sirdickyj 30.10.2005 14:46:33 | |
---|
"Juoxe villi lapsi juoxe kauemaxi(talvella hiihrät)" Vittu noi on kovaa kamaa! En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Valokaari 30.10.2005 16:40:04 | |
---|
"tuut sie syömää, miul on suolasillii evväänä" Eikös se repliikki mene että "saanko mie tulla siun luo pariks kuukaueks asumaan, mie oon lupsakka mies, miulla on suolasillii evväänä"? Joo, nää oli hauskoja jo silloin aikoinaan Suosikissa. Sitä ennen Nyrok Cityä julkaistiin muistaakseni Helpissä. Rok rok. |
Mika Antero 30.10.2005 16:43:20 | |
---|
"Plikka puhu mulle. Luulee että mää oon oikee isäntämiäs." -Huhhosen hullupoika Mr. Herra Höh höö M.A."- |
gandar 30.10.2005 16:56:19 | |
---|
Minäkin olen kirjastosta tämän kokoomakirjan lukenut, onko siinä siis kaikki vai vain parhaat? Ceci n'est pas une signature |
tigrushka 30.10.2005 16:57:13 | |
---|
Kuinka viihrealan rautaset ammattilaiset tekivät Martti Pöyränreunasta kokokansan oman Irma-Yrjänän aka Imppa-Yrjelin... - Onnex olkoon poika. Susta voi tulla Suomen Piitles kun me löydettiin sut. - Luota poika meihin. Me tieretään Härmän jätkien halut. Me tehrään susta stara. - Kyllä me osaamme pilata paremmankin. Pannaan kansainvälistä persoonallisuutta ja Lappooniaa sekasin ja Koniämmä olis poikaa mutta valitettavasti sitä rytmiä me ei osata. - Ensin Marttipojan rasvasille hiuksille kovennus. Kyllä mie tiän. - Rakkaat kuulijat: Pädäpädä I got stripes ^..^ |
sirdickyj 30.10.2005 18:25:48 | |
---|
Eikös se repliikki mene että "saanko mie tulla siun luo pariks kuukaueks asumaan, mie oon lupsakka mies, miulla on suolasillii evväänä"? Meneepä hyvinkin. Toimii aina vaan paremmin! Joo, nää oli hauskoja jo silloin aikoinaan Suosikissa. Sitä ennen Nyrok Cityä julkaistiin muistaakseni Helpissä. Itseasiassa juuri näin, ja sit ku Help lopetettiin, niin se "yhdistyi" Suosikin kanssa, ja Helpistä napattiin joitain osioita Suosikkiin. Mm. juuri Nyrok City. Muulla tuskin oli väliäkään. Vaan eipä ollu Suosikillakaan. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Näin! Pertta Järvinen sai muuten ihan omankin jakson: Piäni Pertta, joka oli Pikku-Heidi mukaelma. "Mua vikitteli yks Koppelon Elviskin. Mutten menny." The Roikaleet oli semmoinen bändinnimi että sille repesi tuossa jaksossa. "Helvatun seikkailijat... Ensin tuli Viisikko ja söi kaikki meitin eväät ja nyt sitte tämmönen" -Varo ettei punkki ehri puukottaan. Sitäki on sattunu ainakin Nyyjorkisa -Meinaaks ettei patukka kohtaa uhrin hiuksia KOPITIKOPITIKOPITI -Tauno... Et sunkan sää huitele ohi... First they steal your mind and then they steal your soul |
NHR 30.10.2005 19:47:21 | |
---|
Nää oli kyllä helmiä aikoinaan, ja naurattaa ne kyllä vieläkin. Ne jotku "ulkomaan kiäliset" jutut oli kans hauskoja. Mitäs niitä nyt olikaan? Kuusikko löytää Tammisaaren ainakin... Uuren aallon pändin lyriikkaa: "KOULU HAISEE PAHALLE! REIKAN HAISEE PAHALLE! HYVÄ HAISEE PAHALLE! MÄÄ HAISEN PAHALLE!" Ja käännös ulkomaaxi tais olla suunnilleen: "Skuul smells. Äshoul smels vöös. Ai lav evripari." Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Lonnie 30.10.2005 21:18:00 (muokattu 30.10.2005 21:18:26) | |
---|
Googlettamalla löyty jerry conttinen special. Kun eppä normaali soitti niin kuulu että poko poko poko. Huomenna kyllä vilistän kirjastoon tsekkailemaan että josko löytys. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
sirdickyj 30.10.2005 22:00:56 | |
---|
Huomenna kyllä vilistän kirjastoon tsekkailemaan että josko löytys. Miäkin. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
sepeli 31.10.2005 13:08:01 | |
---|
Kirjahyllystä löytyy tuo kokoelma. On mahtava. -Kiitti... (KITT tulee seinän läpi) -AI MÄ KUULIN ETTÄ KITTI Blood runs through your veins That's where our similarity ends |