GoingNowhere 29.10.2005 18:40:59 | |
---|
Onkos kukaan vielä tutustunut tähän lättyyn?? On muuten pirun kova! Kertokaas mielipiteitä?:) Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world! |
Osmo 30.10.2005 13:05:42 | |
---|
Onkos kukaan vielä tutustunut tähän lättyyn?? On muuten pirun kova! Kertokaas mielipiteitä?:) Ainakun toi Remedy biisi tulee cityltä, ni ajattelen että onko Kurt Cobain heränny haudastaan. Kuullostaa muuten sen verta samalta laulaja (ainakin säkeistössä). Mutta tämähän on toisaalta vaan plussaa, ja kyllähän itse biisikin rullaa ihan mukavasti! Voisi toisaalta vähän enemmänkin tutustua bändiin. Pixies. |
Kapane 30.10.2005 15:17:30 | |
---|
Mun mielestä se sinkku on muutenkin aika Nirvana. Hyvä biisi, mutta nirvanamaisuus häiritsee. |
aivokuolio 30.10.2005 15:18:24 | |
---|
Jos Kurt Cobain ois tehny biisejä Matrixin soundtrackille niin ne kuulostais Seetheriltä. Päätelkööt tuosta kukin mitä haluaa. mustan huoneen testi. |
ten 30.10.2005 17:22:51 | |
---|
Ostin levyn viikko sitten. Remedy taitaa olla levyn paras biisi. Tai siis on ainakin omasta mielestäni. Ihan kelpo biisejä, mutta kyllä niistä se joku särmä puuttuu. Kyllä tota levyä mielellään kuuntelee, mutta ei se mikään hittilevy ole. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
konehes 30.10.2005 19:45:11 | |
---|
Jotenkin tuo tuntuu niin kovasti yököttävältä hyvinvointigrungelta. Pitäisi kai tutustua paremmin. Pari biisiä olen kuullut. |
Ainakun toi Remedy biisi tulee cityltä, ni ajattelen että onko Kurt Cobain heränny haudastaan. Hyi helvetti, nimenomaan. Kyllä on vähän turhan paljon kaikuja Cobainin maneereista tuolla laulajahepulla.. They're coming to get you, Barbara! |
ten 31.10.2005 19:21:36 | |
---|
Jotenkin tuo tuntuu niin kovasti yököttävältä hyvinvointigrungelta. Pitäisi kai tutustua paremmin. Pari biisiä olen kuullut. Hyvinvointigrunge! Tuo oli loistavasti sanottu! Sitä se on. On siellä jotain hyvääkin jossain. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
stigcarpelan 31.10.2005 21:25:25 | |
---|
Njoo.. Kyllä tästä jotai saa irti. Ite oisin vaa halunnu enemmän semmosta vanhempaa grunge saundia enkä perus jenkki-hevi saundia/kaavaa. Toisaalta ei sen kyllä tarviis täysin nirvana ollakkaa. Kun kuuntelis enemmän niin saattas auttaa. THV-klubi#48 |
Pluto 31.10.2005 22:10:34 | |
---|
Juu, mullakin tulee vahvasti Cobain mieleen siitä radiobiisistä. Ja laulun rytmitys on vielä ihan sama kuin Come As You Aressa. Dillon, you son of a bitch! |