Perro Stupido 01.11.2005 10:03:49 | |
---|
Meillä Hämeessä tuo on ihan normaalia. Ne jatkuvasti höpöttävät kaverit ovat poikkeuksetta joitain savolaisia tms. Piruako sitä koko ajan puhumaan... "Olet kirjoittanut keskusteluun 148 kirjoitusta" Aamen. Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
Niskamies 01.11.2005 10:05:37 | |
---|
Ne on hiljasia kun ne kirjottaa kaiken niiden sanottavan m.nettiin. |
Tämähän on kirjoitettua tekstiä enkä todellakaan toista sitä kirjoittaessani ääneen... Eihän topicissa ihmeteltytään, miksi rumpalit kirjoittavat ;) Saattaa olla tylsän työn oheistoimintaa... ...reeneissä mitään puhuta, riittää kun soittaa. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
drummer88 01.11.2005 10:40:50 | |
---|
Useinmiten (treeneissä/bändiasioissa) kun sanon jotain johon yleensä kaikki vaan vastaa "vitut" olen hiljaa niin kauan että muut huomaa olleensa väärässä jolloin voin ärsyttävästi todeta "määhän sanoin, oisitte kuunnellu" sitte kaikki muut on hiljaa ja alan soittamaan blastia *lol hymiö* The Art Of Shredding |
Perro Stupido 01.11.2005 10:46:53 | |
---|
Useinmiten (treeneissä/bändiasioissa) kun sanon jotain johon yleensä kaikki vaan vastaa "vitut" olen hiljaa niin kauan että muut huomaa olleensa väärässä jolloin voin ärsyttävästi todeta "määhän sanoin, oisitte kuunnellu" sitte kaikki muut on hiljaa ja alan soittamaan blastia *lol hymiö* + Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
Kosminen 01.11.2005 10:59:47 | |
---|
Mä olen hiljainen. Treeneissäkään en saa omaa ääntä kuulumaan niinku muut, ehkä treenikämpän ilma jotenki kuivattaa mun kurkun ettei tuu pihaustakaan.. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
Rumba-Ali 01.11.2005 11:00:58 (muokattu 01.11.2005 11:08:14) | |
---|
Hiljaisuus on aikojen saatossa kirjoitettu rumpalien dna:han. Rumpaliksi bändiin on aina päätynyt se, jolla on typerimmän näköinen tukka ( http://www.frobelinpalikat.fi/palikat.htm ) ja jonka faijalla on kuomullinen peräkärry tai pakettiauto kamojen völjäämistä varten, ja joka osaa pitää päänsä kiinni. Aikojen alusta asti on huudettu rumpalille: "Äläpä nyt höpötä/kolistele, kun minä nyt viritän tätä kitaraa/blokkaan tätä riffiä/juon kaljaa/haluan rauhassa kusta lavuaariin." PRKL!! Nyt loppu tämmönen! E: bättre link Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti! |
Peicco 01.11.2005 11:04:14 (muokattu 01.11.2005 11:34:39) | |
---|
Oon tässä miettiny että ootteko te kaikki rumpalit hiljasia kun meijän rumpali ei puhu lähes mitää? Sehän saattaa olla niin, että muu bändi ei oo ihan rumpalin tasolla tai toisinpäin. Kaikkien kanssa ei vaan juttu luista vaikka soitto kulkisikin. Tai jos muu bändi on vakavia ADHD-tapauksia, ei se rumpali ehkä oikeen mahdu mukaan keskusteluun. Ja rumpalithan on perusluonteeltaan hyvin usein "peräkammarin poikia" jotka karttavat päivänvaloa, sosiaalisia kontakteja sekä huomion keskipisteenä oloa. Poikkeuksiakin toki löytyy. |
rm_wispila 01.11.2005 11:17:35 | |
---|
Tästä syystäkö rumpali on lavasijoittelussa yleensä aina siellä "takarivissä" basistin kanssa? Livenä voisikin olla vaihteeksi mukava yllätys tuoda rumpusetti eteen keskelle ja siirtää vaikka ne kitarasankarit takariviin laulajan hääriessä sivulla. Onkohan tuollaisia keikkoja heitetty, joissa rummut olisivat olleet eturivissä? Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
hollmi-5 01.11.2005 11:38:11 | |
---|
Meillä Savossa juttua tulee rumpaleiden suusta niin, ettei meinaa muut suunvuoroa saada. Yleensä muut sanovatkin rumpalin nähdessään: "Puhtaan nyt, mitä ehditään. Kohta ei saada sanoa mitään." Mika Hollström |
