Aihe: Eko Les Paul Custom
1
H.E.L.L
02.11.2005 13:47:20
Eli olen hankkimassa edullista Les Paul - mallista kitaraa.

http://www.soitin-huttunen.com/uploads/ekolpcst.jpg

Kävin kokeilemassa kyseistä skebaa ja se tuntui hyvältä kaikin puolin. Soittotuntuma oli hyvä, viimeistely oli laadukas ja hinta kohdillaan.

Tosin itselläni ei alkuperäisestä Gibsonista tuntumaa ole.

Kertokaa hyvät kitaristit minkälainen teidän Eko on ollut (tai mitä ootte kuullut ) ja kannattaako opiskelijan viimeisiä rahojaan tähän törsätä.

Mites muut esim. epiphonin lespat?

ps. Ei mitään osta Gibsoni juttuja, Rahaa ei ole siihen eikä tätä vauhtia tuu ikinä olemaankaan.
-K-
02.11.2005 13:48:47
Ihan kivahan tuo on, ei se soundi ihan peruslessua ole, kansipala on paksua saarnea, ainakin omassani. mikinvaihdoin jälkeen olen diggaillut enemmänkin.
Ei suotta elämys.
StJerky
02.11.2005 14:03:20
Uusimmassa Riffissä oli juttua tuosta Ekosta. Pulttikaula muistaakseni. Samassa lehdessä oli juttua myös Stagg merkkisistä kitaroista, tekee myös halpaa LP mallia. Kehuttiin, mutta Riffissä nyt kehutaan aina kaikkea.
jarpppa
02.11.2005 14:23:34
J&D lespaulit kai kans hintaansa nähden tosi hyviä,itselläni oli se pulttikaulainen,oli ja on hyvä hintasekseen,ja kyllähän epitkin on hyviä vehkeitä,ja käytettynä löytyy halvallakin
"Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli
kookos
04.11.2005 17:36:34
juu tommosen ekon lespan maki hankin ekaks kitaraks vuos sitte joten kauheesti tuntumaa ei ollu viela mihinkaan suuntaan. nyt jonkun verran muita saman 300-500ee hintatason valineita on tullu testailtua nii kyllahan tuossa kapistuksessa on ihan hintalaatusuhde kohdallaan. :)

parin vuoden paasta kylla aion investoida johonki laadukkaampaan. koyhalla ei oo varaa hankkia halpaa.
H.E.L.L
04.11.2005 19:06:53
Joo, kävin sitten ton Ekon Les Paul Customin hakemassa. Nyt vähän enemmän kun on päässyt tota vehjettä soittamaan, niin mun mielestä helvetin hyvähän se on hintaansa nähden. Kaula sopii profiililtaan mulle hyvin ja mun on hyvä soittaa sillä. Eikö se nyt tässä oo kuitenkin se pääasia. Soundeissa on mukavasti munaa ja jos vielä jossain vaiheessa vaihtaa mikit niin hyvä tulee. Ja onhan se aivan jumalattoman hyvännäköinen kitara.

Kiitoksia kaverit avusta.

Oma kuvassa on toi uus kitara.
SiwamieS
04.11.2005 20:32:33
Oma kuvassa on toi uus kitara.

Komia on keppi! Onnea yhteiselle tiellenne :P
They're coming to get you, Barbara!
Kampuzzjeah!
04.11.2005 21:02:31
ÖÖ!

minä painoin vahingossa jollekkin varoituksen!
ihQDaa. IHFC #3 Myydään esp/ltd
Super-Jari
05.11.2005 00:25:25
ÖÖ!

minä painoin vahingossa jollekkin varoituksen!

Huomasitko että varoituksen voi poistaa?

Aloittajalle onnea uudesta kitarasta.
Ukko
05.11.2005 10:27:58

mutta Riffissä nyt kehutaan aina kaikkea.

Jesh, mutta heillä onkin se periaate etteivät ota arvosteltavaksi tuotteita jotka tulisivat saamaan pelkkää negatiivista arvostelua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)