Anttichrist 01.11.2005 09:25:10 (muokattu 01.11.2005 09:44:29) | |
---|
Olisin tässä saamassa halvalla hommattua käytetyn yllämainitun kitaranupin. Olen saanut käsityksen, että hyvä clean soundi ainakin mutta miten soveltuu "raskaamman" räimeen soittoon ja lähinnä hintaesimerkkejä kaipaisin, että tietäisi vähän minkä verran kannattaa käytetystä maksaa..? |
Kapane 01.11.2005 10:28:55 | |
---|
Särökanavahan tässä on trankku ja ainakin Combossa on hemmetin huono särösoundi. |
kivi 01.11.2005 10:40:19 | |
---|
Särökanavahan tässä on trankku ja ainakin Combossa on hemmetin huono särösoundi. JC:n omalla säröllä ei tosiaan tee yhtään mitään, mutta eipä se haittaa hakea säröä jostain ulkoisesta pedaalista, lähinnä varmaan tässä tapauksessa Distortion-tyylin matolaatikosta. Muuten, jos petyt JC-nuppiisi, mulla on sille ostaja, joka kaipaa edelleen omaa JC120-nuppiaan joka jäi Joensuuhun... |
tenkainen 01.11.2005 10:45:39 | |
---|
JC:n omalla säröllä ei tosiaan tee yhtään mitään, mutta eipä se haittaa hakea säröä jostain ulkoisesta pedaalista, lähinnä varmaan tässä tapauksessa Distortion-tyylin matolaatikosta. Eipä juuri. Mutta kun sitä on ihan pikkuisen mukana, tuo kivaa "kompressointia" soundiin... Eikä juuri säröytä ääntä. Minulla ainakin kombon kanssa toimii H&K:n tube factor kuin nenä päässä. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
rosberg 01.11.2005 11:04:05 | |
---|
Särökanavahan tässä on trankku ja ainakin Combossa on hemmetin huono särösoundi. joo, mutta kuka hullu ostaa jazz choruksen särösoitteluun? sehän on tunnettu nimenomaan sen puhtaasta. taitaa vaan olla sen verran jännä nuppi, että vaatii oikean kaapin toimiakseen. mutta comboa soittaneena voin kuvitella sen olevan kyllä tosi hyvä. ja saahan sitä pedaalilla vaikka mitä aikaiseksi. myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |
Anttichrist 01.11.2005 11:13:40 | |
---|
Juuh, tarkoituksena olisikin pistää muutaman pedaalin kautta säröt. Mutta, olisiko teillä suuntaa-antavaa tietoa ko.nupin hintaluokasta kun ei myyjäkään basistina osannut mitään hintaa sanoa, että paljonko tuosta kannattaisi käytettynä pulittaa? |
tenkainen 01.11.2005 11:21:46 | |
---|
Juuh, tarkoituksena olisikin pistää muutaman pedaalin kautta säröt. Mutta, olisiko teillä suuntaa-antavaa tietoa ko.nupin hintaluokasta kun ei myyjäkään basistina osannut mitään hintaa sanoa, että paljonko tuosta kannattaisi käytettynä pulittaa? 200-500 €. Riippuu myyjän ahneudesta ja nupin kunnosta. Noita komboja liikkuu siinä viidelläsadalla, notta tuosta nupista voi sen alle pyytää... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
joo. se combo on tässä se klassikko. että joku pari sataa vois olla ihan ok hinta. vähän se riippuu sen kunnostakin. myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |
Anttichrist 01.11.2005 13:12:53 | |
---|
Jees kiitoksia paljon avusta! |