Aihe: Wilco - Kicking Television (Live)
1
blastoff
30.10.2005 13:05:08
Wilco julkaisee parin viikon päästä livelevyn, joka on äänitetty Chicagossa tämän vuoden Toukokuussa. Neljä biisiä on jo kokonaisuudessa kuultavissa osoitteessa: http://wilcoworld.net/roadcase/

Wilco-aiheista keskustelua tähän threadiin :)
blastoff
30.10.2005 13:24:46 (muokattu 30.10.2005 13:42:49)
Tuonhan joutuu varmaan hankkimaan. Kumma kun ei live-DVD:tä ole luvassa?

Alunperinhän nuo keikat kuvattiin ja niistä piti koostaa DVD, mutta jostain syystä tämä projekti on ainakin toistaiseksi hyllytetty. Saa nähdä ilmestyykö DVD:tä koskaan. Ohjaajana olisi muuten toiminut Sam Jones, sama mies joka teki myös tuon mainion "I Am Trying to Break Your Heart" -dokumentin.

Onko kukaan nähnyt "I Am Trying To Break Your Heart" -dokumenttia bändistä?

Ei voi muuta kuin suositella. Dokkari itsessään on jo aivan loistava. Lisäksi tupla-DVD:ltä löytyy paljon ylimääräistä live-materiaalia ja leikattuja kohtauksia.
mrk
30.10.2005 13:33:01
Alunperinhän nuo keikat kuvattiin ja niistä piti koostaa DVD, mutta jostain syystä tämä projekti on ainakin toistaiseksi hyllytetty. Saa nähdä ilmestyykö DVD:tä koskaan. Ohjaajana toimi muuten Sam Jones, sama mies joka teki myös tuon mainion "I Am Trying to Break Your Heart" -dokumentin..

Kuulemma videon koostanut/editoinut firma oli mokannut homman ja eivät olleet tehneet Wilcon edellyttämiä korjauksia määräaikaan mennessä, joten koko projekti hyllytettiin. Näin ainakin Wilcon äänimies asian minulle selitti Hampurissa muutama viikko sitten.

Tosiaan yksi parhaita bändejä ikinä ja loistava livenä. Olen nähnyt bändin neljä kertaa reilun vuoden sisällä. Itselle uppoaa ehkä parhaiten kahden viimeisimmän levyn materiaali, mutta helmiä löytyy myös aiemmilta julkaisuilta.

Livelevyltä en nyt erityisesti odota mitään kummempia, kun livemateriaalia on kertynyt muutenkin kiitettävästi. Bändihän antaa nauhoittaa keikkojaan ja jakaa niitä netissä. Livelevyn biisilista on aika perussetti Ghost Is Born kiertueelta, onneksi mm Via Chicago biisi on mukana, se on ollut aivan tajunnanräjäyttävä kokemus livenä.
"What would we be without wishful thinking"
Andy J.
31.10.2005 23:09:18
Olen nähnyt bändin neljä kertaa reilun vuoden sisällä. ...onneksi mm Via Chicago biisi on mukana, se on ollut aivan tajunnanräjäyttävä kokemus livenä.
Damn, olen kateellinen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)