Juha L 31.10.2005 21:14:33 | |
---|
Olen soitellut useamman vuoden halvalla stratocaster kopiolla. Nyt kuitenkin olisi tarkoitus hankkia hieman kalliimpi kitara rinnalle. Kovasti olen katsellut Carvinin DC400. Onko kokemuksia kyseisestä kitarasta? Sain käsityksen, että olisi suht monipuolinen peli eli pitäisi taipua monenlaiseen musatyyliin. Tarkoitus olisi tilata tuo siis suoraan Carvinilta. |
Ei ole DC400:sta kokemusta, mutta sen verran monta Carvinia on vuosien varrella ollut että voin väittää hankkimisen arvoiseksi laatupeliksi. Vertailukelpoista laatua minkä tahansa valmistajan rinnalla järkihintaan. Kyllä tuosta pitäisi soundit löytyä lähes tyyliin kuin tyyliin. Ei missään nimessä "aitoa" Les Paul/tele/stratosoundia mutta Carvinien tapaan tuosta näyttäisi löytyvän monipuoliset mikkikytkennät joten erilaisia käyttökelpoisia soundeja pitäisi olla riittävästi. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Tomtom 01.11.2005 12:15:38 | |
---|
Oliskohan Fortunella ollut juuri tuollainen. Mahtava kasariväritys ja toimiva terävä lapa liian innokkaiden fanien seivästämiseen. Hyvät soundit siitä muistaakseni irtosi, ei ehkä ihan kaikkeen kuitenkaan.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Jormaz 01.11.2005 12:20:52 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Ze Kink 01.11.2005 18:22:38 | |
---|
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |