo, tuon Rolandin huollon numeron sainkin jo "lähikaupasta" kun asiasta mainitsin. Täytyy sinne varmaan soitella. Eikös se siinä jossain Jumbon lähettyvillä sijaitse? |
Fortune 02.11.2005 14:33:37 | |
---|
Joo, tuon Rolandin huollon numeron sainkin jo "lähikaupasta" kun asiasta mainitsin. Täytyy sinne varmaan soitella. Eikös se siinä jossain Jumbon lähettyvillä sijaitse? Jeps. Itse ostin tuon FC-200:sen manuaalin sieltä, kun sitä ei muualta saanut. Oli pirun kallis, mutta palvelu oli hyvää. Sellainen showroom-toimistohan se vain on, mutta mukavia ihmisiä. Tai ehkä juuri siksi, ei ole niitä soitinmyyjiä vaan pelkästään ammattilaisia :) Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
Dumb 02.11.2005 14:43:16 | |
---|
Itse ostin tuon FC-200:sen manuaalin sieltä Heh, voi todellakin sanoa "tuon", sillä nykyäänhän se manuaali on minulla. ;) |
Fortune 02.11.2005 14:49:57 | |
---|
Heh, voi todellakin sanoa "tuon", sillä nykyäänhän se manuaali on minulla. ;) Nii-i :) Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |