Gandhi 30.06.2003 15:16:12 | |
---|
Kertokaapas minulle, että mitkä liikkeet Suomessa myyvät tai voivat hankkia musiikkia myös hieman valtavirran ulkopuolelta. Pari albumia on ollut jo liian kauan kiven alla, että rupeaa pikku hiljaa itkettämään. Eli, läimäskää ihmiset varteenotettavien musiikkiliikkeiden nimiä ja yhteystietoja kehiin. Olen vain ja ainoastaan kiitollinen, mutta toivottavasti sekin riittää. |
zernobyl 30.06.2003 15:29:27 | |
---|
Porin Moe's Music. Ainakin olen minä saanut kaiken haluamani. Se on muuten Mörkö sitten se myyjä. Käy sivistämässä itseäsi! täällä. |
Dead Star 30.06.2003 15:36:42 | |
---|
Levykauppa Äx. Toimii Kuopiossa ja Oulussa. Nettishite: http://www.levykauppax.fiOvat tähän mennessä hankkineet kaiken mitä olen pyytänyt. Head high like a song you like |
Lähikauppias 30.06.2003 15:49:46 | |
---|
Porin Moe's Music. Ainakin olen minä saanut kaiken haluamani. Se on muuten Mörkö sitten se myyjä. Miten niin Mörkö? Siis se lyhyen mustan tukan omaava nuorimies? Nimeltään? Olemukseltaan? Moe's Music on muuten hyvä, mutta ei sieltä jostain syystä ikinä löydy niitä levyjä, mitä sieltä haen. Vaikka kattava valikoima onkin. |
zernobyl 30.06.2003 16:09:47 | |
---|
Miten niin Mörkö? Siis se lyhyen mustan tukan omaava nuorimies? Nimeltään? Olemukseltaan? Moe's Music on muuten hyvä, mutta ei sieltä jostain syystä ikinä löydy niitä levyjä, mitä sieltä haen. Vaikka kattava valikoima onkin. Se on vaan jostain syystä juurtunut mein kaveriporukassa se nimitys. Koska se on vähän semmonen juro, tai jotain. Siellä on muuten semmonen lappu, että Metallimusiikki (joku kirjain) - (joku kirjain) / mörkö. Vähän naureskeltiin sille. Onkohan se kuullu, kun me ollaan juteltu siitä sen selän takana? Apua. :) Käy sivistämässä itseäsi! täällä. |
krushing 30.06.2003 16:49:58 (muokattu 30.06.2003 16:51:05) | |
---|
dis'n'dat helsingin kaisaniemessä tilaa ihan mitä vaan, ilman eri kustannuksia. plus siellä on muutenkin ainakin mun hermoon osuva musiikkivalikoima. kaikennäköistä sähköistä ja outopoppia. http://www.disndatrecords.com/ edit: linkin lisäsin vielä. |
Karlsson 30.06.2003 16:58:11 | |
---|
Helsingin viiskulma on joka levyostajan mekka. Sieltä löytyy Lifesaver (rytmimusaa, jazzia, hiphoppia yms. enimmäkseen vinyylejä), Digelius (jazzia, kansanmusaa, klassista, omituisuuksia), Eronen (Latinjazzdubsalsa) ja Popparienkeli (rockii ja kaikkee). Lisäksi varsinkin vinyyliharrastajille pitää mainita Hakaniemen Black & White. Kyllä näistä löytyy. P.S. Ja hevimiehille Pitkänsillan kupeesta Music Hunter. I can´t believe it´s not music! |
krushing 30.06.2003 17:22:05 | |
---|
Helsingin viiskulma on joka levyostajan mekka. Sieltä löytyy Lifesaver (rytmimusaa, jazzia, hiphoppia yms. enimmäkseen vinyylejä), Digelius (jazzia, kansanmusaa, klassista, omituisuuksia), Eronen (Latinjazzdubsalsa) ja Popparienkeli (rockii ja kaikkee). Lisäksi varsinkin vinyyliharrastajille pitää mainita Hakaniemen Black & White. Kyllä näistä löytyy. P.S. Ja hevimiehille Pitkänsillan kupeesta Music Hunter. viiskulman levyhelvettiä (aka Lompakon Rappio) ei tosiaan tullut vielä mainittua. toisaalta oikeestaan mikään noista ehkä popparienkeliä lukuunottamatta ei mikään noista ole sinänsä kovin laaja-alainen; omalla tavallaan erikoisliikkeitä kaikki, vaikka useampia genrejä onkin edustettuna. tuhosinpa taas vaihteeksi 70e black&whiteen tänään. sieltä vaan löytyy kaikkea kivaa. |
Jabbe 30.06.2003 17:30:21 (muokattu 02.07.2003 22:24:42) | |
---|
Itä-Suomessa oikeastaan paras (ja ainut) levykauppa: Levy-Eskot. Sijaitsee aivan Joensuun keskustassa, hyvä valikoima erityisesti musadiggareille = vähemmän peruspoppia/ganstaräppiä ja ei yhtään dance-teknoa. Sen sijaan paljon hyvää musiikkia. Ja hyvä valikoima käytettyjä levyjä, jotka vieläpä hyväkuntoisia. Pieni liike, mutta kyllä sieltä on saanut tilaamallakin haluamansa. Tosin kun viimeksi kyselin Quintessencen levyä, niin valittelivat että eivät voi kovin usein tilata (siis tukusta tilaavat enemmän kerrallaan) kun levymyynti on nykyään niin huonoa. Valitettavaa. Tuolta kuitenkin tulee oikeastaan kaikki levyt nykyään ostettua Anttilan tarjoushyllylöytöjä lukuunottamatta. Ja 10x19e ostoksista saa 22 euron arvoisen ilmaisen levyn! http://www.levy-eskot.com/ EDIT: Ihan vain mainostan kiitoksena hyvästä palvelusta. Vaikka ei otsikkoon oikeastaan täysin sovikaan. Mieluummin laatuvalikoimainen kuin laajavalikoimainen, sanoisin. Suosittelen jokatapauksessa vierailemaan jos täällä päin satutte käymään. EDIT2: Quintessence siis löytyi, ei siinä mitään. Tuo oli vain viimeinen "tilattu" levy. Kun väärinkäsityksiä sattuu näemmä myyjille itselleenkin. :) Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Saami 30.06.2003 17:37:02 | |
