Karlsson 30.06.2003 10:16:26 | |
---|
funkaava rock/punk ???????? ja apulanta lauluilla? I can´t believe it´s not music! |
Fortune 30.06.2003 12:46:07 | |
---|
Jos Pudasjärvestä tulee kaupunki, niin käyn pissaamassa Puolangan ja Pudasjärven rajalle. |
???????? ja apulanta lauluilla? Tarkoitin että löytyy vain tyyppejä jotka haluavat laulaa vain tällä tavalla, en tarkoittanut mitään apulannan lauluilla vaan laulutyylillä. |
Karlsson 30.06.2003 13:21:13 | |
---|
Tarkoitin että löytyy vain tyyppejä jotka haluavat laulaa vain tällä tavalla, en tarkoittanut mitään apulannan lauluilla vaan laulutyylillä. Joo, eiku mua huvitti se mielikuva minkä tosta funkaava rock/punkista apulanta lauluilla sai. I can´t believe it´s not music! |
KanZuu 30.06.2003 14:11:33 | |
---|
Joo, eiku mua huvitti se mielikuva minkä tosta funkaava rock/punkista apulanta lauluilla sai. hoho, apulantaa ei muuten paljon coveroida (siis "tunnetut" suomalaiset bändit). Juu hitto yks bändi projekti oli kökkö, soitettii parin laulun poikkeuksella pelkkää apulantaa ;D Sen jäjlkeen en oon enää puoleen vuoteen kuunnellu apulantaa =) |
psj 30.06.2003 23:22:22 | |
---|
Jos Pudasjärvestä tulee kaupunki, niin käyn pissaamassa Puolangan ja Pudasjärven rajalle. Koitahan pidättää tammikuun ensimmäiseen asti : ) |