Aihe: Flats by Arbiter
1
helma29
29.06.2003 18:07:20

Törö!

Sain Englannin maalta endorsementin Arbiter:iltä Flats-rumpujen osalta.

Suomessa niitä ei hirveästi ole myyty, en tiedä vaikka olisin ainoa koko setin omistaja..

Mutta käykää katsomassa ja ihmettelemässä:

http://www.arbiterdrums.com/

Omistan ´pro´-version; tomit 10",12",14" ja 16". Virveli on 14" ja basari 22".

Ne soivat oikeasti ja näin 17-vuoden kokemuksella voin vain ihmetellä, mihin rummuissa tarvitaan runkoa.. ;)
manix
29.06.2003 20:28:25

Njaa, aika veikeät rummut.

Kuuntelin tuota mp3-pätkää rumpujen soundista ja aika hyvältä kuulostaa. Pitäisi päästä jossain ihan livenä kokeilemaan.
"Strangelove, dance the Dividing Line" - Dark Tranquillity
fox
29.06.2003 21:04:24

Törö!
Suomessa niitä ei hirveästi ole myyty, en tiedä vaikka olisin ainoa koko setin omistaja..;)

Ainakin yks toinen setti on "jossain", testasin aikoinaan HML TV-Sävelessä. Samaahan sitä täytyy ihmetellä runkojen osalta....
Hyviä komppeja vaan! On takuulla setti jota kummastellaan!
Mikko A
29.06.2003 22:24:35
noihan on vähän ku rotot. Vai onko?
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
manix
29.06.2003 22:46:19

Näon puolesta joo mutta soundit oli lähempänä tavallisia rumpuja. Miten lie saatu aikaan... huijausta? ;-)
"Strangelove, dance the Dividing Line" - Dark Tranquillity
Dr.Rubber
29.06.2003 23:06:26
Muistaakseni jossain vanhassa Riffissä oli juttu näistä... oisko ollu 2001 vuosikerran lehdessä...?
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
fox
30.06.2003 00:28:01

No onhan ne - vähän. Viritysmekanismi on erilainen, enkä tässä nyt tarkoita sitä Roto-Tomien ydinsynsteemiä vaan ihan kalvon kiinnitystä ynnä perusviritystä. Lisäksi Flatsit on huomattavasti matalammat. Mullon Rotot... =)
Epämuusikko
30.06.2003 13:01:27
Sait sitten endorsementin.

Ja Suomessa nähdään nälkää jotta sais ees kapulat!
www.stileproject.com
Kulkunen
30.06.2003 14:08:29
Sait sitten endorsementin.

Ja Suomessa nähdään nälkää jotta sais ees kapulat!

Tuohon minäkin olin tarttumassa. Flatsit olen nähnyt ja kuullut jo, tuo endorsementti pisti sen sijaan silmään.

Flatsit ovat varmasti hyvät kannut (pannut?), jos keikkailee paljon. Säästävät tilaa ja viritys on helpompaa kuin nakin heiluttaminen. Miksi minä näitä muuten mainostan? Saanko minäkin ilmaiset rummut?

Paitsi että sehän nyt riippuu ihan diilistä. Nojoo, menee tajunnanvirtaan. Lopetan. Nyt. Oikeasti.
Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua...
helma29
01.07.2003 17:37:05

Tjaahans !

Endorsementistä puhetta nähtävästi.
Maailma on tulvillaan erilaisia rumpu- ja symbaalivalmistajia.
(muutakin löytyy, kuin Tama ja Pearl ... heh!)

Että siitä vaan sähköpostia firmoille lähettämään.

Itse maksoin kyllä rummuista; ilmaiseksihan ei mitään saa...

En laittanut missään nimessä mainosmielessä juttua; eihän näitä rumpuja tällä hetkellä saa mistään !

Se on sääli, sillä muutamassa päivässä jo porukkaa asia kiinnostaa.

