sirdickyj 30.10.2005 14:11:22 | |
---|
Eli siis myönnät olevasi tätä nykyä wanha fossiili, joka kaiken huipuksi kuuntelee vielä Totoa? En myönnä muut akuin olevani kohtuupihalla Stadin rock-kuvioista. En osaa ees mennä kunnolla baariin. Johonki terassille ja sit aina illan lopuks väsyneeseen Rick`s Cafe:n. Tai Tavastialle jotain keikkaa tsiigaamaan. Siinä se. Lopun aikaa oon ite keikalla tai duunissa tai perheen kans himassa, enimmäkseen kahta ensinmainittua. Ja diggaan Totoa ja treenailen soittoa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 30.10.2005 14:15:41 | |
---|
Sitten vielä; mitä tiedämme Smackin soittajien nykymeiningistä? Mä oon tietävinäni sen verran, että Claude siellä yläkerran orkesterissa, Rane Losissa (käsittääkseni laittomana siirtolaisena), taisi olla yhdessä vaiheessa Radio Cityyn NHL-raportteja tekevä Leo Lätkä, Mavchuria pyörittää vissiin jotain tietojenkäsittelybisnestä, Kartsa on Waltarin roudari, Cheri asu ainakin toissa kesänä Malminkartanossa, oltiin siellä duokeikalla ja se joras siinä vimmasena...vielä Rockabily Rebeliä, sit Kindehän soitti Jimsonweedissä ja Jimi Sero ajo ainakin jossain vaiheessa smigua Stadissa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Janne F 30.10.2005 14:21:33 | |
---|
Mä oon tietävinäni sen verran, että Claude siellä yläkerran orkesterissa, Rane Losissa (käsittääkseni laittomana siirtolaisena), taisi olla yhdessä vaiheessa Radio Cityyn NHL-raportteja tekevä Leo Lätkä, Mavchuria pyörittää vissiin jotain tietojenkäsittelybisnestä, Kartsa on Waltarin roudari, Cheri asu ainakin toissa kesänä Malminkartanossa, oltiin siellä duokeikalla ja se joras siinä vimmasena...vielä Rockabily Rebeliä, sit Kindehän soitti Jimsonweedissä ja Jimi Sero ajo ainakin jossain vaiheessa smigua Stadissa. Täähän alkaa kuulostaa ihan KämeXin ja kontulationin stooreilta... vitun kova. |
Boyakasha 30.10.2005 14:36:37 | |
---|
Täähän alkaa kuulostaa ihan KämeXin ja kontulationin stooreilta... vitun kova. Lukkoa!!! Ja!!! Bannit!!! Spihakin on jo mainittu, saatana! Ole hyvä. |
sirdickyj 30.10.2005 14:39:49 (muokattu 30.10.2005 14:40:24) | |
---|
Täähän alkaa kuulostaa ihan KämeXin ja kontulationin stooreilta... vitun kova. Ok Mutta jos jotain vaikka oikeesti kiinnostaa, ei kai sit. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Silvio Dante 30.10.2005 15:20:35 | |
---|
...saati edesmennyttä Siberiaa! Sirppiliiterin alakerrassa. Tarkoittanet kuitenkin Back In The U.S.S.R klubia? Aijai! |
Mika Antero 30.10.2005 16:08:27 | |
---|
Tämä nyt menee ihan off-topiciksi, mutta Smack onnistui tekemään vallan mainiot coverit niinkin kuluneista ralleista kuin Maggie McGill ja Paint it black. Olihan niitä covereita muitakin, Steppin' stone, Search and destroy, I wanna be your dog, mitäs niitä nyt oli. Eräs mainio tamperelaisorkesteri heitti keikoillaan pätkän Look aroundista... Onko Smackia muuten uskallettu coveroida? Muistaakseni jossain haastattelussa joku (Rane?) naureskeli tälle bändin äärimmäiselle (?) stadilaisuudelle ja hän ymmärsi hyvin sen, että jossain maaseutukuppilassa tuommoisen remmin puhetyyli herätti hämmennystä ja/tai ärtymystä. |
sirdickyj 30.10.2005 16:26:21 | |
---|
Onko Smackia muuten uskallettu coveroida? Luin joskus, että kun olivat Losissa asustelemassa, niin jollain keikoilla lämppäribändeillä olis ollu Smackia ohjelmistossaan, Criminal kaiketi ainakin. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Silvio Dante 30.10.2005 16:44:32 | |
---|
Smackiin vielä palataksemme; missä kaikissa mestoissa muistatte nähneenne sen keikalla? Lepakossa, Tavastialla, Kulttuuritalolla (Frank Marinon lämppärinä!) muutamilla festareilla, ainakin Ruisrockissa. Voi olla että jossain muuallakin mutta noi nyt tuli mieleen. Aijai! |
Feggy 30.10.2005 17:10:56 | |
---|
Lepakossa, Tavastialla, Kulttuuritalolla (Frank Marinon lämppärinä!) muutamilla festareilla, ainakin Ruisrockissa. Voi olla että jossain muuallakin mutta noi nyt tuli mieleen. Mullon jotenkin muistikuva, että olisin nähnyt Kaivopuistossa (olisko sitten ollut Elmun kekkerit) ja siinä Kaivopihan kaupunkifestareilla. Tai sitten en. Vanhalla fossiililla muisti hämärtyy, vaikka kirkkaasti muistan aina inhonneeni Totoa ja olleeni vähintäänkin yhtä vähän katu-uskottava kuin nykyään. |
Janne F 30.10.2005 17:15:16 (muokattu 30.10.2005 17:18:21) | |
---|
|
sirdickyj 30.10.2005 18:12:11 | |
---|
Nirvana veti aikoinaan Run Rabbit Runia. Aika kovaa kamaa, kyllähän tuo kertoo bändin nauttimasta arvostuksesta. Ei välttämättä niinkään suosiosta suuren yleisön keskuudessa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
PL 30.10.2005 21:06:52 | |
---|
Smackiin vielä palataksemme; missä kaikissa mestoissa muistatte nähneenne sen keikalla?
