OKA 29.06.2003 11:16:25 | |
---|
Aamuja alkaa oleen sen verran vähän että laittakaa listaa kaikista inttiin liittyvistä biiseistä!kiitos.. |
Vilhelmus 29.06.2003 11:21:27 | |
---|
http://users.utu.fi/~kakuho/ sieltä mun biisi Tarpeeksi armeijaa, josta tuli jonkin sortin legenda Säkylässä. Harmi kun uudesta, parempilaatusesta versiosta puuttuu vielä laulu. Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
lxi 29.06.2003 11:22:13 (muokattu 29.06.2003 11:22:40) | |
---|
Klamydian Mä lähden himaan on sovelias vasta viimeisenä päivänä. Siihen asti Sielun Veljien biisi Yö erottaa pojasta miehen. |
Tapani L 29.06.2003 11:24:39 | |
---|
Aamuja alkaa oleen sen verran vähän että laittakaa listaa kaikista inttiin liittyvistä biiseistä!kiitos.. Kuulemma Ismo Alangon "Vittu kun vituttaa" -biisi oli soinut kaverin intti-aikoina aikas paljon. Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
Bonham 29.06.2003 11:24:59 | |
---|
FGTH: War!? Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
KooAa 29.06.2003 12:20:15 (muokattu 29.06.2003 12:21:07) | |
---|
Aikanaan vuonna 1982 yksi mulle tuntematon tyttöjoukko lauloi mulle Status Quon You're In The Army Now biisiä kun nousin junasta Lappeenrannan juna-asemalla. Olin silloin vielä ulkonäöstäni johtuen suhteellisen hyvin naisten suosiossa ... nyyh siksi että nykyään tuollaisenkin muistaa. EDIT: lisään vielä että olin varusmiesvaatetuksessa Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Tinmo 29.06.2003 14:14:08 | |
---|
Aikanaan vuonna 1982 yksi mulle tuntematon tyttöjoukko lauloi mulle Status Quon You're In The Army Now biisiä kun nousin junasta Lappeenrannan juna-asemalla. Olin silloin vielä ulkonäöstäni johtuen suhteellisen hyvin naisten suosiossa ... nyyh siksi että nykyään tuollaisenkin muistaa. EDIT: lisään vielä että olin varusmiesvaatetuksessa nononono äijä on tosimies, muista se Onko tuo alkoholi sinulle ongelma? -Ei ole, mutta akalla on paha alkoholiongelma. Mikä? -Minä |
Osmo Komppi 29.06.2003 14:46:09 | |
---|
Eikös meillä aina soinut Village People ja YMCA? Voihan tosin olla, että laivastossa asiat tehtiin hiukan erillä lailla. Erimies on erimies. ;D |
Anarkiapurilainen 29.06.2003 14:46:46 | |
---|
Propagandghi:Stick the fucking flag up your goddamn ass, you son of a bitch! my father told me "son, it's futile to resist, you can topple ideology but not the armies they enlist." i questioned the intentions of the boy scouts chanting war. "well that's the sound of freedom, son" he said. (free to say no more.) but wait a minute dad, did you actually say freedom? well, if you're dumb enough to vote, you're fuckin dumb enough to believe them. cuz if this country is so goddam free, then i can burn your fucking flag wherever i damn well please. i carried their anthem, convinces it was mine. rhymeless, unreasoned conjecture kept me in line. but then i stood back and wondered what the fuck had they done to me. made accomplice to all that i'd promised i would never fucking be, never be. you carry their anthem convinced that it's yours. invitation to honor. invitation to war. bette midler now assumes sainthood. romanticize murder for moral. tie a yellow ribbon round the oak tree my friend, and "gee wally, that's swell!" fuck the troops to hell! Sivari on sankari, totaali on tosimies.. "Free your mind and your ass will follow" |
hurme 29.06.2003 15:08:45 | |
---|
Eikös meillä aina soinut Village People ja YMCA? Voihan tosin olla, että laivastossa asiat tehtiin hiukan erillä lailla. Erimies on erimies. ;D meidän versio meni vahvuudenlaskennassa tyyliin VMTL Puutteet korvaavat lahjakkuuden -keppinen- |
Jormaz 29.06.2003 15:47:52 | |
---|
Natsipaska: Intti-biisi. "Kun kasarmille kävelen, voisin pudottaa kyynelen, elämä loppuu se varma on, vitutus on rajaton..." Back to the 80's |
Dunga 29.06.2003 16:02:04 | |
---|
Itsellänikin tuo armeija lähenee uhkaavasti. "Vittu kun vituttaa" sopisi kyllä kuvaamaan tämänhetkisiä fiiliksiä. Mihinpäin muuten oot menossa? "You tried to turn me off, But you couldnt even turn me down"
--Kyuss:Thumb-- |
soolo 29.06.2003 17:07:43 | |
---|
http://users.utu.fi/~kakuho/ sieltä mun biisi Tarpeeksi armeijaa, josta tuli jonkin sortin legenda Säkylässä. Harmi kun uudesta, parempilaatusesta versiosta puuttuu vielä laulu. aivan loistava kappale terve |
Majesty 29.06.2003 20:09:37 | |
---|
aivan loistava kappale Oli kyllä, + tuli Wilille. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
mie 29.06.2003 20:23:11 | |
---|
Status Quo - In the Army Now Sex, Drugs and Guns N' Roses |
Beowulf 29.06.2003 21:01:42 (muokattu 29.06.2003 21:02:23) | |
---|
Kotiutusaamuna pärähti soimaan: "Voiko ihanammin päivä enää alkaa? Onko ihanampaa aamua kuin tää?" Sitten perään tietenkin Klamydian "Mä lähden himaan". Ym.ym. Edit - Europen "Final Countdown" on myös hyvä. I´ve been locked in a cage, created by myself... |
Vilhelmus 29.06.2003 21:06:40 | |
---|
Oli kyllä Tänks, kiittäkää minua levittämällä sitä kaikin mahdollisin tavoin =D Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
Fortune 29.06.2003 21:08:34 | |
---|
Tänks, kiittäkää minua levittämällä sitä kaikin mahdollisin tavoin =D Tämän kun irrottaa kontekstistaan, tulee hauskaa. You know, signatureksi: "Kiittäkää minua levittämällä sitä kaikin mahdollisin tavoin"-Vilhelmus. |
Vilhelmus 29.06.2003 21:09:55 | |
---|
No hoho, prkl. Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
Klamydia on inttibiisien suur tuottaja! Esim. Himaan, Harri, Tule töihin armeijaan... ja kokeileppas tämmöstä: D.V.D.A. - Now your a man "Live fast, die young I guess." |