tuomittu 24.10.2005 19:00:40 | |
---|
No niin... Unohdinko? No vittu unohdin. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
riimu 24.10.2005 19:06:55 | |
---|
Toivottavasti joku on radiosta tuon koneelle ripannut. Let us go in; The fog is rising. |
Antti Takalo 24.10.2005 19:11:37 | |
---|
Pirun hyvä! Kenkä märkään suohon. |
carnation 24.10.2005 19:17:17 | |
---|
Tässä biisissä on kyllä asennetta. Ei helvetti, nyt tulee kova levy! |
Flow 25.10.2005 10:40:55 | |
---|
Syön menneet sanani ja totean kuten aina. Nyt tulee kova lätty, sen verta kova biisi pedot on. Enempää en hirviä kuunnella, eikös joka päivä tule kuitenkin aina yks biisi ylexiltä? Olis jo ens keskiviikko.... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Antti Takalo 26.10.2005 12:47:05 | |
---|
Olipa kamala iskelmä tuo Kain. Kenkä märkään suohon. |
Flow 26.10.2005 20:26:19 | |
---|
Onkos nuo muut biisit minkälaisia? Tietääkö kukaan... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
meitu 26.10.2005 20:35:17 | |
---|
Mulle tuli tuosta Kainista mieleen Siivekäs.. Ihan jees biisi, aika poppia kylläkin. Taitaa olla seuraava sinkku jos oikein arvaan. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Arry 26.10.2005 21:57:11 | |
---|
Mulle taas Kainista tuli mielleyhtymiä Kauneus pettää -kappaleeseen. Yhteistä noilla kahdella on myös se, etten kummastakaan pitänyt aluksi yhtään. Nykyään pidän Kauneus pettää'stä, saa nähdä miten Kainin käy. Oletan, että levykokonaisuuden osana toimii paremmin kuin yksittäisenä biisinä. You have to be happy with what you have to be happy with. |
Heavy Metal Machine 27.10.2005 12:35:09 | |
---|
"Väistyköön päivät ja kalvetkoon kuut, riittäköön rakkaus vain aamuun. Sulkekoon kuolema pettäjäin suut, en usko rakkauden haamuun, kalpeaan" juu u... Nyt olen kuusi kertaa lätän kuunnellut rauhassa alusta loppuun ja täytyy sanoa aivan rehellinen mielipide. Paras CMX:N levy. Toki en ole aivan kaikki CMX:n levyjä kuullut (hyi, aukko sivistyksessä), mutta kyllä tämä menee ainakin minun mittapuun mukaan Discopoliksen, Isohaaran, Vainajalan, Dinosauruksen ja Rautakanteleen edelle... Herra siunaa... HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Flow 27.10.2005 15:36:46 | |
---|
"Väistyköön päivät ja kalvetkoon kuut, riittäköön rakkaus vain aamuun. Sulkekoon kuolema pettäjäin suut, en usko rakkauden haamuun, kalpeaan" juu u... Nyt olen kuusi kertaa lätän kuunnellut rauhassa alusta loppuun ja täytyy sanoa aivan rehellinen mielipide. Paras CMX:N levy. Toki en ole aivan kaikki CMX:n levyjä kuullut (hyi, aukko sivistyksessä), mutta kyllä tämä menee ainakin minun mittapuun mukaan Discopoliksen, Isohaaran, Vainajalan, Dinosauruksen ja Rautakanteleen edelle... Herra siunaa... Mistäs levyn sait käsiis ku eihän se ole vielä ilmestynytkään? Taidatkin olla sisäpiiriä... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
riimu 27.10.2005 15:39:57 | |
---|
Kain ainakin kuulosti erittäin maukkaalta. Taitaa parhauslevy olla tulossa. Let us go in; The fog is rising. |
riimu 27.10.2005 15:40:41 (muokattu 27.10.2005 18:53:13) | |
---|
Mistäs levyn sait käsiis ku eihän se ole vielä ilmestynytkään? Taidatkin olla sisäpiiriä... Eilenhän tais olla se ennakkokuuntelu Loosessa? Edit: Tulipas taas hieno viisu radiosta. Let us go in; The fog is rising. |
konehes 28.10.2005 12:27:31 | |
---|
Mistäs levyn sait käsiis ku eihän se ole vielä ilmestynytkään? Taidatkin olla sisäpiiriä... Yrjänän salarakas. |
Osmo 30.10.2005 13:11:31 | |
---|
juu u... Nyt olen kuusi kertaa lätän kuunnellut rauhassa alusta loppuun ja täytyy sanoa aivan rehellinen mielipide. Paras CMX:N levy. Toki en ole aivan kaikki CMX:n levyjä kuullut (hyi, aukko sivistyksessä), mutta kyllä tämä menee ainakin minun mittapuun mukaan Discopoliksen, Isohaaran, Vainajalan, Dinosauruksen ja Rautakanteleen edelle... Herra siunaa... Entäpä verrattuna Ainoniin? Vai kuuluuko tämä juuri niihin levyihin mitä et ole kuullut, ja jos näin, niin sietääkin hävetä! Pixies. |
Flow 01.11.2005 10:56:38 | |
---|
Huominen on kohta täällä. Ei jaksas odottaa... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Huominen on kohta täällä. Ei jaksas odottaa... Jep. Sitten lähtee heti arvostelua tänne. Let us go in; The fog is rising. |
carnation 01.11.2005 17:02:06 | |
---|
Cdonin tilausstatuksen mukaan Pedot on lähetetty minulle 28.10., täytyy nyt toivoa että se huomenna löytää tiensä perille. Ei malta odottaa. |
Osmo 01.11.2005 17:51:19 | |
---|
Cdonin tilausstatuksen mukaan Pedot on lähetetty minulle 28.10., täytyy nyt toivoa että se huomenna löytää tiensä perille. Ei malta odottaa. Sama juttu. Eiköhän se luukusta kolahda. Toivottavasti. Pixies. |
inkognito 01.11.2005 18:50:45 | |
---|
Wruah, odotukset on kyllä huipussaan mutta aina noihin CMX-levyihin kyllästyy kuukaudessa. Saisivat olla ehkä vähän pitkäkestoisempia. No, Kolmikärkeä nyt jaksaa kuunnella vieläkin. |