Aihe: Toisten omaisuuden "raiskaus"
1 2 3
Jetku
28.10.2005 21:07:19
Juu mut on pakotettu kuuntelemaan tää Heavy Dance ja olin viittä vaille tehdä itsemurhan.

Toi Bodomjuttu oli kyllä hyvä pointti.
Rumpali Rölli
30.10.2005 21:50:31
Sun mielipidettäkö? Toivottavasti ei.

Sulta ei kysytä
Laphin jänkhillä ne keithääpi pontikkata, ja istuvat shammaleilla ja naaravat parthansa!
IommI
31.10.2005 09:40:51 (muokattu 31.10.2005 09:41:29)
nämä heavy dance kokoelmat on maailman huonoin vitsi ellei jopa suoranaista v#ttuilua. mutta kyllä naurattaa joku crazy trainin jumputusversio. on se hauskaa kuunnella semmosta koneraiskausta klassikoista

Aivan... ja esimerkiksi Alice Cooperin poison soi ihqudaa ympyröissä dance tulkintana, ja biisi tunnetaan siellä nimellä "jotain" remix... alkuperäisestä esittäjästä ei ole tietoakaan.
Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse...
IommI
31.10.2005 09:44:05 (muokattu 31.10.2005 09:45:06)
Juu mut on pakotettu kuuntelemaan tää Heavy Dance ja olin viittä vaille tehdä itsemurhan.
Mulle riitti jo se kun kuulin levyn nimen..

Toi Bodomjuttu oli kyllä hyvä pointti.
Se olis pahinta mahdollista...
Mijau
31.10.2005 11:08:49
Porukka lesoo taas :D
*kurnau*
mikko1
31.10.2005 11:20:27

EDIT: Sit mun mielestä muutakaan toisten omaisuutta ei sais raiskaa kute polku pyörii tai taloi tai esim sohvaa!!

Tai mummoo!!!

Mä otan sen linjan kyllä tässä et kaikki musiikki joka ei oo tehny hevi kalja miehet, on ihan hirveetä paskaa eikä kukaan v76un Dj Bobo saa koskeen hevi kalja musiikkiin ja tehä siihen jotain kone tekno jumputus paskaa päälle!
IommI
31.10.2005 12:48:16
Mua ärsyttää iha v98usti ku jotku sellaset v65un pissikset joitte mieli piteet ei kiinnosta yhtää kuuntelee just jotai tollasii hewy danse versioit noist legendaarisist biiseist kute gradsy drain!! en tajuu miten ne ei kuuntele sellast alkuperäst parempaa versiot niist jossa o paremmat riffit eikä mitää tanssi komppeij tms!!! onneks mä kuuntelen näit oikeit versioit vaa enkä' edes haluis et ne kuuntelis hewyy ku ne pilais sen maineen eikä niis oo sitä asennett!! ei ne tajuu mitää hyvie biisie tai asenteen päälle!!! mun mielest tollasii just ei sais tehä lähtee pari plussaa parille asialliselle tyypille jotka o tajunnu mist täs o kyse!!

EDIT: Sit mun mielestä muutakaan toisten omaisuutta ei sais raiskaa kute polku pyörii tai taloi tai esim sohvaa!!

Asiaa.. Kyllä täällä tuntuu olevan vannoutuneita hevy muusikoitakin.. ei millään pahalla kenellekään.
lxi
31.10.2005 12:56:02
Tapani L. on kaikista hevy kalja muusikoista rangin.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Informaatiokameli
31.10.2005 13:09:09 (muokattu 31.10.2005 19:27:17)

Mun mielestä se on ihan kivaa kun tehdään näitä remixejä joita sitten baareissa kuulee. On se aina kivempi tanssahdella (jos sille päälle sattuu) kun tukena on jämäkkä teknokomppi. Ja mikä sen mukavampaa kuin se, että juuri se oma lempikappale jynkkää sieltä ämyreistä simppelinä remix-versiona, jonka tahtiin on pienessä humalassakin helppo tanssahdella.

Eikä toisten vaimoa. Eikä naisia ylipäätään. Ei ketään.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)