Antti1997 30.10.2005 21:58:19 | |
---|
Millanen paita sillä hemmolla oli? En tiedä kun en itte nähny sitä tilannetta. THV-Klubi #18
"Olen nähnyt unta anita hirvosesta ja herätessäni huomannut huomattavan erektion." -Sammakko |
Skebameizi 31.10.2005 09:15:08 | |
---|
Nyt olen parin kertaan tuon AYDE:N kuunnellut AYDE? Are You Dead, Et? :D Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
kid ego 31.10.2005 09:32:52 | |
---|
AYDE? Are You Dead, Et? :D Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? Paska soi ja balalaikka haisee. |
A Fiend 31.10.2005 12:02:28 | |
---|
Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? HAHHAHAHAHHAHAA!!!! Cease the day |
Rabb-it 31.10.2005 16:48:50 | |
---|
Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? AHHAHAHSHAS PLUSSAA TULEE PÄIVÄN PARAS |
thrashmetallisti 31.10.2005 17:02:00 | |
---|
Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? Huono. Eli hyvä. +. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Ragorn 31.10.2005 17:59:34 | |
---|
Oho, kirjotusvirhe. + :) Meidän basisti: "Hommataan toinen basisti niin voidaan vetää tuplabasaria!!" |
kirvesAxe 01.11.2005 10:33:24 | |
---|
Tietääkö kukaan nuista helmikuun keikkojen lipuista mitään (hintoja lähinnä mietin)? Lippupalvelu ei ainakaan eilen kertonut mulle mitään, vaikka ilmeisesti liput tulee myyntiin jo tiistaina (miksi näin aikaisin). Ruplan (työnkulman) sivuilta löydy mitään infoa koko keikasta... Kokeile nyt jumalauta ensin tikettiä. Lippupalveluun turvaudutaan vasta viimeisessä hädässä. Mutta ne on VÄHÄN enemmän kuin noi nosturin keikat: helmikuun keikka tavastialla on 29e(!!!) Ai perkele että muuten oli hyvä keikka. Kyllä! Pitti koko ajan. Ja mä kun pelkäsin että pissislauman vinetys estäis sen... :D Plussaa myös kaikista välisoitoista, esim. ne kasarihitit Downfallin alussa ja Nightwishin soitot (ja Laihon laulu :D). Holy Diver oli ihan hauska, mut se NW oli jo aika vittuilua... :D Ihan helvetin kova keikka, mutta kukas urpo siellä pitissä hakkasi oikein kunnolla nyrkillä jengiä? Se oli joku ihan pimee jätkä. Kaverille selitti vieressäni jotain tähän tyyliin "Vittu jos sä tääl riehut vielä niin sit tulee nyrkkiä. Täällä on muitakin ja mä hakkaan sut jos viel riehut!". Huh huh, sit se tsekkas sielä varmaan koko keikan ajan pitin reunoilla ja välillä yritti huitoa porukkaa (toivottavasti ei kenenkään osunut). Itekin ihmettelin siinä Needled 24/7:n aikana kun tuli kova isku takaa päähän, että ei ollut pittaajalta, mutten ehtiny nähdä että kuka kun tuli jo äijää kylkeen ja mentiin toiseen suuntaan... mutta tää otti erityisesti päähän, kun ennen biisin alkua Laiho KÄSKI: "Nyt seuraavan biisin aikana mä haluun nähdä tos keskel semmoisen hate crew -pitin ettei vittu mitään rajaa!" eli me tehtiin mitä bändi käski ja se häiritsi jotain, painuis tollainen ******** kotiinsa. Ja pysyis siellä runkkaamassa. Oliko muuten joku täältä kenen kanssa juttelin ennen keikan alkua, että "Pittiä kehiin kohtapuolin!":) Oisinko ollu mä? :D:D Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? Toi olis korkeintaan kiertuenimi... ei Eddien nimeä muualla juuri esiinny kuin niissä :P mut silti aika reps. plussaa. BD
"jaujauvittujau"
"After you've heard this song, if you don't know what's heavy metal, you're either dead or fuckin' 150 years old!" |
MV 01.11.2005 11:40:51 | |
---|
Oisinko ollu mä? :D:D No kai sitten:) Mitäs nightwishiä ne soittivat? Itellä ei mitään muistikuvaa tollasesta eikä kyllä Diostakaan...Sen muistan, että Latvalan kanssa jammailivat sitä riffiä mikä oli outrona mm. Tuskassa 2003. Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Ragorn 01.11.2005 16:24:12 | |
---|
No kai sitten:) Mitäs nightwishiä ne soittivat? Itellä ei mitään muistikuvaa tollasesta eikä kyllä Diostakaan...Sen muistan, että Latvalan kanssa jammailivat sitä riffiä mikä oli outrona mm. Tuskassa 2003. Oisko ollut Elvenpath? Meidän basisti: "Hommataan toinen basisti niin voidaan vetää tuplabasaria!!" |
papitsu 01.11.2005 17:05:38 | |
---|
No en sitten pääse Bodomia livenä kuuntelemaan kuin vasta ens kesänä. Vituttaa. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
Skebameizi 01.11.2005 18:58:33 | |
---|
Ei oo paskempaa kuin se että jengi vetää niitit jos joku lentää niitä päin. Tottakai se ärsyttää jos joku tulee koko ajan niskaan mutta ei sitä nyt jumalauta tarvi turpaan laittaa. Pitäis ymmärtää että kun sinne kentälle menee niin se meno on rajua. Sen verran tarpeeksi on tullut eturivin tuntumasta keikkoja seurattua että vois tästedes siirtyä suosiolla kaljakarsinan puolelle, Nosturissa sieltä on ainakin mainiota seurata keikkaa. Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
mungiisi 01.11.2005 21:18:18 | |
---|
Onko ketään täältä tulossa tolle helmikuun Tampereen keikalle? |
Minä ajattelin mennä Tampereelle ja Helsinkiin kuikkimaan... Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
Mimi 02.11.2005 11:48:12 | |
---|
Lippuja Kuopioon saa siis Levykauppa Äxästä... Hinta 22 euroa, mikä korventaa meikäläisen kukkaroa ihan kiitettävästi. Ovelta 24 euroa. Yksinäinen susi... |
Kreivi_Krappula 02.11.2005 18:06:55 | |
---|
mutta MITEN he kykenivät unohtaa lutakon, tuon keski-suomen ylpeyden? sinne sitä olisi pitänyt tulla soittamaan. Niimpä! Sitä minäkin ihmettelen!! Niinhän se on! |
MV 02.11.2005 21:01:27 | |
---|
Hittolainen, olisivat pari viikkoa myöhemmin tulleet tavastialle niin pääsisi itsekin mukaan kemuihin...Samalla tulisi tsekattua Suomen kovetuin Klubi. wätless |
suoperkele 02.11.2005 23:18:44 | |
---|
Varmaankin Iron Maidenin julkaisematon albumi Are You Dead, Ed? hohohohohoho päivän naurut :DDDD kiitos tuosta You're the man Charlie,you're the man |
KanZuu 03.11.2005 08:56:57 | |
---|
Oisko ollut Elvenpath? Sitä ja Bless The Childia. |
MV 03.11.2005 16:01:45 (muokattu 03.11.2005 16:02:15) | |
---|
wätless |