Peicco 01.11.2005 11:39:37 | |
---|
Onkohan tuollaisia keikkoja heitetty, joissa rummut olisivat olleet eturivissä? Tommy Lee ei ainakaan ole kovin ujoa sorttia. Sillähän on rumpulava kallistunut, pyörinyt 360 astetta ympäri ja kulkenut jopa kiskoilla yleisön yläpuolella... ...mutta eturivissä eli tarkoitat lavan edessä? Ei tuu mieleen. Täähän olisi kovin järkevää sillä kitarantilutus, teki sitten mitä tahansa, homma on sellaista piiperrystä, että se ei kuitenkaan välity katsojille toisin kuin rumpujen soitto joka on teknisesti mielenkiintoisampaa seurattavaa vaikka ei kyseisen instrumentin päälle mitään ymmärtäisikään. Kitaristit voi mun puolesta soittaa vaikka verhojen takana. |
Sa(n)kari 01.11.2005 11:40:50 | |
---|
Tästä syystäkö rumpali on lavasijoittelussa yleensä aina siellä "takarivissä" basistin kanssa? Livenä voisikin olla vaihteeksi mukava yllätys tuoda rumpusetti eteen keskelle ja siirtää vaikka ne kitarasankarit takariviin laulajan hääriessä sivulla. Onkohan tuollaisia keikkoja heitetty, joissa rummut olisivat olleet eturivissä? Tämä nyt lienee itsestäänselvyys, mutta Dave Wecklin keikalla oli juurikin näin. Yllätys. Kun nyt kerran kysyit. :) |
Muovinen 01.11.2005 11:43:34 | |
---|
Olet kirjoittanut 401 kirjoitusta Aika hiljaista sorttia olen. Mutta jos treeneissä tehdään biisiä niin kyllä setin takaa raikuu ;) http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |
rm_wispila 01.11.2005 12:44:58 | |
---|
Eikös ne "lavantaus-soittajat" yleisestikin paikkaile noitten kitaratähtien soittoa, jotka ovat niin pöllyssä etteivät erota kitaraa bassosta... harvoin rumpaleita paikataan. Enemmänkin korvataan koneella. Wekkulalle pisteet hienosta lavasijoittelusta, näinhän se pitää ollakin! Laulajat on yleensä tylsiä kattella, vääntelehtivät eriskummallisesti, onanoivat mikrofoniaan ja roikkuvat mikkitelineessä. Kertoilevat tyhmiä välispiikkejäkin biisien välissä ;) Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Danko 01.11.2005 14:17:11 | |
---|
Onkohan tuollaisia keikkoja heitetty, joissa rummut olisivat olleet eturivissä? Jimi Hendrix Experience. Tosin sen ajan "äänentoistollakin" saattoi olla vaikutusta asiaan. No ehkä joo bändissä puhun vähemmän, mutta kun kitaristi ja kosketinsoittaja jauhaa koko ajan semmosta p*skaa ettei sitä voi kauheesti kommentoida. (; if you see a british pop star behavi badly he is friends with charlie. charlies an arsehole. a lot of people talk and write shit. they know charlie. |
KoRn88. 01.11.2005 14:28:22 | |
---|
riippuu päivästä. joskus tulee kaikkea turhaa paskaa jauhettua vähän liikaaki ja joskus taas ei ole oikein mitään asiaa. |
Deino 01.11.2005 15:29:48 | |
---|
...ja alan soittamaan blastia =) Perkele! |
Lord Torment 01.11.2005 18:02:53 | |
---|
Oon tässä miettiny että ootteko te kaikki rumpalit hiljasia kun meijän rumpali ei puhu lähes mitää? itse olen kyllä melko hiljainen |
Lord Torment 01.11.2005 18:11:33 (muokattu 01.11.2005 18:11:58) | |
---|
Onkohan tuollaisia keikkoja heitetty, joissa rummut olisivat olleet eturivissä? Eikös siinä Metallican Cunning Stunsi keikalla ollut jotenkin niin että se lava oli semmonen ympyräisen muotonen ja ne oli oikeastaan kaikki soittimet siis "eturivissä". Tai ainakin muistelisin niin, kun joskus silloin vuosia sitten tuli katottua se. |
dictatorsh*t 01.11.2005 18:12:06 (muokattu 01.11.2005 18:12:24) | |
---|
Olen ihan normaali. "Olet kirjoittanut keskusteluun 3686 kirjoitusta." Saakeli, n. 1500 kadonnut jonnekin. |