onko mitään kokemusta näistä kahdesta kitarasta?kumpi parempi? musiikkiliike.fi ois tuo OLP ja yhdestä toisesta paikasta tietäisin tuon peaveyn..Hinta OLP:llä ois 259€ ja peavey 499€. Rock'n'Roll!! |
koponen 01.11.2005 19:33:19 | |
---|
onko mitään kokemusta näistä kahdesta kitarasta?kumpi parempi? musiikkiliike.fi ois tuo OLP ja yhdestä toisesta paikasta tietäisin tuon peaveyn..Hinta OLP:llä ois 259€ ja peavey 499€. OLP:stä ei kokemuksia ole, mutta nuo korean Wolfgangit on ainakin pirun hyviä. Mulla on Wolfgang USA standard ja täytyy sanoa että olin todella yllättynyt lähinnä korealaisen wolfgangin soundista. Eihön siinä sitä jenkkimallin laatua ihan ollut, mutta soundi oli aika hyvin kohdallaan. Call it what you wanna call it, I'm a fucking gear-a-holic... |
superfly 01.11.2005 20:06:46 | |
---|
OLP:stä ei kokemuksia ole, mutta nuo korean Wolfgangit on ainakin pirun hyviä. Mulla on tuo korean Wolfgang ja se on kyllä omaan hommaansa loistava hintaisekseen. OLP:stä ei kokemusta. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Kimmo72 02.11.2005 12:33:05 | |
---|
Mulla on tuo USA Wolfgang Special ja se on kyllä omaan hommaansa loistava. OLP:stä ei kokemusta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
panyy 02.11.2005 20:20:50 | |
---|
mistäs sinä tommose wolfgangin saisit? |