Kasakka 23.10.2005 01:31:37 | |
---|
8 vuotta soittelin tuommosella akustisella Angélicalla ja eilen kävin hakemassa ensimmäisen sähkökitaran (Ibanez RG321). |
Jag 23.10.2005 03:17:56 | |
---|
hmm.....jotain +- 9kk.ta "soittelin" tommosella vahalla Landolla. Sitten katsoin että olin edennyt sen verran jotta piti saada särökitara. Musiikki kauppaan ja halvin keppi mitä löytyi (älkää muut tehkö näin). Sieltä tarttui mukaan Peaveyn raptor singlecoil (starto-kopio) kitara. Ei se mikään kelvoton ole. Vieläkin silloin tällöin soitossa. Varsinaisen oman toisen kitaran hommoasin tossa viime kesänä. 2 ja puol vuotta oli siitä kun ekan kerran nostin ton Landolan hyllyn päältä soittaakseni Smells like teen spiritin riffiä. Eli kyseessä on Fenderin Jaguar HH (humpparijagge). Tähän olen enemmän kuin tyytyväinen ja uskon että tämä pysyy käytössäni melkosen pitkään. Minulla on siis edelleen vielä nuo muutkin kitarat. Landola +Peavey+Fender. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
TheWickerMan 25.10.2005 14:23:37 | |
---|
Pari kuukautta.. pari vuotta 3. kitaraan. Drink, Drank, Punk |
Axeplayer 29.10.2005 15:58:32 | |
---|
Varmaan reilut puolitoista vuotta soitin vanhalla williamsilla ennenkuin hommasin nykyisen. Nykyään soittelen esp-ltd:n kh mmv 04 mallisella kitaralla. Nopeasti on mennyt kitara huonoon kuntoon. Ulkonäköä haittaavia kolhuja ei ole mutta muita pikkuvikoja kyllä löytyy. Ei pitäisi alkaa itse säätämään noita kitaroita (varsinkaan avaamaan ruuveja veitsellä :D), kun ei niistä oikeen mittään ymmärrä. Menee siinä sisuskalut pian hajalle, no maanantaina pitää viedä kitara johonkin jossa osaa sen kunnolla joku huoltaa. Eiköhän innostus sen kautta palaa ennalleen. |
Reilu vuoden mä rämpyttelin ikivanhalla Landolalla, kunnes Tokaini ostin. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you
They would be shaking too, if they only knew
|
Manicci 31.10.2005 20:54:49 (muokattu 31.10.2005 20:57:16) | |
---|
Edit: Aloittelin soiton Samickin stratolla, veljeni kitara oikeastaan. Sittemmin piitkän ajan, noin vuoden päästä ostin melko hyvän Squierin, joka toimii "ykköskitarana". Nyt telineistä löytyy akustisia teräs/nailon, se Squier, ja "Blackie".. Samickki on SG:n lisäks veljellä Rock'n'Roll nousee |