Aihe: B.O.A. -pedaali
1 2 3
Niskamies
30.10.2005 19:27:52
Laitteen suunnittelijan mukaan kolmen käyttövuodenkaan jälkeen jalkalevyyn ei ole tullut mitattavaa vääntymistä tai väsymistä. Tiedä sitten siitä...

Kolme vuotta on hyvä alku. Katotaan sitten kun sillä on soiteltu 40-50 vuotta.
Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin."
Legatus
30.10.2005 19:41:37
Kolme vuotta on hyvä alku. Katotaan sitten kun sillä on soiteltu 40-50 vuotta.

Millä pedaalilla ois? Ja ketä kiinnostas soittaa samalla spedulla 40 vuotta....
Niskamies
30.10.2005 19:46:14
Millä pedaalilla ois? Ja ketä kiinnostas soittaa samalla spedulla 40 vuotta....

Ludwig Speed King. Miksi ostaa uusi, jos vanha toimii edelleenkin kuin junan vessa?
Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin."
ramzuz
30.10.2005 21:10:53
Ludwig Speed King.

olis nii kiva joskus koittaa tollasta tosin oma eliminaattori on kyl mun jalkaan oikea.
music non stop
Shitmanek
30.10.2005 21:13:44
Minä mieluusti soittaisin samalla pedaalilla, ainakin noin kalliilla, enemmän kuin tuon 3 vuotta. Kauankohan Eliminatorit kestävät, tuntuivat pienen kokeilun perusteella kivoilta.
Yarr!
ToMi88
31.10.2005 13:41:53

Ludwig Speed King.

olis nii kiva joskus koittaa tollasta

Niimp! Noh, jos sitä joskus pääsis kokeilee. Niin paljon kehuttu tuota, että ois kyllä mugavaa..
Stereophile
31.10.2005 15:37:26 (muokattu 31.10.2005 15:38:15)

Niimp! Noh, jos sitä joskus pääsis kokeilee. Niin paljon kehuttu tuota, että ois kyllä mugavaa..

Kerran olen päässy testaamaan tuota speed kingiä ja ainakin yamahan suoravetojen jälkeen tunnosti aika samankaltaiselta. Eli helvetin hyvältä...
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
moderndrummer88
31.10.2005 15:45:04
Kerran olen päässy testaamaan tuota speed kingiä ja ainakin yamahan suoravetojen jälkeen tunnosti aika samankaltaiselta. Eli helvetin hyvältä...

kyllä speed kingit on vielä paremmat... ei voi mitään...
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Bacchus
31.10.2005 16:03:29 (muokattu 31.10.2005 16:05:00)
Hemmetin hienon näkönen pedaali, ja todella huolella tehty. Harmi vaan ettei sopinut mun jalkaan.

Jep, ja erittäin kestävät. Kaikki tehty viimeisen päälle. Mutta, ei sopinut mullakaan jalkaan.

Mielenkiintoinen viritys tuo B.O.A (hitto mikä nimi). Vois käydä Musamaailmassa testaamassa,
Jag är en hund
miccomalliton
31.10.2005 17:13:23
Kaksi sinkkupedaalia olisi hankintalistalla.

Edelliset spedut oli Iron Cobra RG tuplat.
Jotkut suoraveto sinkut kiinnostais, mutta eipä ole moisista kokemusta.

Pikaviesteillä saa tarjota hyväkuntoisia sinkkuja. Mielellään kaksi kerralla. Kaikki kiinnostaa

Sori offtopic.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))> olen Hulkki! ESTR #1 Punttisika #1 MET #2 Kirka on mies.
Bobana
01.11.2005 07:16:28
Axikset näyttää sotalaivoilta.

Eipäs kun pommikoneen ohjaimilta....
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Animosity
01.11.2005 12:13:35

Eipäs kun pommikoneen ohjaimilta....

