Sandy 28.10.2005 23:09:42 | |
---|
Jotenkin ne ensimmäiset erät oli paljon vakuuttavampia kuin nää kaks vikaa.. Ei oikein kukaan tehnyt vaikutusta näistä. Kyllähän sen arvas, että Karoliina oli liian koulittu, hyvä ja hyvännäköinen Suomen katajaisen kansan makuun.. Pauliina oli selkeästi kyllä tosi hyvä laulaja, mutta liian siloiteltu laulutyyli ei miellyttänyt. Ja sitten käytti H:ta apuna niissä korukuvioissaan, eikä se kuulosta hyvältä, tyyliin: "If I-hai, could stay-hei, I would only be in the way-hei." Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Jotenkin ne ensimmäiset erät oli paljon vakuuttavampia kuin nää kaks vikaa.. Ei oikein kukaan tehnyt vaikutusta näistä. Kyllähän sen arvas, että Karoliina oli liian koulittu, hyvä ja hyvännäköinen Suomen katajaisen kansan makuun.. Pauliina oli selkeästi kyllä tosi hyvä laulaja, mutta liian siloiteltu laulutyyli ei miellyttänyt. Ja sitten käytti H:ta apuna niissä korukuvioissaan, eikä se kuulosta hyvältä, tyyliin: "If I-hai, could stay-hei, I would only be in the way-hei." tjaa...karoliina kyl veti parhaiten tämänkertaisista, mikä ei kyl hirveesti vaatinut. mä oisin lähettänyt kaikki himaan. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
risto 28.10.2005 23:17:42 | |
---|
Musta se Karoliinaa oli aika peruslaulaja. Jotenkin ärsyttävä ja teennäinen. Mutta mitäpä mä tiedän. Todella lahjakas, hyvä ja osaava laulaja. Suorastaa yllättävän hyvä suomalaiseksi. Pitäiskö sanoa että liiankin hyvä, kateellisia rupesi kismittämään ja piti äänestää sitä huonompaa. Taas tuli todistettua että demokratia/"massa" tuottaa vaan keskinkertaisuutta. Tuomarit sentään ymmärsivät. Ilmankos menestystä ei tule euroviisuissakaan. Ja tämä Pauliina taas vetää liian vaikeeta biisiä, ehkä... Niin, millähän meriitillä se nyt sitten valittiin Karoliinan ohi, uh huh rupes ihan pännimään. Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
Juugeli 28.10.2005 23:17:52 | |
---|
Mulla kyllä särähti korvaan ne Pauliinan kertosäkeiden venytykset. Ei kuulostanu hyvältä musta. Mutta taisi se silti paras noista olla. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
risto 28.10.2005 23:20:05 | |
---|
Ensimmäisen muijan liika itsevarmuus ei ollut kaunista katseltavaa, Mitäs sillä on laulutaidon kanssa tekemistä. Kai osaava saakin olla itsevarma. Pitäiskö hytistä ja täristä että sais sympatiaa ja ääniä vai? Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
Bonham 28.10.2005 23:20:51 | |
---|
Mitäs sillä on laulutaidon kanssa tekemistä. Kai osaava saakin olla itsevarma. Pitäiskö hytistä ja täristä että sais sympatiaa ja ääniä vai? No niinpä... koskas itsevarmuus on musabisneksessä ollut negatiivinen asia??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jamminen 28.10.2005 23:32:59 (muokattu 28.10.2005 23:33:27) | |
---|
Jaahas, Nyymanni ei sitten sijoittunut edes kolmen joukkoon. Biisivalinta oli kyllä huono, hänen ääntä ja vahvuuksiaan ei tulla nyt kuulemaan. Mutta kuka täällä väittää, että hänen vetonsa olisi ollut huono? Biisi ei ole helppo laulettava, ja Joonas laulaa aina vireessä. Tuomarit dissasivat häntä PAHITEN kaikista, mikä on ihan uskomatonta ajateltuna niitä joitain aikaisempia "ranteet auki heti" laulajia. Maybe nothing matters anyway... |
depe 28.10.2005 23:54:30 | |
---|
Todella lahjakas, hyvä ja osaava laulaja. Suorastaa yllättävän hyvä suomalaiseksi. Pitäiskö sanoa että liiankin hyvä, kateellisia rupesi kismittämään ja piti äänestää sitä huonompaa. Osasihan se laulaa, mutta ei se kyllä "koskettanut" ainakaan mua. Tosin ei koskettanut kukaan muukaan noista. Oikein hävettää laulajien taso tuolla. Taas oli mukana muutama oikein viimeisen päälle karaokelaulaja Taas tuli todistettua että demokratia/"massa" tuottaa vaan keskinkertaisuutta. Tuomarit sentään ymmärsivät. Ilmankos menestystä ei tule euroviisuissakaan. Joo kyllä me suomalaiset ollaan yksiä paskoja. ;) Mitää ei osata, ei laulaa, saatikka valita sitä parasta laulajaa niistä huonoista. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Jamminen 29.10.2005 00:05:38 | |
---|