---|
Swamp Music Tampereella. Metallilevyjä tulee ostettua lähinnä (joita löytyy ihan mukavasti). On siellä toki paljon muutakin. www.swampmusic.com |
lxi 30.06.2003 17:41:11 | |
---|
|
Gandhi 30.06.2003 20:44:50 | |
---|
Joo, Aironmusiikkiin ja Swamppiin olen yleensä tukeutunut, mutta nyt liikutaan jo varmaan niin marginaalivesillä, että ei voi edes tilata haluamaani matskua niiden kautta. Mutta kiitos noista muista, täytyy tutkailla ja tiedustella. Kansa! Missä piilee musiikki? |
Niin, jos nettikauppoja kaipaat, niin ainakin www.cdon.com -kaupan olen todennut hyväksi ja jopa varsin halvaksi. |
slavery 02.07.2003 00:46:41 | |
---|
Olen Jabben kanssa samoilla linjoilla. Kyllä joensuulainen levy-eskot edustaa maan levykauppojen parhaimmistoa, vaikka todella monessa muussakin olen vieraillut. Hyllyssä ei ehkä ole tavaraa kilometri tolkulla, mutta tilattua saa lähes mitä vaan ja ei maksa mitään. Palvelu on hyvää ja käytettyjen äänitteiden myyminen on tietenkin vaan plussaa. Käykää ihmiset tutustumassa: www.levy-eskot.com tai tulkaa joensuuhun katsomaan. viisas kun olisin niin tähän jotain laittaisin, turhuutta... |
-K- 02.07.2003 01:30:31 | |
---|
Swamp Music Tampereella. Metallilevyjä tulee ostettua lähinnä (joita löytyy ihan mukavasti). On siellä toki paljon muutakin. www.swampmusic.com Todella hyvä mesta, asiantuntevaa palvelua ja hyvä valikoima vinyylejä alakerrassa. Näin siis pääosin metallin ja konemusiikin kuluttaja. Ei suotta elämys. |
Jabbe 02.07.2003 10:14:56 | |
---|
Olen Jabben kanssa samoilla linjoilla. Tosiaan unohdinkin mainita kaksi tärkeää pointtia: 1. Levyjen tilaaminen ei siis maksa mitään. 2. Käytettyjä levyjä löytyy iso hyllyllinen ja niitä voi itsekin sinne tietenkin viedä, ja niistä jopa saa varsin asiallisen korvauksen. Ja harvemmimpa sitä sattuu vaikka Crimsonin Power To Believe alle 20e vastaan, mutta viime viikolla tuollainen ainakin oli... 2.1 Niin ja nämä käytetyt levyt ovat oikeasti hyvässä kunnossa, naarmuuntuneita ja muutenkaan huonokuntoisia kun eivät kelpuuta. Eli melkein sama kuin uusia ostaisi. Käykää ihmiset tutustumassa: www.levy-eskot.com tai tulkaa joensuuhun katsomaan. Ei ollut kehoitus, vaan käsky! :) Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Fat Jimmy 02.07.2003 11:15:09 | |
---|
No kerro nyt Jimmylle mitä ne levyt ovat joita haluaisit tilata jos tietäisit mistä tilata... ties vaikka löytyisi apuja? Fat Jimmy Visit www.fatjimmyshomepage.com for ultimate experience |
Roberto 02.07.2003 13:23:26 | |
---|
Tää on kyllä ulkomainen, mutta www.gemm.com rulettaa. Sieltä löytyy kaikki. |
kimmo 02.07.2003 15:44:25 | |
---|
Mukava fiilis lueskella näitä kun meidänkin kauppaamme (Levy-Eskot) täällä kehuskellaan. Kiitosta vaan asianomaisille! Quintessenceä pitäisi meille tulla lisää tulevana perjantaina. Tämä siis tiedoksi sitä kaipaavalle. |
Jabbe 02.07.2003 22:23:14 (muokattu 02.07.2003 22:26:49) | |
---|
Mukava fiilis lueskella näitä kun meidänkin kauppaamme (Levy-Eskot) täällä kehuskellaan. Kiitosta vaan asianomaisille! Täällähän on julkkiksia.. eipä tule kyllä turhasta kehut. Pitäähän sitä hyvää liikettä kehua jos vaikka saisitte uusia asiakkaita tai muuta kivaa. Olis vaan vielä vähän enemmän rahaa niin tulis vierailtua useammin. Ja löytäis vieläpä aina mieluisen levyn, runsaudenpula iskee aika usein. Quintessenceä pitäisi meille tulla lisää tulevana perjantaina. Tämä siis tiedoksi sitä kaipaavalle. Vastahan minä sen kävin ostamassa viikko sitten. ;) Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |