Aihe: Fenderin nylonplektra iso kolmio?
1
BigPapa
28.10.2005 22:35:17 (muokattu 28.10.2005 22:39:10)

Saako vielä jostain Fenderin isoja valkoisia nylon-kolmioplekuja?Vai onko kaikki niitä lohkeilevia paskoja kun oikein kunnolla mättää menemään.Paksuus medium.On mulla varalle kyllä Gibsonin isoja mustia heavyjä mutta jotenkin olen tykästynyt ajan myötä tuohon Fender-plekuun.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
McNulty
29.10.2005 00:20:30
ohuemmat nylon-plektrat tahtovat "repeytyä" jossain vaiheessa. Itse en käytä alle 1mm paksuisia plektroja enää laisinkaan sähkistä soitellessa.
löytävä etsii...
the all-seeing eye of horus
BigPapa
29.10.2005 00:25:29

olikohan se jotain 1,44mm ei enää lukemia näy.
Hannu H.
29.10.2005 00:32:10

Tuosta repeemisestä puheen ollen - Fenderin mediumit (ne ruskeet) olis just hyviä plekuja muuten mutta ne murtuu alta aika yksikön... Ongelma korjautuu sillä että ostaa niitä aina kourallisen ja sulloo sen takataskuun, mutta kalliiksi tulee moinen...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
BigPapa
29.10.2005 00:39:58

No siksi kysyinkin että saako noita mainitsemiani plektroja vielä jostain,jos jollain on tietoa niin kiitos.Fenderin nylon 1,44mm iso kolmio.Ei noi Gibsonin isot mustatkaan murru mutta ne on vaan hiukka paksumpia.Eikä niitäkään ole näkynyt aikoihin.On niitä vielä laatikollinen jäljellä mutta vain yksi Fender.Joo on sitten tietystii kaikenlaisia muitakin plekuja mutta ei niillä oikein pysty skulaamaan.Esim Jeff Healeyn antamia todella isoja kolmioita.Sitten Steve Cropperin antama minipleku.No jokaisella meistä on oma suosikkinsa ja minä kaipaisin lisää noita Fenderin tekemiä nyloneita.
Ze Kink
29.10.2005 13:30:41
Tarkoitat kait 1.14mm paksuutta? Eli siis extra heavyä? Fenderiltä en noita ole nähnyt, mutta esim. Dunlopin ja Guildin kyllä. Käy soitinkaupassa kattelemassa.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
BigPapa
29.10.2005 16:57:01

On se kuitenkin kai sitten alle 1mm,ei näy niitä lukuja ja soitinkaupoissa ei oo näkynyt.Mediumiksi sanoisin. Oli sittenkin,0,71mm medium.
BigPapa
30.10.2005 10:28:10

No eilen se ainoo laatuaan Fenkku pleku sitten hajos treeneissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)