Ei se ulkonäkö niin paljon haittaa kun on Axisilla päässy potkimaan...Ja kyllä kun niitä vähän aikaa kattelee oikein antaumuksella, nii nehän on loppujen lopuksi aikas hienot.
Köyhän ei kannata ostaa mitään halpaa...
Legatus
01.11.2005 12:51:55
Ei se ulkonäkö niin paljon haittaa kun on Axisilla päässy potkimaan...Ja kyllä kun niitä vähän aikaa kattelee oikein antaumuksella, nii nehän on loppujen lopuksi aikas hienot.

Näin!!!
Bobana
02.11.2005 07:21:58

Tarkoitin asian kyllä hieman eri tavalla...
Eli näyttävät juuri sellaisilta että nyt mennään eikä meinata ja vedetään sellaset pommikoneet että oksat pois you know...?
Ja mitenkä tämä nyt liittyy aloitettuun aiheeseen niin emmä vaan tiiä...
Animosity
02.11.2005 10:23:51

Tarkoitin asian kyllä hieman eri tavalla...
Eli näyttävät juuri sellaisilta että nyt mennään eikä meinata ja vedetään sellaset pommikoneet että oksat pois you know...?
Ja mitenkä tämä nyt liittyy aloitettuun aiheeseen niin emmä vaan tiiä...

Hups! My bad...
Ehkäpä se liittyy noiden B.O.A- spedujen utopistiseen ulkonäköön.
Epäilyttää vähän toi kyseisten pedaalien tekniikka, että pystyykö toi jalkalevyhärpäkkä tarjoamaan sekä nopeutta että luonnollista soittotuntumaa???
Köyhän ei kannata ostaa mitään halpaa...
markkuliini
02.11.2005 11:46:07

Epäilyttää vähän toi kyseisten pedaalien tekniikka, että pystyykö toi jalkalevyhärpäkkä tarjoamaan sekä nopeutta että luonnollista soittotuntumaa???

Tuskinpa vaan...
Ehkä firma luottaa että kuukauden-välein-pedaalin-uusivia-metallipäitä riittää kuitenkin..... HEHEHEHE..provoprovo

Itse muistan heavykaudellani aikaa sitten tuskailleeni pedaalien kanssa. Tuntui ettei tuplilla lähtenyt kunnolla ja vika oli tietenkin speduissa. No eipä ne uudet ja paremmat muuttaneet tilannetta oikeastaan mihinkään suuntaa.
www.vasamayhtye.com
mustakaapu_3
02.11.2005 12:48:41
Täällähän oli joku aika sitten juttua dw:n vastaavalla idealla toimivasta pedaalista, eli lieneekö tässä sitten taas pdp:n dw- kytköksiä?

Jos pdp:n pedaalista saa maksaa 424e, niin mitähän maksaa ihan oikea dw:n pedaali?
Stereophile
02.11.2005 15:18:03

Myönnän sortuneeni samaan. Vikaa hakee pedaaleista, vaikka oikea syy on treenin puute. Toisaalta, ei tässä tappiollekaan olla jääty; käytetyt spedut saa kaupaksi joko samalla, tai kalliimmallakin hinnalla.

Minulla oli sentään (oikeastikin) pedaaleissa vikaa. Kun vaihdoin noin kymmenen vuotta vanhat huoltamattomat Pearlin halpikset Yammun suoravetoihin niin jalkatyöskentely parani kummasti... Alkaa taas kohtapuoliin lähteä basarit samaan malliin kuin 5 vuotta sitten...
Jos sanon et´ taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja, Jos sanon et´ maailma ei pyöri, se ei silloin pyöri, Jumalauta! - Jouni Hynynen
Bobana
03.11.2005 08:02:46
Kyllä niissä pedaaleissa jonkin verran eroja on justiin halpis ja pro mallien välillä.
Suurin on tietenkin kestävyys puolella mutta on niitä eroja poljettavuudessakin. Ja isoja sellasia.

Mutta sellasta paskaa mä en kyllä sulata kun täällä jotkut parjaa Iron cobria että kun se slave on niin raskas ja blaa blaa tai kun se Eliminaattori on sitä sun tätä...
Molemmat ovat jo tekijävehkeitä ja erittäin useat pro ammattilaiset näitä käyttävät.

Eli kyllä se on äijässä se vika jos ei tuon tason vehkeillä soitto onnistu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)