Aihe: tech21 trademark60
1
Rinneto
30.10.2005 15:42:34 (muokattu 30.10.2005 15:44:46)
Kliinit kyseisessä laitteessa on aivan loistavat. Samoin pikkurosot. Säröjäkin moni on kehunut mutta itse en saa oikeen mieluistani siiitä ulos (siis säröä). Erillisillä purkeilla (särö) saa varmasti vielä lisämaustetta siihen saundiin. Tehot riittää varmasti bändiinkin. Kotona ehkä turhan iso mutta pystyy sillä soittaa hiljaakin :).
Jos oikein muistan niin tästä laitteesta oli arvostelu tuolla artikkeleissa? Joka tapauksessa, jos tuohon hintaan saat toimivan pelin, niin osta oitis pois :).
-septimisti-
30.10.2005 16:03:27
Sitä en tiedä onko järkevää myydä yamaha vahvari + metalzone tuolla hinnalla, mutta jos kahdteensataan saat tuon trademarkin, niin osta pois. osta osta osta! Saat siitä 400e koska tahansa kun laitat m.netin torille myyntiin. Tuon yamahan myynnistä saat mielipiteeni heti kun kerrot tarkan mallinimen.
jami87
30.10.2005 16:54:29
Just myin tänään omani pois ja ikävä on jo. :( Loistava vahvari on, mutta vähän turhan äänekäs paperiseinäiseen kerrostaloasuntoon.

Jos todella saat 200€:lla kyseisen vahvarin, niin prkl, nyt otat samantien yhteyttä myyjään ja ostat sen. Ite myin ton omani pois 350€:lla. Tosin tuo oli kai seitsemän vuotta vanha jo.
Kaverien naisasioita ei tueta.
THV-Klubi #29
Romantikkoitkijät #17 :´-)
FatSam
30.10.2005 17:21:35

Just myin tänään omani pois ja ikävä on jo. :( Loistava vahvari on, mutta vähän turhan äänekäs paperiseinäiseen kerrostaloasuntoon.

Kyl se täällä uudessa kodissaan hyvin viihtyy ;) Kyllähän sieltä mökää lähtisi, täytyy oikein olla varovainen noiden leveleiden kanssa. Ei perhana, ei nuo hevisäröt kyllä tuon Fenderin mikeillä oikein lähde. Täytyy sen Blues Overdriven kanssa koittaa. Ja ehkä metalzonen kanssa ensi vkl:na. Puhtaat ja rokkisäröt on kyllä helvatan hyvät.

En tiedä ostaisinko Fenderiin tallaan jonkun pikkuhumpparin vai jonkun hevikepin. Luultavasti jälkimmäisen.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
NoCo
30.10.2005 17:47:13 (muokattu 30.10.2005 17:48:20)
Tech21 60:n on heleppo ja hyvä, minulla ainakin huoletonkin. Mulla ollu jonku kolmisen vuotta. Välillä lisäkaapillakin.

Meinasin sortua putkikoneisiin välillä, oli tauko techin käytössä kunnes taas kokeilin. Tech21 jäi ja putki lähti :)
Ehkä olin kehittynyt ja tiesin mitä soundia halusin.
N.C.
Cruzzi
30.10.2005 18:06:40

Itselläni on ollut n. 2kk ja olen kyllä ollut tyytyväinen, ainakin ääntä lähtee enemmän, kuin entisestä (micro cube).

Niin jos 200€ eurolla saat toimivan techin niin osta ihmeessä, tuossa hintaluokassa et saa mitään tuosta parempaa...

Puhtaat on kyllä ihan mukavat ja tuohon säröpolitiikkaankaan ei kyllä tarvitse mitään muljuttimia väliin ihan mukavan hardrock särön siitä saapi, mutta mitään hevimpää ei kyllä saa (ilman muljuttimia).
Hiuslakkaa sen olla pitää ja paljon!
Rinneto
30.10.2005 18:15:36
Sori OT:
Voisko joku laittaa styrkkarin säädöt jolla TE ootte saanut hyvän Hard Rock (Gunnarit etc.) soundin tosta Techistä?
SURf
30.10.2005 18:50:35
Jos 200 euroon saapi teeämmkuuskympin niin eipä tuota kannattais kovin pitkään miettiä...

