Aihe: GUNS`N ROSESin uusi albumi
1 2 3 4 5 6 7 8122 123 124 125 126
Basement
29.10.2005 19:15:28 (muokattu 29.10.2005 19:20:16)
Se, että joku random tyyppi on "odottanut jo pitkään ja aina pettynyt" ei ensinnäkään tee levyn ilmestymisestä yhtään epätodennäköisempää eikä Axl Rosesta yhtään huonompaa ihmistä.

Kyllä, minä uskon että levy tulee jossain vaiheessa. Mutten odota sitä kuin kuuta nousevaa, ei mikään levy ole sen arvoinen.

Ja sitten tämä että "joo, ei varmasti ole yhtä hyvää musaa kuin GN'R 80-luvulla!!" Miksi pitäisi? Miksi pitäisi jumittaa 80-luvulla. Vaikka bändillä olisi ollut suurin suosio tuolla vuosikymmenellä, pitääkö ko. orkesterin olla aina nuoria, villejä huurupäitä?

Huoh. Niin paljon spekuloitu ja niin liikaa huomiota saanut levy.

Siis onko tuo Greatest Hits Volume 2-juttu oikeasti totta?
Mistä ihmeestä ne meinaa lisää "hittejä" kääntää. Pah, turhuutta sanon minä.
miscage
29.10.2005 19:46:07

Mistä ihmeestä ne meinaa lisää "hittejä" kääntää. Pah, turhuutta sanon minä.

Turha rahastushomopaskajulkaisu, mutta kyllä siihen levyllä loistavaa matskua löytyy.
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Basement
29.10.2005 20:02:40
Turha rahastushomopaskajulkaisu, mutta kyllä siihen levyllä loistavaa matskua löytyy.

No minusta taas kaikki mitä irti saa niin on kutakuinkin "ykkösellä."
Tai no niin. Guns N' Roses on semmoinen bändi että siltä ei nyt kahta hittilevyä saa sillä lailla että keräisi juuri ne kaikki hitit. Greatest Hitsillähän nyt olikin nyt pari mielenkiintioista valintaa (Neljä viimeistä kipaletta, joista viimeinen teoreettisesti oiva valinta sillä useinhan kokoelmalevyillä on se yksi/kaksi "uutta" kappaletta).
Luulenpa että kakkoslevystä tulee äärimmäisen huono.
miscage
29.10.2005 20:43:58

No nuohan ovat varmaan niitä kovimpia hittejä, mutta kyllä hyvää musiikkia löytyisi "kakkostakin" (hehee) varten.

Esim.

1. Nightrain
2. It`s So Easy
3. Rocket Queen
4. Out Ta Get Me
5. You`re Crazy (akustinen)
6. One In A Million
7. Right Next Door To Hell
8. Back Off Bitch
9. Dead Horse
10. 14 Years
11. Get In The Ring
12. Estranged
13. So Fine
14. I Don`t Care About You (kurositeetti)

Tuo miellyttäisi minua, jos en levyjä omistaisi. Biisijärjestystä voisi tietysti viilata, heitin tuon nyt kronologisesti.
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
Basement
29.10.2005 20:51:19
No nuohan ovat varmaan niitä kovimpia hittejä, mutta kyllä hyvää musiikkia löytyisi "kakkostakin" (hehee) varten.

Niin mutta kuinka hyvää. Ei ole mitään ideaa julkaista hittikokoelmaa toisensa perään tyylillä "No on tämäkin biisi ihan ok, pistetään se tonne."

Hittikokoelmat ovat yleisesti ottaen aika hankala juttu. Tälle ensimmäiselle kokoelmalle nyt olisi voinut pistää puolet kappaleista Appetitelta niin olisi ollut tarpeeksi hyvä.
Mielestäni Spaghetti Incidentiltä ei pitäisi kelpuuttaa yhtäkään biisiä hittikokoelmalle. Jos nyt siis puhutaan siitä mikä on hitti ja mikä ei.

Greatest hits muistutti enemmän tällaista kronologista juttua, joka levyltä oli otettu jotakin.

Jos nyt jotakin tosi fiksua haluttaisiin tehdä niin Live Like A Suicide julkaistaisiin uudelleen.
Stradlin
29.10.2005 21:25:46
Tosta miscagen listasta puuttuu ainakin Mr. Brownstone, luulis tolta levyltä löytyvän. Paitsi jos ne säästää sen Greatest Hits vol. 3:een :D
Ain't It Fun?
Folcce
29.10.2005 21:35:53
2. It`s So Easy

Mitä hemmettiä, toiko jätettiin pois siltä ekalta? Melkeinpä bändin paras kipale.
Music's my life, Moxey.
Basement
29.10.2005 21:46:14
Mitä hemmettiä, toiko jätettiin pois siltä ekalta? Melkeinpä bändin paras kipale.

Oi kyllä, pois jätettiin. Sen sijaan levyllä bändin LOISTOKAS "Since I don't have you" ym. ylpeydenaiheet.
käsi
30.10.2005 21:02:41

Esim.

