L_Laiho 30.06.2003 21:45:36 | |
---|
Elikkä tommosen varmaanki ostan ku oon multiefektii vaan sen vuoden ettiny ni irtookö särö niskalaukaukseen ym tyyliin vai kannattaako soittaa muilla särkimillä.Mites noi muut efektit onko siinä hyvät flangerit ja delayt? ?_LEgSA_? |
nuorikitaristi 01.07.2003 00:35:10 | |
---|
Elikkä tommosen varmaanki ostan ku oon multiefektii vaan sen vuoden ettiny ni irtookö särö niskalaukaukseen ym tyyliin vai kannattaako soittaa muilla särkimillä.Mites noi muut efektit onko siinä hyvät flangerit ja delayt? On siinä hyvät säröt mä takaan sen. Ja chorukset ja delayt ei oo edes mallintavia joten ne on digitaaliset eli todella hyvän kuuloset.... noi kaikki vähä kalliimmat bossit on hyviä metalliin ja niskalaukaus miesrokkiin. :) ai sä!? |
spellbound 01.07.2003 10:47:01 | |
---|
Flangerit ja delayt on kyllä hyviä ja laadukkaita mutta en oo saanu yhdestäkää bossin vermeestä hyvää säröä...gt-3, gt-5, metal zone...gt-6 on ollu tähän asti vakuuttavin...Sanon edelleen digitech jos säröä etsii... |
Sentenced muunmuassa käyttää tuota GT-3:a livenä, tuskin se ihan huono on. Tai ainakin yhden kerran ovat käyttäneet. Mun mielestä kitarasaundit oli keikalla ihan ok. Mutta ei ne säröt kyllä päässy samalle tasolle lämppäribändin ( www.randomeyes.net) Engl-henkisen vahvistuksen kans.. Ton enempää ei ole kokemusta, en ole ite soittanut. |
P2 01.07.2003 15:28:57 | |
---|
Kyllä ainakin yhtyeet Katatonia ja Opeth, jos nimet ovat tuttuja, käyttävät gt-3:a studiossa ja livenä. Voitte kuunnella kummankin yhtyeen uusinta ja tehdä päätöksenne siltä pohjalta. |
LaXu 01.07.2003 15:41:08 | |
---|
Kyllä ainakin yhtyeet Katatonia ja Opeth, jos nimet ovat tuttuja, käyttävät gt-3:a studiossa ja livenä. Voitte kuunnella kummankin yhtyeen uusinta ja tehdä päätöksenne siltä pohjalta. Vaan tuskinpa kyseiset bändit niistä kuitenkaan säröjään repii, kun tarjolla on 5150:stä, ENGLeita ja Laney VH100R ynnä muita ns. hevivahvistimia. |
JoeHans 01.07.2003 16:47:58 | |
---|
Vaan tuskinpa kyseiset bändit niistä kuitenkaan säröjään repii, kun tarjolla on 5150:stä, ENGLeita ja Laney VH100R ynnä muita ns. hevivahvistimia. Opethboardilla minulle alettiin tästä tinkaamaan vastaan, kun sanoin samaa. 'It's a well known fact' tms. Tiiä sitte. |
P2 01.07.2003 17:30:06 | |
---|
Kyllä Katatonia on kummallakin Turun keikalla gt-3:sta käyttänyt. Siis livenä ainakin. Opethin voi tsekata pian Tuskassa tai Ilosaaressa. Studiokamalistalla se Opethilla ainakin näyttää olevan. |
Spiralmind 02.07.2003 04:28:18 | |
---|
Opethin web-sivun studiokamalistalla on GT-3:n lisäksi Bossin distortionia ja Bossin Metal Zonea, että eiköhän ne Bossin säröjä käytä. Asiasta kolmanteen.. noista halvemmista multiefekteistä ainakin Korgin AX1500G:stä (kaveril on semmonen) lähtee mun mielestä ihan päteviä metallisäröjä. En tiedä sitten kummassa parempi Korgissa vai Bossissa kun en ole Bossin säröjä itse testannut. Sanokaas työ muut..? |
Spiralmind 02.07.2003 04:30:24 | |
---|
Flangerit ja delayt on kyllä hyviä ja laadukkaita mutta en oo saanu yhdestäkää bossin vermeestä hyvää säröä...gt-3, gt-5, metal zone...gt-6 on ollu tähän asti vakuuttavin...Sanon edelleen digitech jos säröä etsii... Mikä Digitechin vehkeistä ois hyvä? Onko RP-10 mistään kotosin? |
nuorikitaristi 02.07.2003 11:14:38 (muokattu 02.07.2003 11:14:47) | |
---|
Elikkä tommosen varmaanki ostan ku oon multiefektii vaan sen vuoden ettiny ni irtookö särö niskalaukaukseen ym tyyliin vai kannattaako soittaa muilla särkimillä.Mites noi muut efektit onko siinä hyvät flangerit ja delayt? En usko että ainakaan valitat niistä jos ostat, ite en oo valittanu ja käytän koulus sitä. ai sä!? |
L_Laiho 05.07.2003 20:27:39 | |
---|
Gt-3 hommattu sika hintaan käytettynä 350€ ...mut kyllä on hyvä! ?_LEgSA_? |
Mr.Freeze 09.07.2003 14:26:22 | |
---|
En usko että ainakaan valitat niistä jos ostat, ite en oo valittanu ja käytän koulus sitä. Sä käytät koulus GT 6:sta et 3:sta. :) ...my bass up your ass |
Hammer Of The Gods 09.07.2003 14:55:38 | |
---|
En usko että ainakaan valitat niistä jos ostat, ite en oo valittanu ja käytän koulus sitä. Justjust. Minkäslaisessa koulussa sä käytät sitä? Juolahti vaan mieleeni, että onko siinä jokin taskulaskin-toiminto, jolla voisi klaarata vaikka matikankokeen. Eipä ole tullut mulle vastaan. (Tarvetta olis kyllä ollu...) Mitä helpommin, sitä helpommin! |
nuorikitaristi 09.07.2003 21:17:33 | |
---|
Justjust. Minkäslaisessa koulussa sä käytät sitä? Juolahti vaan mieleeni, että onko siinä jokin taskulaskin-toiminto, jolla voisi klaarata vaikka matikankokeen. Eipä ole tullut mulle vastaan. (Tarvetta olis kyllä ollu...) eiköhän siitä löydy vaikka pelin ohjelmoimis ohjelma :) siis siitä gt 6:sta. :) ei oo tullu tarvetta lunttaamiseen.. ai sä!? |