petrutsi 29.10.2005 20:11:54 | |
---|
Braindead varmaankin verisin. Eikö se ole sitä virallisestikin jos lasketaan käytetty verimäärä tai jotakin? Tuosta Cannibal holocaustista kuulin joskus seiskalla muistaakseni ja että siinä joku kilpikonna oikeasti tapettu. Nyt katsoin imdb:stä että ne eläimet tosiaan tapettu oikeasti. Joskus kiinnosti katsoa tuo itse niitten raakuuksien takia mutta toisaalta ei oikeastaan. Vielä lisää luki tuosta niin tuskin tulen katsomaan. We have this thing in Finland called "taidehomoilu"
-Janne Timonen |
Valdemar 29.10.2005 21:33:51 | |
---|
Aah Sodoman 120 päivää on kyllä kova. "MANZA!" When you are in a first class, you are white trash. |
Necromuru 29.10.2005 21:52:36 | |
---|
Anteeksi nyt offtopikkini mutta kerronpa tässä eräsätä tutustani. Katselee nimittäin tälläisiä splättereitä ja muita raakoja elokuvia huvituksekseen. Tyypillä on siis hyvin leveä hymy kun ihmisiä kuolee ja silpoutuu. Itse juoneen hän ei kiinnitä mitään huomiota kunhan näytetään paljon raakuuksia. Esimerkiksi The Audititioni oli hänelle aivan liian lälläri elokuva. Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha! |
Bluesmies 29.10.2005 22:18:28 | |
---|
Kertokaa vähän juonta noista Irreversiblestä ja sodoman 120 päivää:stä. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
Henkka Hevimies 29.10.2005 22:45:24 | |
---|
Tuosta Cannibal holocaustista kuulin joskus seiskalla muistaakseni ja että siinä joku kilpikonna oikeasti tapettu. Nyt katsoin imdb:stä että ne eläimet tosiaan tapettu oikeasti. Joskus kiinnosti katsoa tuo itse niitten raakuuksien takia mutta toisaalta ei oikeastaan. Vielä lisää luki tuosta niin tuskin tulen katsomaan.
Tapettiin siinä monta muutakin elukkaa. Ei kiva juttu.
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Clayrooster 29.10.2005 23:22:21 (muokattu 29.10.2005 23:29:23) | |
---|
Don´t worry, be brutal |
L.C.F 29.10.2005 23:23:06 | |
---|
Braindead tai cannibal holocaust. Muita ei tuu ny mieleen. :) Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |
Coldman 29.10.2005 23:25:30 | |
---|
Texas Chainsaw Massacre eli toisin sanottuna Texasin Moottorisaha Murhaaja. You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
Ne on ne japanilaiset joiden joukosta löytyy verisimmät ja sairaimmat mitä oon nähnyt. "Wait a minute... This sounds like rock and/or roll!" - Reverend Lovejoy. |
konehes 29.10.2005 23:34:39 | |
---|
No kai se Irreversible oli aika nasty. |
Clayrooster 29.10.2005 23:39:16 (muokattu 29.10.2005 23:44:03) | |
---|
Ne on ne japanilaiset joiden joukosta löytyy verisimmät ja sairaimmat mitä oon nähnyt. Joo sieltä tulee. Yksi joka tulee mieleen on niitä Guinea Pig Filmsejä. Lisäys: Onko kenellekkään tuttu se Troma team, jolta on tullut aika paljon hyviä ns."roskaelokuvia". Kuuluisimmat tuotokset varmaan The Toxic Avengerit. Kuitenkin jotain HYVIN LEVOTONTA ja KOOMISTA splätteriä sieltä tulee Terror Firmerin muodossa. Suosittelen :D. Nightbeast ja Monster In a Closet tromalta on myös aika ehtaa tavaraa. Troman leffat tuppaa menevään vaan aika paljon komedian puolelle. Hyvää se niinkin on :) Ja sitten yleisemmältä linjalta näin yleisesti ottaen ei pidä unohtaa Re-animatoria, Dawn Of The Deadia (+ muita trilogiaan kuuluvia), Evil Deadeja ynnä muita. Don´t worry, be brutal |
