Aihe: Raain/verisin elokuva, mitä olet nähnyt?
1 2 3 4 5 6 7 8
Santtu_123
29.10.2005 16:03:39

Taitaa olla se uusin Jeesus leffe, muista nyt nimeä. Ensimmäisen puolentunnin jälkeen pelkkää gorea.
Juugeli
29.10.2005 16:07:47
http://www.elitisti.net/review.php?id=10809&page=1

Onko kukaan nähnyt tuota tekelettä. Kiinnostaisi, mutta eipä paikallisesta vuokraamosta taida löytyä.

Oon. Muistaakseni tunnin jaksoin katsoa. Ihan dadaa, liikutaan ajassa ja paikassa vapaasti minne sattuu ja joka puolella silvotaan porukkaa.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Lord Torment
29.10.2005 16:08:53 (muokattu 29.10.2005 16:10:05)
the last horrormovie. ja vielä oikeasti hyväkin elokuva. toisin kuin justiinsa joku cannibal holocaust tai braindead.
-memmu-
29.10.2005 16:30:35
Olisikohan Irreversible

Irreversible oli kyllä ehdottomasti aika öh... mielenkiintoinen katselukokemus. Ei ehkä raain ja verisin elokuva, mutta jossain kohdin erittäin oksettava ja vastenmielinen.
Hyvä ettei juuri syömäni lasagne tullut ylös..
Piiskaa teille kaikille
Hannu H.
29.10.2005 16:38:19

Suurin verellämässäily varmaankin joku from dusk till dawneista. (Joo.. en paljoo harrasta verisiä leffoja..)

Raain varmaan seitsemän. Näin äkkiä aateltuna..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Köttelö
29.10.2005 17:12:03
Caligula, ehrottomasti.
Shit happens when you party naked!
kitaraontahtoni
29.10.2005 17:38:38
Mä taidan olla friikki, kun en ole pahemmin mitään superkillermättö meininkiä vielä katsonut.
Mutta ehkä sin city.
Love me fender
askomiko
29.10.2005 17:39:33
Eniten verimössöä on tietenkin Braindead / Dead Alivessa. Inhottavasta väkivallasta tulee mieleen joku leffa jonka nimeä en tiedä.
Elämä on röytämistä.
Jannipaali
29.10.2005 17:51:14
Kuolleiden talvi!

Eikun, onhan niitä tullut nähtyä, mutta enhän minä nyt niitä kaikkia voi muistaa. Commando? Predator2?
foetor ex ore
29.10.2005 17:58:29
Eiköhän se oo Hellraiser, sillon kun tuli telkusta jotain kolme vuotta sitten.
Miikathebest
29.10.2005 18:55:05 (muokattu 29.10.2005 18:55:30)

Braindead... HOho!

Kaveri törkkäs levyn käteen ja käski syömään katsoessa pizzaa... laitoin liian pienen pizzan, ja söin sen jo ennen mitään rujouksia... epäreilua.

Onhan se kyllä paska leffa, mutta silti jotenkin huvittava.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Gandhi
29.10.2005 18:55:38
Yksi verisimpiä on ainakin Ichi the killer. Onhan siinä aika sairaitakin juttuja myös.

Samaa mieltä. Kipeä, kipeä leffa. Hullu. Sairas. Outo. Katsomisen jälkeen outo olo.
Lopetan ennen kuin jatkan.
leather rebel
29.10.2005 19:10:42
Verisempiäkin löytyy, mutta tunnelmaltaan sairain näkemäni leffa on ehdottomasti Audition.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Qsysi
29.10.2005 19:28:29
Sanoisin ehkäpä, että Pianisti ja King Of The Ants.

Kummassakaan ei verellä hirveästi mässätä, mutta raakuus on sitäkin suurempaa.

Pianisti on kyllä ahdistava, mutta realistinen. King of the Ants menee kyllä mullakin tonne sairaimpien leffojen joukkoon. Hyi saatana, saisivat lakata näyttämästä sitä Canal+:lla
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Mechanizm
29.10.2005 19:40:07
Olisikohan Irreversible

Tämä. Siis ei läheskään verisin, mutta sairain. Jumalauta, ainut leffa, jonka aikana oli tosi lähellä ettei joutunu juosta vessaan laattaamaan..

Yksi rankimpia leffoja mitä olen nähnyt mutta ei mielestäni itse elokuva ole sairas. Maailma jota se kuvaa on sairas.
Samaan settiin voisi laittaa Caspar Noen aikaisemman leffan Seul Contre Tous/I Stand Alone/Yksin kaikkia vastaan. Kertoo sen Irreversiblen alussa sellissä juttelevan paksukaisen tarinan.

Mutta enpä itse pidä Bad Tasteja ja muita huumorisplattereita raakoina vaikka niissä veri lentääkin.

Mutta asiaan, kyllä nuo otsikon mukaiset leffat taitaa tulla japaniasta, Ichi the Killer on aika tylytystä ja raakuutta muistakin Miiken leffoista löytyy yllinkyllin. Ja Pasolinin teoksista kuten The 120 Days of Sodom. Ja sitten nuo italokannibaali meisingit on oma sarkansa. Sieltä löytyy jos jonkinlaista tylytystä.

Ja jos vielä palaan tuohon raakuuteen niin yksi Irreversibleen verrattava järkyttäjä oli näyttelijänä paremmin tunnetun Tim Rothin tekele War Zone. Se on sellaista julmuutta että huh.
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
mie666
29.10.2005 19:51:08
uuno armeijassa
Jalka on pöydän ehto
Clayrooster
29.10.2005 19:53:16
Kuolleiden talvi!

Eikun, onhan niitä tullut nähtyä, mutta enhän minä nyt niitä kaikkia voi muistaa. Commando? Predator2?

Kuolleiden Talvi on hyvä.

Jotenkin kuulostaa vähän väkinäiseltä se niiden näyttelijöiden murre, mitä puhuvat.

Nämä on näitä indieleffoja.
Don´t worry, be brutal
kid ego
29.10.2005 19:57:32
Salo.
Paska soi ja balalaikka haisee.
Mechanizm
29.10.2005 19:58:18
Joo ei tosiaankaan, mutta sitten on niitä jotka ovatkin vakavampia. Esimerkiksi nyt vaikka tämä usein mainittu Cannibal Holocaust.

Kyllä.
Funny Games on raaka.
The Isle on raaka. Ja kaunis.
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)