Itelläni on ollut moinen jonkun viikon (honeymoon menossa vielä) ja olen ollut kyllä helvatan tyytyväinen. Kyllä sillä esim. Frayed Ends of Sanity irtos varsin hyvin, että raskaammat rokit tosiaan juu lähtee.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
NoCo
30.10.2005 22:30:27 (muokattu 30.10.2005 23:04:05)
Sori OT:
Voisko joku laittaa styrkkarin säädöt jolla TE ootte saanut hyvän Hard Rock (Gunnarit etc.) soundin tosta Techistä?

Tarvitset nyt netistä ladatun "ohjeen" sample settings.

Minusta hyvät on:
Santana-Lead asetus ch2:lla ja low,high,boost,reverb kuten ohjeessa on.
Mutta Cleani kanavan drive,punch kuten "clean fender"

Cleanilla käytä kaula humpparia kirkkaalla.

Säröissä talla humpparia kirkkaalla

Soloissa kaula humppari tonea pois eli tummemmaksi. Tietty särökanavalla.

Niin ja weep nappi aina ylhäällä. Minusta menee tukkoseksi muuten.

Onnea ja nautintoa.

Ei oikein toimi heikoilla sinkkumikkisillä stratolla, mutta sinkku mikkisellä telellä asetus on kiva samoin tietty lespoilla.

Edit: ja ei niitä pedaaleja mihinkään väliin.
N.C.
Anonyymi muusikko
30.10.2005 22:42:39
Joo, hyvä peli on. Ollu itelläki jo vuosia. Elementti kärähti kerran, ja uutta samanlaista ei saanu sitten millään mutta eipähän tuossa pahemmin mitään muuta vikaa ole ollu.
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita."
NoCo
30.10.2005 23:02:41 (muokattu 30.10.2005 23:10:59)
Elementti kärähti kerran, ja uutta samanlaista ei saanu sitten millään mutta

Celestionin v30 on sopiva techille...
Pittäis alkaa rakentaa kunnon kaappia jossa 2xV30 ittekki kun elementit odottavat pöydällä.
N.C.
Rinneto
31.10.2005 08:01:10
Tarvitset nyt netistä ladatun "ohjeen" sample settings.

Minusta hyvät on:
Santana-Lead asetus ch2:lla ja low,high,boost,reverb kuten ohjeessa on.
Mutta Cleani kanavan drive,punch kuten "clean fender"

Cleanilla käytä kaula humpparia kirkkaalla.

Säröissä talla humpparia kirkkaalla

Soloissa kaula humppari tonea pois eli tummemmaksi. Tietty särökanavalla.

Niin ja weep nappi aina ylhäällä. Minusta menee tukkoseksi muuten.

Onnea ja nautintoa.

Ei oikein toimi heikoilla sinkkumikkisillä stratolla, mutta sinkku mikkisellä telellä asetus on kiva samoin tietty lespoilla.

Edit: ja ei niitä pedaaleja mihinkään väliin.

Kiitos täydellisestä vastauksesta :). Olen kyllä pohtinut sitäkin, että koulun halvat Tokai Stratot eivät välttämättä ole tolle vahvarille parhaita kavereita :). Eli humpparit pitäis olla (koulun stratossa kolme yksikelaista), mutta en viittis omaa Lespaa kouluun raahata :).
NoCo
31.10.2005 08:32:55
Eli humpparit pitäis olla (koulun stratossa kolme yksikelaista)

Joo ainakin tallassa minusta olis ihan hyvä olla potkua. Strato voi muuten kuulostaa liian ohuelta.
Humppareilla helpompaa, soi rapeammin ja pidempään.
N.C.
SiwamieS
31.10.2005 12:22:08
Olen katkeroitunut kun multa meni tuo 100w jammu sivu suun kun en huolinut metal zonea enkä tarjonnu viinaa! :P
They're coming to get you, Barbara!
T.K.
31.10.2005 19:15:12
Pärjääkö trad.60 soundeissa todellakin aidoille putkikoneille.Esim.Fender Blues Juniorille.Itse omistan trad.30:sen,putkivahvaria en vielä ole hankinut enkä sellaista edes kokeillut.Olen trad.30:seen kyllä tyytyväinen hima käytössä.Sellainen ns.komppisärö menee aika helposti "tukkoon"eli soundi muuttuu epämääräiseksi muussiksi.Sellainen käsitys mulle on muodostunut että em. tapauksessa putkikone pelittäis paremmin.Ja eihän noihin trankkuihin saa sellaista hallittua kiertoa.Soittokamoja ei kannata kiireessä ostaa,itse opettelen noita skitta juttuja vasta, lähinnä blues-pohjalta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)