Iisalmi, Joensuu, Elämänjärvi, Saarijärvi, Tavastia, Lepakko ja muutama muukin paikkakunta. |
Iisalmi, Joensuu, Elämänjärvi, Saarijärvi, Tavastia, Lepakko ja muutama muukin paikkakunta. Jep, ja mm. Tulivuorirock, sitten Korso; Ankkarock, Hämeenlinna; Ämy, Club77 ja sitten Tavastian Live Desire -keikan näin ihan sieltä Ranen vahvistimen takaa: mun työnä oli polkea savukonetta päälle ja lykätä Ranelle aina uus palava tupakka suuhun kun hän juoksi ohi. :-) ...jos ootte ihmetelleet, miten Raitsikka pysty polttaan niin paljon... Ai niin, Lucky Monkeysin keikatkin tuli nähtyä... |
sirdickyj 01.11.2005 10:03:41 | |
---|
Ai niin, Lucky Monkeysin keikatkin tuli nähtyä... Mikäs tää olikaan? Pätkii, vaik soittaa kelloja... En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
kivi 01.11.2005 10:05:58 (muokattu 01.11.2005 10:12:21) | |
---|
Mikäs tää olikaan? Pätkii, vaik soittaa kelloja... Smackin esiaste. Siinä oli muistaakseni ainakin Claude ja Cheri, kitaristeja oli kai useampiakin. Melko stoogesia oli se. |
Blue Moon 01.11.2005 15:33:06 | |
---|
sirdickyj: Jaa...mulle ei. Mut mulla kyllä loppu oikeesti sen diggailu aikalailla lyhyeen, ku se oli oikeesti soitannollisesti ja laulullisesti erittäin kehno bändi sillon ajalla ennen Juntsaa, kitaristit oli todella apureita (vaik Metsola oli ajoittain ihan nasta heppu) ja se Claude ei oikeen saanu sitä lauluaan kondikseen. Ne treenaili tos legendaarisella Vihannestalolla, ja kuuntelin sitä useaankin otteeseen seinien läpi. Ei napannu, ja keikatkin oli aikamoista tajunnanvirtaa. Oisko Juntsa sit tuonut tarvittavaa ryhtiä tuohon ryhmään? Rumpalikin oli muuten huono. Ainakin Kalannaamojen "Lovesongs for Hyenas" - albumilla Clauden laulu toimii mielestäni kenties paremmin kuin koskaan. Biiseissäkin on ainesta mutta jotenkin lattea ja tasapaksu fiilis jää Maijasen tuotannosta. - Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill - |
sirdickyj 01.11.2005 15:45:30 | |
---|
sirdickyj: Ainakin Kalannaamojen "Lovesongs for Hyenas" - albumilla Clauden laulu toimii mielestäni kenties paremmin kuin koskaan. Biiseissäkin on ainesta mutta jotenkin lattea ja tasapaksu fiilis jää Maijasen tuotannosta. Kuten sanoin; mielenkiinto lopahti, kenties sitten liian varhain. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
T.R.N. 01.11.2005 15:59:29 | |
---|
Smack on mitä loistavinta kaljan juonti musaa. Sitä ei käy kieltäminen. Oma rokkitouhu on saanut potkua tästä bändistä useaan otteeseen. Run rabbit runia on veivattu moneen kertaan ja milloin mitenkin. Criminal on tuttu coveri myös. Livenä nää heput on aina toisinaan pystynyt vetämään riman aika alas, mutta toisinaan olen kuullut sellaista settiä, että huhu... Tosin olen sen ikäluokan junnu, että keikoille en itse ole päässyt. Legendan ja haastattelujen perusteella tuo Claude oli aika kova keulakuva ja persoona. Se on kyllä pakko todeta, että krapulassa (kuulijan krapulaan viitataan) ääni ei ole sieltä mukavimmasta päästä, mutta ennen krapulaa toimii perhanan hyvin. Fisut oli mun mielestä levyllä hyvä bändi. Livenä en ole koskaan kuullut. Biisit oli hyviä ja Clauden laulusta oli jäänyt turha meuhkaaminen pois. Harmi vain kun loppui niin kuin loppui. Niravana coverin olen kuullut yhtenä live versiona ja kyllä se aika karsean kuuloista oli. Mutta kaipa Smack siihenkin hommaan sitten vaikutti? Kyllä mulle Smack on edelleen oma kotimainen suosikki! Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
Blue Moon 01.11.2005 16:00:25 | |
---|
Kuten sanoin; mielenkiinto lopahti, kenties sitten liian varhain. Joo. Tuon levyn perusteella "kokolailla kauheaa kuraa" vaan tuntuu turhan kovalta tuomiolta. Livenä en nähnyt Fishfacesit kuin kerran ja vähän laimea fiilis siitäkin jäi. - Blues ain't nothin' but a lowdown shakin' chill - |