Aihe: Indica
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1015 16 17 18 19
lapio
13.10.2005 22:58:57

Indica on kyllä viehättävää katsottavaa ja kuultavaa livenä. Harmillisen tylsää kuitenkin levyltä kuunneltuna. En oikein jaksanut keskittyä kuuntelemaan levyä vaikka siellä oli mukavan kuuloisia juttuja. Mutta näkemäni keikka toimi. Toivottavasti uusi levy olisi hieman parempi kokonaisuus.
Live fast, die 72 year old.
JCM
14.10.2005 06:52:19

Heh... Oletkos kuullut Maijaa livenä? Se on aivan kamalaa kuultavaa.

Olen televisiokeikkoja nähnyt. Kyllähän se monesti vetää pahasti överiksi, mutta siitä huolimatta.
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
Cathi777
14.10.2005 10:39:56

Olen televisiokeikkoja nähnyt. Kyllähän se monesti vetää pahasti överiksi, mutta siitä huolimatta.

Maijallahan on ihan hyvä laulusoundi niihin sen biiseihin, mutta ei se laulutaito mikään kovin erikoinen ole. Aikamoista kähinäähän se on.
Only pop music can break my heart...
Boyakasha
14.10.2005 10:41:52
Maijallahan on ihan hyvä laulusoundi niihin sen biiseihin, mutta ei se laulutaito mikään kovin erikoinen ole. Aikamoista kähinäähän se on.

Eikö ketään muuta häiritse ja ärsytä Maijan tapa aukoa suutaan ammolleen videoillaan ja keikoillaan? Onneksi Jonsu ei todellakaan sorru samaan. Joka tapauksessa molemmat lahjakkaita lauluntekijöitä yhtä kaikki.
"On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19
salmivaara
14.10.2005 10:42:58

Eikö ketään muuta häiritse ja ärsytä Maijan tapa aukoa suutaan ammolleen videoillaan ja keikoillaan?

Hep!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
JCM
14.10.2005 11:04:20

Kähinää tai kähinää, mutta mä tykkään semmoisesta primitiivisestä raivosta mikä Maijalla monesti on lavalla päällä. Taito se on sekin.
Blood Rockers
JCM
14.10.2005 11:05:09

Eikö ketään muuta häiritse ja ärsytä Maijan tapa aukoa suutaan ammolleen videoillaan ja keikoillaan? Onneksi Jonsu ei todellakaan sorru samaan. Joka tapauksessa molemmat lahjakkaita lauluntekijöitä yhtä kaikki.

Ei ärsytä, tai ärsyttää mutta hyvällä tavalla. Mä diggaan. Saa liioitella!
Blood Rockers
Rattata
14.10.2005 11:20:17
Kähinää tai kähinää, mutta mä tykkään semmoisesta primitiivisestä raivosta mikä Maijalla monesti on lavalla päällä. Taito se on sekin.

Lisäksi Maijahan on ihan tietoisesti kehittänyt ääntään käheään suuntaan. Eli laulutaidon puutteesta ei ole kyse siinä asiassa. Siitä että tykkääkö vai ei onkin sitten jo toinen juttu. Mutta parempi olla erottuva vaikka mielipiteet kahtia vetäisikin.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
JCM
14.10.2005 11:27:00

Lisäksi Maijahan on ihan tietoisesti kehittänyt ääntään käheään suuntaan. Eli laulutaidon puutteesta ei ole kyse siinä asiassa.

Maijasta en tiedä tarkemmin, mutta tiedän nimenomaan ton tyylin osaajia ja nostan hattua!

Siitä että tykkääkö vai ei onkin sitten jo toinen juttu. Mutta parempi olla erottuva vaikka mielipiteet kahtia vetäisikin.

No joo, jea.
Blood Rockers
Boyakasha
14.10.2005 11:39:07
Ei ärsytä, tai ärsyttää mutta hyvällä tavalla. Mä diggaan. Saa liioitella!

Hyvä sulle!
"On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19
Informaatiokameli
28.10.2005 17:07:52

Noniin, onko porukalla kokemuksia uudesta Tuuliset tienoot-levystä?
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
mr_b
02.11.2005 13:29:31

Kuin kaksi marjaa:

http://www.indica.fi/tuulisettienoot/imgs/tt-cover.jpg
http://www2.homeenter.com/picHE/JPG340/877/87713.jpg

Tuo kehys on itseasiassa vieläpä ihan sama, Indican versiossa sitä on vähän editoitu niin että ylhäällä ja alhaalla on 2 pampulaa yhden sijaan.
I'm thinkin' about my doorbell
HaloOfFlies
02.11.2005 13:37:11

Huomasin saman homman käydessäni Maijan keikalla muutama vuosi sitten. Ja pienenä neuvona voisi neiti Vilkkumaalle antaa sen, ettei koeta keikoillaan päästä sinne ylärekisteriin ollenkaan. Karmean kuuloista.
First they steal your mind and then they steal your soul
kk80
02.11.2005 14:17:49
Niin, kokemuksia uudesta levystä? Itse en ole vielä levykauppaan ehtinyt, mutta eiköhän tuo aika pakkohankinta ole. Vuorien taa -sinkku kuulostaa oikein hyvältä biisiltä, vähän rankempaan suuntaan tämäkin bändi menossa..?

Jos pidit edellisestä levystä niin etköhän tästäkin tykkää. Itse en pitänyt, Ikuinen Virta oli tosin erittäin hieno ralli, eikä oikein kolahda tämäkään. Vuorien Taa on mukava kappale muut kappaleet sortuvat ns. jeesus-biisi linjalle niinkuin joku Ikuinen Virta levyn kappaleita kuvaili.

Rankaan suuntaan ei olla menossa vaan kitarat ovat sivuosassa pianon ja Jonsun paikoitellen ärsyttävien manööverien viedessä huomion.

En ostaisi. Kauniita tyttöjä, etenkin Basisti mutta levyn kansikuvakin on onnistuttu ryssimään.
Informaatiokameli
02.11.2005 14:32:20

En ostaisi. Kauniita tyttöjä, etenkin Basisti mutta levyn kansikuvakin on onnistuttu ryssimään.

Itse pidän levystä. Mutta itseäkin ihmetyttää tuo kamala kansikuva sekä vähintään yhtä kamala musiikkivideo Vuorien taa-kappaleesta.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
laite
03.11.2005 17:15:44 (muokattu 03.11.2005 17:16:42)
Jos pidit edellisestä levystä niin etköhän tästäkin tykkää

No perhana, mulle ei näin sit käynyt. Pidin kovasti tosta ekasta lätystä, mutta tää uusi ei iskenyt, ei sitten hiukkaakaan vaikka miten yritin. Ja vuorien taa- sinkusta mulle tuli heti ekalla kertaa semmoinen selittämätön myötähäpeä-tunne, että miten ne kehtaa (en osaa selittää). Samantapaistahan tämä uusi levy vanhaan verrattuna on, mutta se jokin vain puuttuu. Tunne?

E: Typoon ja selittelen
Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
maelstorm
03.11.2005 19:41:01
No perhana, mulle ei näin sit käynyt. Pidin kovasti tosta ekasta lätystä, mutta tää uusi ei iskenyt, ei sitten hiukkaakaan vaikka miten yritin. Ja vuorien taa- sinkusta mulle tuli heti ekalla kertaa semmoinen selittämätön myötähäpeä-tunne, että miten ne kehtaa (en osaa selittää). Samantapaistahan tämä uusi levy vanhaan verrattuna on, mutta se jokin vain puuttuu. Tunne?

E: Typoon ja selittelen

paskaa se on se ekakin..
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
laite
03.11.2005 22:24:36
paskaa se on se ekakin..

"Hyvin sä perustelet"
Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
Beowulf
04.11.2005 08:30:46
Kuin kaksi marjaa:

http://www.indica.fi/tuulisettienoot/imgs/tt-cover.jpg
http://www2.homeenter.com/picHE/JPG340/877/87713.jpg

Tuo kehys on itseasiassa vieläpä ihan sama, Indican versiossa sitä on vähän editoitu niin että ylhäällä ja alhaalla on 2 pampulaa yhden sijaan.

On näköjään tuon tyyliset kannet suosiossa. Tässä vähän samaan suuntaan kanssa:

http://www.soulrelicband.com/site/discography/love.jpg
*Ei hyvää päivää*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)