hukkas 29.10.2005 23:42:17 | |
---|
Yks mistä lueskelin vähän netistä ja päätin, että en halua nähdä on Man behind the sun. Ei ehkä kaikkein raain, mutta tapahtumat on vissiin aika totta ollu joskus. |
ltg 29.10.2005 23:43:06 | |
---|
Joo sieltä tulee. Yksi joka tulee mieleen on niitä Guinea Pig Filmsejä. Noista oon kuullut, mutten ole nähnyt. Ovatko nuo japanilaisia? Kuulin, että tulisivat Koreasta, mutta tiedä häntä. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
Clayrooster 29.10.2005 23:45:55 | |
---|
Noista oon kuullut, mutten ole nähnyt. Ovatko nuo japanilaisia? Kuulin, että tulisivat Koreasta, mutta tiedä häntä. Äh, no voi olla, että Koreastakin tulee. Aasialaisia kuitenkin. http://www.guineapigfilms.com/front.html Eääh, taitaa noi kyllä Japanista olla. Don´t worry, be brutal |
ltg 29.10.2005 23:47:52 | |
---|
Eääh, taitaa noi kyllä Japanista olla. Niinpä ovatkin. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
Mechanizm 30.10.2005 00:07:50 (muokattu 30.10.2005 00:11:58) | |
---|
Onko kenellekkään tuttu se Troma team, jolta on tullut aika paljon hyviä ns."roskaelokuvia". Kuuluisimmat tuotokset varmaan The Toxic Avengerit. Kyllähän noita Troma leffoja on tullut jonkin verran nähtyä mutta koko porukan tuotannosta tietenkin vain pienen pieni osa. Itselleni nuo ei kummemmin kolahda, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Toxic Avenger on ehdottotonta parhaimmistoa siitä mitä tuo tuotantoryhmä on saanut aikaiseksi, niistä mitä minä olen nähnyt. Erästä kauhu/roskaleffafestaria olin muutaman vuoden järjestämässä ja silloin oli mahdollisuus saada näytettäväksi Toxicin lisäksi ainoa Suomeen teatterilevitykseen tuotu Troma-leffa, eli Surf Nazis Must Die. Omasta mielestäni Troman heikoin puoli on se, että elokuviin ei tietoisestikkaan satsata rahallisessti eikä taiteellisesti lainkaan, vaan oletetaan että katsojia kiinnostaa nähdä vain verta roiskittuna mahdollisimman paljon ja kökköjä tehosteita. Mutta sehän toisaalta onkin heidän tavaramerkkinsä. Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi. |
juici 30.10.2005 00:14:44 | |
---|
Alkuperäinen Texasin Moottorisahamurhaaja. Ihan ihme meininkiä koko leffa. Ahdistava. Braindead on vain hupaisa kuten muutkin Jacksonin ekat leffat. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
ltg 30.10.2005 00:18:38 | |
---|
Alkuperäinen Texasin Moottorisahamurhaaja. Ihan ihme meininkiä koko leffa. Ahdistava. Braindead on vain hupaisa kuten muutkin Jacksonin ekat leffat. Totta. Kyllä se braindead rupesi ahdistamaan, kun katsoi viisi kertaa viiden päivän aikana. Piti näyttää kavereille. Unissa vaan ruohonleikkureiden kanssa hilluttiin ja hirmuiset äidit tuli ja söi. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
JuniperThree 30.10.2005 00:23:07 | |
---|
Oonko ihan NooB ku Event Horizon tuntuu pahalta? |
ltg 30.10.2005 00:25:57 | |
---|
Oonko ihan NooB ku Event Horizon tuntuu pahalta? No oot Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |