sepeli 07.10.2005 09:33:12 | |
---|
Mun mielestä se oli kylläkin: "Hello, you HomoHitlers"! Mun mielestä se oli "What's up, you Homo Hitlers!" Voisin tarkistaa levyltä mutta en jaksa. Mitä väliä. Laihon välispiikit on ihan huonoja. Blood runs through your veins That's where our similarity ends |
Gulo 10.10.2005 09:50:11 (muokattu 10.10.2005 09:50:23) | |
---|
Laihialan Villen spiikit kyllä vähän nauratti Senareiden hautajaiskeikalla. Kolmannen biisin jälkeen: "Kyllä tää oli tässä, painukaa ny vittuun täältä." Viidennen jälkeen: "Tää seuraava on sit vika ralli." Seitsemännen jälkeen: "Ja nyt sit se viiminen ralli." Kymmenennen jälkeen: "Täs ois se viiminen ralli." Jarvakin pisti ihan miehekästä. "Hauska tappaa vanha tuttu!" Kävelee Rannan Veskun ohi ja osoittaa sitä sormella: "Mä sanoin et HAUSKA TAPPAA VANHA TUTTU!" I am the bringer of seed, I will bring eternity -
I am what this world needs, I am CHAOS BREED! |
Haba K 10.10.2005 20:59:16 | |
---|
Joe Ramonelle joku älypää huusi, että "Hey fuck you Joe" kesken spiikin... no Joe katto tätä hetken aikaa jonka jälkeen tempas mikin ja tokas vaan kylmästi että "Hey Fuck You Asshole." Se oli kyllä aika koomista |
-Aleksi- 17.10.2005 10:06:17 | |
---|
kertokaapa mitä pitäisi sanoa yläastelaisille joista puolet kuuntelee children of bodomia ja puolet 50 centtiä, kun soitetaan niille led zeppeliniä yms. että niitten mielenkiinto pysyis jotenkin? |
Tumocs 17.10.2005 11:04:47 | |
---|
kertokaapa mitä pitäisi sanoa yläastelaisille joista puolet kuuntelee children of bodomia ja puolet 50 centtiä, kun soitetaan niille led zeppeliniä yms. että niitten mielenkiinto pysyis jotenkin? Joka väliin vain, että "Seuraavaks me räpätään teille bodomia". Vaan ettepä tee sitä. HoHo! Oraalitollo
Romantikkoitkijät #22 |
ville999 26.10.2005 10:14:32 | |
---|
Joku buukkas meirät joskus jonnekin bändikisaan. Kitaristi/laulaja alotti keikan jokseenkin näin.. Me ollaa .... ja nää bändikisat on ihan saatanan paskoja.. tuomarit ootte mulkkuja ja mulla on pien muna.. Eipä voitettu tällä kertaa.. Burn the fucking Bush |
Bentley 26.10.2005 14:34:25 (muokattu 31.10.2005 12:58:34) | |
---|
"Tässä näin ekan biisin jälkeen vielä säädetään äänentasoja joten ottakaa ihan rauhassa vaa" Kyseessä oli ravintolakeikka ja osa yleisöstä katseli shöyta ja osa vaan söi (jotkut hurrit). Siinä oli jo jonkinajan hiljaisuutta ollut joten oli pakko heittää jotain mikkiin. Ja mitään en myönnä että minä olin spiikkaamassa. -EDIT- En nyt tiedä kuinka paras spiikki tuo oli, mut tulipaha vaa mielee et kuinka moni käskee yleisön ottaa ihan rauhassa vaa, etenki silloin ku ovat ihan rauhassa :) For those who can't be without the music! |
Stibe 29.10.2005 15:35:48 | |
---|
Stam1na Tuskassa 2005: "Peruna" & "Tiiättekö te missä on _____?(joku paikan nimi jota en muista) Sillä on aika väkivaltainen historia. Se vois olla semmonen - VÄKIVALTAKUNTA!!" Cob siteerasi samaisessa tapahtumassa kappaleiden välissä Teräsbetonia laulaen: "Kun tynnyrit lyö tulta - takavasemmalle - soi Tuskassa ääni metallin" (lavalla käytettiin tuolloin pyrotekniikkaa) Kyllä se Allukin aika komeen kiljasun sai sinne loppuun. Suomen oma Pavarotti... Parempi katsoa katua, kuin kaatua ja katua, ettei katsonut katua...
