Gandhi 30.06.2003 21:04:25 | |
---|
Kyllä. Ihmiset ovat väkivaltaisia. Ei tässä nyt mitään musiikkityylejä pitäisi polkea; kuuntelen mm. hiphoppia ja kyllä kalloni edelleen tuntuu kovalta ---> ei ole nuppi pehmennyt. Ja jos polkee jotain genreä, että kaikki on samanlaista... No sanokaapa joku genre missä joka ikinen biisi on jotain aivan uutta!? Rock? Metalli? Tekno? Enpä usko. Mutta "amikset" minua useimmiten ovat yrittäneet leipoa, mutta olenpa kyllä hoppareistakin saanut vaivaa...mutta muistaakseni vain kerran näistä metallipäistä. Tiedä sitten. Kansa! Missä piilee musiikki? |
Juho L 30.06.2003 21:51:54 | |
---|
Jos et tajua mistä se johtuu niin suosittelen, että avaat ne vitun silmäs tai sit vedät pään ulos perseestäs ja katot ympärilles. Gangstadaddy, oletko se sinä? Hähähä. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Juho L 30.06.2003 21:54:32 | |
---|
(ainiin itsekin on amista tullut käytyä..) Ampukaa minut!! Sehän oli niin, että "amis" ei ole yleisesti ottaen ammattikoululainen, vaan "amis"-titteli vaatii olutmerkkiä mainostavan lippalakin, pilottitakin, pillifarkut ja epäilyttävästi hiuksilta näyttävät viikset. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Jabbe 30.06.2003 21:56:28 | |
---|
Muuten, tunnen pari ( = 2, amismatikallakin pitäisi älytä) "amista", jotka EIVÄT ole väkivaltaisia. Siihen se sitten kyllä jäikin. Ja kyllä, kuuntelen hiphoppia(kin), mutta en silti ole väkivaltainen. Miten tämä on mahdollista? Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Mörkö 30.06.2003 22:35:39 | |
---|
Ja kyllä, kuuntelen hiphoppia(kin), mutta en silti ole väkivaltainen. Miten tämä on mahdollista? Vaikutus ei ole vielä kerennyt alkaa. Suosittelen kääntymään tuolta pimeältä polulta ennen kuin on liian myöhäistä. ;) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Jabbe 30.06.2003 22:37:05 | |
---|
Vaikutus ei ole vielä kerennyt alkaa. Suosittelen kääntymään tuolta pimeältä polulta ennen kuin on liian myöhäistä. ;) Avatarisi takia äskeinen kommenttisi menettää hiemena uskottavuuttaan. Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Ja kyllä, kuuntelen hiphoppia(kin), mutta en silti ole väkivaltainen. Miten tämä on mahdollista? Et ole äpärä, kuten osa "lajitovereistasi". En mielestäni ole väittänyt kaikkien "hiphoppaajien" olevan väkivaltaisia. Jos olen, korjaan sen tässä. Kysymys kuuluu: ovatko monet "lökäpöksyt" väkivaltaisia, vai onko minulla vain huono tuuri, kun kohdalleni sattuu usein "lajin" idiotismia harrastavat "butaanipellet"? Ja ei, en pidä provosoivia vaatteita päälläni. |
Jabbe 30.06.2003 22:47:51 | |
---|
Kaikissa ihmisissä piilee väkivaltaisuus, se on valitettavasti osa ihmisen perusluonnetta. Vai voiko joku väittää ettei olisi esim. pentuna ikinä kurittanut sitä ärsyttävää pikkuveljeään? ;) Mutta musiikin ei pitäisi olla missään tekemisissä väkivallan kanssa. Väkivaltaiset ihmiset voivat toki kuunnella musiikkia, mutta ei pitäisi luulla/väittää, että mikään musiikkityyli tekisi ihmisiä väkivaltaiseksi. Yhtä älytöntä kuin pelien ja elokuvien muka väkivaltaiseksi tekevät vaikutukset. Mutta musiikki ja muut viihdemuodot voivat toki provosoida väkivaltaan, mutta silloin on kyse jo muutenkin väkivaltaisesta yksilöstä, jolla on enemmänkin ongelmia. Noin. Eikä haukuta niitä hoppareita eikä amiksiakaan. Se vain on niiden tapa ilmaista itseään. Jotkut piirtää tauluja, toiset soittaa kitaraa ja toiset pätkii vastaantulijoita turpaan. Tätähän se taide on. Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |
Mörkö 01.07.2003 01:09:42 | |
---|
Avatarisi takia äskeinen kommenttisi menettää hiemena uskottavuuttaan. Jaa miksihän? :) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
MrQ 01.07.2003 01:17:54 | |
---|
Mikä ihme tätä nykynuorisoa vaivaa?!? Hakataan kadulla tuntemattomia ihmisiä huvin vuoksi. Metallisteista en mene sanomaan mitään, koska heitä en ole ikinä nähnyt, tai kuullut harrastavan moista äpäröintiä. Metalli voi olla rankkaa ja lyriikoiltaan väkivaltaista, mutta siitä huolimatta minulle ei ole koskaan käynyt metallimiäs aukomaan päätä syyttäsuotta. Olen huomannut lökäpöksy hiphop ganstadaddyjen olevan huomattavasti vihamielisempiä ja väkivaltaisempia mummoja ja muita normaaleja kaduntallaajia kohtaan. Mikä ihme teitä oikein risoo?!? Yhteiskunta ei anna teille tarpeaksi sosiaalista tukea? Te ette ole lapsena saaneet tarpeeksi rakkautta? Vaiko kenties pikkugee ja Petri Nygård yllyttävät teitä piirtelemään kirkkoveneitä seinille lisäämään sanan "vittu" jokaisen sanan väliin. Tässä on toki yleistystä, mutta ainakin omien havaintojeni pohjalta metallistit eivät käy kiinni, ilman, että heitä ärsytetään (sieltäkin äpäriä löytyy, mutta tuuriako tuo ettei vastaan ole sellaista sattunut?). Itse asiassa todelliset hiphopmiehet ovat maailman rennointa porukkaa; kuin hippejä, mutta järjen kanssa. Älä arvostele väkeä josta et tiedä v*ttu mitään. |
Unworthy Knight 01.07.2003 08:50:48 | |
---|
Itse asiassa todelliset hiphopmiehet ovat maailman rennointa porukkaa; kuin hippejä, mutta järjen kanssa. Älä arvostele väkeä josta et tiedä v*ttu mitään. Itsellä on aina ollut jotakin ongelmaa niiden kanssa, vika on mahdollisesti että noita "todellisia hoppareita" ei nykyään enää oikeen tule . Nuoret oppii toisiltaan pahat tavat ja siitä tulee hyvä. Eivät taida juuri vanhat hopparit olla mukana näissä puuhissa uskoisin. Harvoinpas näkee että porukassa olis joku yli 17 tyyppi . Puutuukos niiltä oppi-isä siinäkös vika ? "...So croak the king of Grey." |
pyrogenic 01.07.2003 14:40:41 | |
---|
ite oon ganstadaddy vm -79 enkä oo ikuna kettää läpsässy.. kavereina iso lauma rentoja hevareita. se on vaan niin et amis on amis vaik hiphopissa paistais.. |