Cut out 26.10.2005 22:25:42 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, hitti siitä tulee. No sitä en kyllä epäile hetkeäkään. MegaMan Club #003 - Cut Man
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna |
Frequency 27.10.2005 08:10:02 | |
---|
On aika mitäänsanomaton kappale tuo Hypnotize. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Kapane 27.10.2005 11:09:01 | |
---|
On aika mitäänsanomaton kappale tuo Hypnotize. Mielipiteesi ovat vääriä. Sen haluan kyllä todeta, että ei olisi sopimut Mesmeriselle millään. Mezmerize kun on niin saman tyylinen kokonaisuus ja tuo Hypnotize on kuin eri bändiltä. |
Basistin aivot 28.10.2005 16:44:48 | |
---|
ei iske. jonkinasteista sontaa mielestäni, mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni. maailmassa ei ole liikaa friikkejä. on vain liian vähän sirkuksia. |
elbowski 28.10.2005 17:06:41 | |
---|
Hieno kappalehan tämä Hypnotize on, tosin toivon levyltä löytyvän reippaasti raskaampaakin vääntöä, mitä varmasti löytyykin. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you
They would be shaking too, if they only knew
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | T |
Deino 28.10.2005 18:44:19 | |
---|
ei iske. jonkinasteista sontaa mielestäni, mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni. Ei millään pahalla, mutta miksi edes vaivaudutte kertomaan tämän? En minäkään mene jokaiseen bändi topikkiin kertomaan, että ihan paska. Perkele! |
Ei millään pahalla, mutta miksi edes vaivaudutte kertomaan tämän? En minäkään mene jokaiseen bändi topikkiin kertomaan, että ihan paska. Miksi ihmiset vaivautuvat kertomaan pitavansa bandista/jostain kappaleesta, en minakaan mene jokaiseen bandi topikkiin kertomaan etta ihan paras. Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
dictatorsh*t 30.10.2005 09:03:23 | |
---|
Miksi ihmiset vaivautuvat kertomaan mielipiteensä, eihän sitten enää mistään tule mitään. |
Exhausted 30.10.2005 11:43:50 | |
---|
mielipiteiden lisäksi olisi kiva kuulla aina niitä perusteluja, oli mielipide sitten positiivinen tai negatiivinen. Mielestäni kuitenkin parhaat bändit ovat niitä joita ihmiset joko vihaavat tai rakastavat. System of a Down tuntuisi olevan sellainen. PS. Eilen Big Brotherissa tyypit joras kännissä Radio/Video:n tahtiin aika lahjakkaasti. |
Deino 30.10.2005 12:29:59 | |
---|
Miksi ihmiset vaivautuvat kertomaan pitavansa bandista/jostain kappaleesta, en minakaan mene jokaiseen bandi topikkiin kertomaan etta ihan paras. Tarkoitin tässä niitä ei-perusteltuja "vitun paska" kommentteja. Perkele! |
Mijau 31.10.2005 11:15:22 | |
---|
siis voi ei... Mua aiva itkettää ku joku haukkuu jotai mun lempibändiä. Siis voi että! *kurnau* |
miscage 31.10.2005 11:18:37 | |
---|
siis voi ei... Mua aiva itkettää ku joku haukkuu jotai mun lempibändiä. Siis voi että! Joo, mullekin iski depis. On varmaan kiusaaja tyytyväinen itseensä. What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet? |
Sinap 31.10.2005 11:47:02 | |
---|
Todella kova biisi on tuo Hypnotize...veikkaisin että nyt tulee hieman raskaampi soad-levy..enemmän cigaro-meininkiä..intoa ja odotusta täynnä olen :) |
Informaatiokameli 31.10.2005 13:27:57 | |
---|
Kuulostaa kyllä mukavalta hittibiisiltä tuo Hypnotize. Mukavan popiksi meni Systeemi Mezmerizellä ja ilmeisesti Hypnotizella sama suunta jatkuu. Mielestäni on hienoa, miten erilaiset levyt bändi on onnistunut pukkaamaan ulos joka kerta uuden lätyn julkaistessaan. Ensimmäinen levy on melkoista mättöä ja oli aika ihmeellinen asia minulle silloin viisi-kuusi vuotta sitten ilmestyessään. Toxicityyn petyin muinoin kun se ei ollutkaan enää kunnon mättöä:) Onneksi levy on nyt myöhemmin osoittanut loistavuutensa oman ahdasmielisyyteni vähetessä. Mezmerize iski minuun heti ensimmäisellä kuuntelukerralla. Tyypit osasivat tehdä mainiota radioystävällistä metallimusiikkia. Se on melkoinen saavutus. Innolla odotan Hypnotizea. Hypnotize-biisin perusteella soundit ovat samaa pehmeää jyystöä kuin Mezmerizelläkin. Jes! Eipä mulla muuta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Defrayer 31.10.2005 20:47:24 | |
---|
Tarkoitin tässä niitä ei-perusteltuja "vitun paska" kommentteja. Joo. Ihan oikeassa olit, mutta pointtini on etta seuraavat kaksi ovat aivan yhta informatiivisia: "Ihan paska, en tykkaa yhtaan." "Ihan loistava, diggaan taysilla!" Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
MrHands 31.10.2005 21:06:11 | |
---|
PS. Eilen Big Brotherissa tyypit joras kännissä Radio/Video:n tahtiin aika lahjakkaasti. Haha! Paras bändio! Suomi maailmankartalle! |
petrutsi 03.11.2005 19:07:02 (muokattu 03.11.2005 19:08:34) | |
---|
Hmm. Nyt on swampin etusivulla hypnotizestä kaksi vaihtoehtoa: normaali 15,90 tai kalliimpi "DualDisc" 21,90. Cdonissa taas on normaali-cd tai cd+dvd. Eipä uskalla alkaa tilailemaan vielä.. Edit. Swampista selvennys: "DualDisc-version DVD-puolen sisältö: BYOB video Question video 14 minute making of Mezmerize/Hypnotize " We have this thing in Finland called "taidehomoilu" |
aivokuolio 03.11.2005 19:17:06 | |
---|
Hmm. Nyt on swampin etusivulla hypnotizestä kaksi vaihtoehtoa: normaali 15,90 tai kalliimpi "DualDisc" 21,90. Cdonissa taas on normaali-cd tai cd+dvd. Eipä uskalla alkaa tilailemaan vielä. Ööh, jäi vähän epäselväksi että mikset uskalla tilailla. Tuohan DualDisc on nimenomaan tuo cd+dvd ja normaali sitten normaali. Mää heräsin just. mustan huoneen testi. |
lxi 03.11.2005 19:22:37 | |
---|
Tilasin normaali-CD:n preorderina Jenkeistä SOADin kaupasta. Tuo CDonin CD + DVD epäilyttää minuakin, muualla kun myydään vain DualDiscejä, ja onhan sekin tietyssä mielessä nimenomaan CD + DVD... The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
petrutsi 03.11.2005 20:09:28 (muokattu 03.11.2005 20:09:58) | |
---|
Ööh, jäi vähän epäselväksi että mikset uskalla tilailla. Tuohan DualDisc on nimenomaan tuo cd+dvd ja normaali sitten normaali. Mää heräsin just. Sori, että jäi epäselväks. Sen editin kuului annihiloida tuo argumentti kun en alkuperäistä viestiä viittinyt poistaa mutta ilmeisesti ei toiminu. We have this thing in Finland called "taidehomoilu" |