PS: Paska on perseestä |
Timo tolkki veti yber tilu soolon hammerfall & Stratovarius keikalla. Kukaan ei oikeen taputtanut tai ollut fiiliksissä ton keikan jälkeen. Timo Tolkki tokaisi vaan mikrofoniin: "Kiitti vitusti." Eat my ass and balls |
Bunker King 30.10.2005 01:32:44 | |
---|
Jarvakin pisti ihan miehekästä. "Hauska tappaa vanha tuttu!" Kävelee Rannan Veskun ohi ja osoittaa sitä sormella: "Mä sanoin et HAUSKA TAPPAA VANHA TUTTU!" Paitsi että... Ruumiinvalvojaiskeikalla päivää aikaisemmin Jarwa ainakin heitti tuon sanonnan: "Hauska TAPPA vanha tuttu!". Niin kuin sitä legendaarisen vanhan kansankin olen kuullut käyttävän. Tiiän että yksi kirjain vain eroa, mutta piti päästä saivartelemaan... |
raleking 31.10.2005 15:36:26 | |
---|
Ja bändille voitte tietenkin esittää kappaletoiveitanne ja me sitten niistä kohteliaasti kieltäydytään. (Mikki kiertää) Kamat kiertää mutta bändi ei. Olette ehkä illan paras yleisö. Nyt orkesteri antaa TEILLE aploodit. |
nölmönen 31.10.2005 18:00:42 | |
---|
Apulannan Toni Finlandia-Klubilla ennen Mex Tex Cowboytä: Seuraava biisi on omistettu Michael Jacksonille, et saa painaa sitä nappulaa! perusbeat |
Piirakka 05.11.2005 10:27:46 | |
---|
..rummuissa Jamo, bassossa Jukka, mä olen Saint ja olemme siis Runkadelic, Haistakaa Vittu!! "I play stratocasters because no one good has ever played one!" |
Kurimus 07.12.2005 23:28:57 | |
---|
Ai joo, sit tää oli Flaiming Sideburns tai joku vastaava(sori ny en tarkemmin muista) Ilosaarerockissa kuitenkin. Bändi oli soittamassa jonkun biisin loppupäätä ja siinä tuli sellainen hiljaisempi välike, jota ihmiset oletti loppusoinnuiksi ja alkoi metelöidä. Laulaja siihen: "Nyt turpa kiinni vitun perseapinat, ei tää vielä loppunu!" Bändi oli kotiteollisuus |
Vasenniplaaja 08.12.2005 22:13:16 | |
---|
^^ Red Chevy joutui viime lauantaina samaan tilanteeseen. Laulaja tulistui ja huusi jotta "ei vielä, perkele!". Jos kissan selkään sitoo voileivän voipuoli kissasta poispäin, mitä tapahtuu? |
JnZm 09.12.2005 12:02:05 | |
---|
Jovin keikoilta, en ny muista koska "This ain't a Bon Jovi gig if it's not raining!" "You ain't got a boy band here tonight, you got a MAN BAND!" Tarjoa keikka rock-coverbändille Satakunnan alueella! Pikaviesti tai joni.aaltonen@gmail.com |
crestfall 11.12.2005 23:46:02 | |
---|
YUP:n Jarkko Martikainen huhtikuussa 03: Ennemmin tai myöhemmin me kaikki joudumme vastaamaan joko suurelle homolle tai... pahalle vaatturille. |
7-kielinen mies 12.12.2005 00:30:59 | |
---|
Killswitch Engagen toisella kitaristilla oli hyvä välispiikki. Bändillä on biisi When Darkness Falls ja laulaja nimeltä Howard, joka on sattumoisin neekeri/musta. Niin tää kitaristi spiikkas kyseisen biisin sisään seuraavin sanoin: "Tämä seuraava biisi kertoo siitä, kun Howard riisuutuu. Sen nimi on When Darkness Falls." -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
Death-Hippie 12.12.2005 08:34:30 (muokattu 12.12.2005 17:40:11) | |
---|
Kaikessa yksinkertaisuudessaan toimiva: Yleisö: "Soittakaa Pa..." "Työnnä se saatanan Paranoid jo perseesees!!" - Petri Lindroos (Norther) Musiikki on paskaa. |
utelias 14.12.2005 18:41:44 | |
---|
sori meijan pitää lähtee "hotelliin naimaan bändäreitä" |