1. Nightrain
2. It`s So Easy
3. Rocket Queen
4. Out Ta Get Me
5. You`re Crazy (akustinen)
6. One In A Million
7. Right Next Door To Hell
8. Back Off Bitch
9. Dead Horse
10. 14 Years
11. Get In The Ring
12. Estranged
13. So Fine
14. I Don`t Care About You (kurositeetti)

Tuo miellyttäisi minua, jos en levyjä omistaisi. Biisijärjestystä voisi tietysti viilata, heitin tuon nyt kronologisesti.

lisäisin tohon listaan ainakin:

mr.brownstone
my michelle
garden of eden
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
miscage
31.10.2005 09:46:55
G'n R on semmonen bändi, että melkein samalla vaivalla ostaa koko tuotannon kuin 2 kokoelmaakin.

Totta. AFD ja Illusionit ja Lies, 8,95€/kpl. (Cdon.com) Yhteensä n. 36€. Jos sen Spaghetin välttämättä haluaa, niin löytyy varmaan helposti divareista...
What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet?
bedlam
31.10.2005 22:06:18 (muokattu 31.10.2005 22:11:24)

Mä taas ihmettelin ensimmäisen kokoelman biisivalintaa järkytyksen vallassa, melkein kaikki henk. koht. lemppariviisut kun tuolta puuttui (Mr Brownstone, Nightrain, Rocket Queen ym...)

G'n R on semmonen bändi, että melkein samalla vaivalla ostaa koko tuotannon kuin 2 kokoelmaakin.

Kokoelmaa hankkiville kirosin sen ilmestyessä, jotta Anttilan hyllystä löytyisi yli puolet halvemmalla se bändin parempi best of, Appetite nimeltään. Ei ne ymmärtäny.
http://www.mikseri.net/kiasma
kiss
02.11.2005 09:58:08
ilmestyy vuonna 2666!!!!!!!!!!
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Basement
02.11.2005 18:01:59
Mä taas ihmettelin ensimmäisen kokoelman biisivalintaa järkytyksen vallassa, melkein kaikki henk. koht. lemppariviisut kun tuolta puuttui (Mr Brownstone, Nightrain, Rocket Queen ym...)

No siis juu, kaikki oikeasti hyvät kappaleet oli jätetty toki pois siltä levyltä, mutta olihan siinä nämä yleisesti tunnustetut hitit mukana ja niitä nyt ei enää riitä kakkoselle.
Cathi777
03.11.2005 11:56:09

Tota levyä en kyllä odota ollenkaan. Ei saisi tyrmätä etukäteen, mutta olen niin varma, että sieltä ei mitään kovin kaksista levyä tule. Eikä se edes mikään oikean Guns`N Roses edes ole enää. Mulle sitä bändiä ei enää olemassa ole.
Only pop music can break my heart...
Fadead
03.11.2005 13:30:50
lisäisin tohon listaan ainakin:

mr.brownstone
my michelle
garden of eden

+ pretty tied up
Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja.
mie
03.11.2005 16:49:59

+ pretty tied up

Ja saman tien kaikki bändin loputkin biisit. Kuten joku aikaisemmin jo sanoi, GNR:ltä ei kannata ostaa kokoelmaa, vaan mielummin Appetite, Lies ja Illusionit, jos äijien musiikista pitää. Noilta levyiltä löytyy ainoastaan yksi heikko (lue= ihan paska) biisi, Illusion kakkosen My World, jonka olemassaoloa ihmettelen kovasti. Ei ole kivaa, kun yksi kovimmista rokki-levyistä loppuu ihme-tietokone-häröilyyn. Perseestä sanon minä.
Stradlin
04.11.2005 13:12:48
Noilta levyiltä löytyy ainoastaan yksi heikko (lue= ihan paska) biisi, Illusion kakkosen My World, jonka olemassaoloa ihmettelen kovasti. Ei ole kivaa, kun yksi kovimmista rokki-levyistä loppuu ihme-tietokone-häröilyyn. Perseestä sanon minä.

Jep, taisi olla sellainen tapaus, että Axl lisäsi sen sinne muiden tietämättä. Slash ainakin kertoi jossain kuulleensa "biisin" ekaa kertaa vasta valmiilla levyllä, eikä ymmärrettävästi ollut iloinen.
Ain't It Fun?
miscage
04.11.2005 14:35:20
Ja saman tien kaikki bändin loputkin biisit. Kuten joku aikaisemmin jo sanoi, GNR:ltä ei kannata ostaa kokoelmaa, vaan mielummin Appetite, Lies ja Illusionit, jos äijien musiikista pitää. Noilta levyiltä löytyy ainoastaan yksi heikko (lue= ihan paska) biisi, Illusion kakkosen My World, jonka olemassaoloa ihmettelen kovasti. Ei ole kivaa, kun yksi kovimmista rokki-levyistä loppuu ihme-tietokone-häröilyyn. Perseestä sanon minä.

Juuri näin.
What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet?
Tietysti Pauligin
04.11.2005 15:18:04
Eipä siinä mitään että axl tekee uutta musiikkia mutta mutta....
guns n' roses nimi olisi voitu unohtaa.. ja muutenkin axlin rahanahne pelleily "guns n' rosesina"
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)