Halusin vain kommentteja ja saada kiinni mahdollisesti muitakin hemmoja, joilla voisi jopa löytyä ko. rummut.
Kulkunen
01.07.2003 22:07:06
Itse maksoin kyllä rummuista; ilmaiseksihan ei mitään saa...

Niin, silloin kai saa olla aika kovan tason ammattilainen. Eli silloin kun on rahaa ostaa juuri ne rummut mitkä ovat aina mielessä siintäneet ja sitten niistä ei tarvi maksaa penniäkään... :)

En laittanut missään nimessä mainosmielessä juttua; eihän näitä rumpuja tällä hetkellä saa mistään !

Että mitä että? Oulun Musiikkikullaksella niitä ihmettelin jo vuosi kaksi sitten. Kyllä niitä saa Suomestakin kun vain kyselee. Ovathan Flatsit olleet olemassa jo ainakin pari vuotta.
Minä menen nyt hetkeksi kellariin ja jos minua kysytään, niin ette sitten tunne minua...
helma29
02.07.2003 17:58:33

En lukeudu kovan tason ammattilaisiin. Rummut ovat Thomann:illakin suhteellisen halvan n. 900 euroa.

Hra Bob Henrit:in mukaan (Arbiter:in valmistajan edustaja) kertoi, ettei tällä hetkellä ole maahantuojaa Suomessa.

Mutta se siitä endorsementistä; ehkä tuli laitettua väärään paikkaan asiasta maininta.

Kuten jo aiemmin selvitin, valmistajia on maailmassa tuhottomasti, jotka antavat endorsementteja kyllä, se mitä pitää halpana on vähän henkilökohtainen juttu.

Eli asia on loppuun käsitelty osaltani.
Mikko A
02.07.2003 18:21:19
En lukeudu kovan tason ammattilaisiin. Rummut ovat Thomann:illakin suhteellisen halvan n. 900 euroa.

Hra Bob Henrit:in mukaan (Arbiter:in valmistajan edustaja) kertoi, ettei tällä hetkellä ole maahantuojaa Suomessa.

Mutta se siitä endorsementistä; ehkä tuli laitettua väärään paikkaan asiasta maininta.

Kuten jo aiemmin selvitin, valmistajia on maailmassa tuhottomasti, jotka antavat endorsementteja kyllä, se mitä pitää halpana on vähän henkilökohtainen juttu.

Eli asia on loppuun käsitelty osaltani.

Mitäkäs tuo endorsementti sitten oikeastaan näin käytännön tasolla tarkoittaa??
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
fox
02.07.2003 20:25:23

Hra Bob Henrit:in mukaan (Arbiter:in valmistajan edustaja) kertoi, ettei tällä hetkellä ole maahantuojaa Suomessa..

Mitenkään asiaan liittymättä tiedän että hra Henrit on itse rumpali. Todella maailmankuulu. Tosin aikaa on vierähtänyt kolmisenkymmentä vuotta. Jotka tietää bändin sanokoot "hep" - pelkäänpä ettei kovin moni....
roll...roll...thump thump - ARGENT!
tubaz
03.07.2003 15:07:22
Tjaahans !

eihän näitä rumpuja tällä hetkellä saa mistään !

Se on sääli, sillä muutamassa päivässä jo porukkaa asia kiinnostaa.

Halusin vain kommentteja ja saada kiinni mahdollisesti muitakin hemmoja, joilla voisi jopa löytyä ko. rummut.

Kyllähän niitä saa helsingistä ainakin DLX Musicista. Ostin omani itseasiassa sieltä jo pari vuotta sitten. Ja viimeksi kun kävin niin edelleen on tarjolla.

Mulla on käytössä toiminut just niin kun pitää. Ja kun on tollasta pientä pubi ja akustisempaa käynyt vetämässä... ja ei paina ihan niin paljon kun täysverinen ;-)
Rock osaston olen kyllä soittanut sitten "oikeilla" rummuilla.

Nyt tosin olen kyllä varmaan luopumassa tosta setistä...
On sillä näölläkin vähän väliä :-)

-t-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)