Osasihan se laulaa, mutta ei se kyllä "koskettanut" ainakaan mua. Tosin ei koskettanut kukaan muukaan noista. Oikein hävettää laulajien taso tuolla. Taas oli mukana muutama oikein viimeisen päälle karaokelaulaja Joo kyllä me suomalaiset ollaan yksiä paskoja. ;) Mitää ei osata, ei laulaa, saatikka valita sitä parasta laulajaa niistä huonoista. Siis mitä vit? Hävettävä laulajien taso? Oletko tosissasi? Sitä voi itsekukin mennä telkkariin kokeilemaan livelaulantaa, miten sujuu. Normaalisuoritus vaatii laulukokemusta. Huippusuoritus, kuten Karoliinalla, vaatii jo sitä, että laulajalla on hyvä päivä. Maybe nothing matters anyway... |
sirdickyj 29.10.2005 00:43:22 | |
---|
Siis mitä vit? Hävettävä laulajien taso? Oletko tosissasi? Sitä voi itsekukin mennä telkkariin kokeilemaan livelaulantaa, miten sujuu. Normaalisuoritus vaatii laulukokemusta. Huippusuoritus, kuten Karoliinalla, vaatii jo sitä, että laulajalla on hyvä päivä. Vitut vaadi. Se vaatii sitä, että osaa laulaa. Ei se Karoliinan suoritus mikään "huippusuoritus" ollut, ihan normiveto, jllainen on musta vähintä mitä voi vaatia. Mua hävettää myös toi laulajien taso, onhan noi lähes kaikki ihan paskoja. Vaika mitäs mä sitä häpeen, hävetköön ne, joita mahdollinen oma heikko taso häiritsee. Ei se idoliks tulo kumminkaan laulutaidosta oo kiinni, kuten jo tuolla aiemmin ajautuessani debattiin Tupunan kanssa on todettu. Äläkä viitti mitään tommosta "itse kukin voi mennä kokeilemaan"-skeidaa. En mä ainakaan mee, kun tiedän et kuulostaa paskalta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Jamminen 29.10.2005 00:53:49 | |
---|
Vitut vaadi. Se vaatii sitä, että osaa laulaa. Ei se Karoliinan suoritus mikään "huippusuoritus" ollut, ihan normiveto, jllainen on musta vähintä mitä voi vaatia. Mua hävettää myös toi laulajien taso, onhan noi lähes kaikki ihan paskoja. Vaika mitäs mä sitä häpeen, hävetköön ne, joita mahdollinen oma heikko taso häiritsee. Ei se idoliks tulo kumminkaan laulutaidosta oo kiinni, kuten jo tuolla aiemmin ajautuessani debattiin Tupunan kanssa on todettu. Äläkä viitti mitään tommosta "itse kukin voi mennä kokeilemaan"-skeidaa. En mä ainakaan mee, kun tiedän et kuulostaa paskalta. Siis väität tietäväsi laulajien tason noiden esitysten perusteella? Tiedät miten he laulavat vaikka keikoilla? Kerroppa minulle "Karoliinan tasoinen" suoritus, mikä on nähty suomalaisen laulamana telkkarissa, ihan mikä tahansa esimerkki käy. Maybe nothing matters anyway... |
Fuzzy Boner 29.10.2005 00:59:22 | |
---|
Karo vetää iha hienosti livenä. Monta kertaa todistettu. Eiköhän se jollain villillä kortilla finaalissa oo. Saapuilija |
sirdickyj 29.10.2005 01:02:21 | |
---|
Siis väität tietäväsi laulajien tason noiden esitysten perusteella? Tiedät miten he laulavat vaikka keikoilla? Kerroppa minulle "Karoliinan tasoinen" suoritus, mikä on nähty suomalaisen laulamana telkkarissa, ihan mikä tahansa esimerkki käy. Erja Lyytinen 15min. ennen tuota esitystä P,P&M:ssä. Mutta sehän on vain mun mielipide, että toi pitäis olla se taso, josta lähdetään liikenteeseen. Oikeasti vähempikin riittää. Mutta mitäs tekemistä sillä on, ettei tasokkaita esityksiä näy, sen kanssa ettei mua sais hävettää noiden laulajien taso? Se, ettei näy hyviä esityksiä töllössä, ei tarkoita, että niitä paskoja täytyy pitää hyvänä. Otan sanojani hieman takaisin, ja pehmennän, en ole sitä mieltä että noista 90% on paskaa, laulakoon kukin miten lystää, mutta on surullista jos ihmiset oikeasti ajattelee, että tollanen on hyvää laulamista ja edellyttää artistiksi pääsyä. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Jamminen 29.10.2005 01:15:25 | |
---|
Okei, et ole määritellyt, että mitkä laulajat ovat sitä roskaa. Olihan siellä paljon keskinkertaisuuksia, ja myös luvattoman huonoja laulajia vielä tässäkin vaiheessa. Tottakai voit pitää paskana vaikka ketä, mutta näissä keskustelufoorumeissa ei ole mitään järkeä, ellei dialogin kautta yritetä päästä johonkin lopputulokseen. Juuri nyt minä yritän saada sinua muuttamaan mielipidettäsi siitä, mikä on hyvää ja mikä paskaa, ja mielestäni korjaamaan suhteellisuudentajuasi. Erja Lyytinen oli se kitaristi? Olen varmaan joskus häntä kuullut - ei hänkään voi silti laulaa tarkemmassa vireessä ja lausua paremmin englantia kuin Karoliina. Pointtini on se, että on lyhytnäköistä tuomita laulajat paskoiksi yhden tv -esiintymisen perusteella. Maybe nothing matters anyway... |
Super-Jari 29.10.2005 01:17:37 | |
---|
No haloo! Siihen tuo koko ohjelma perustuu. Jos ei nyt onnistu niin ei se onnistu huomennakaan, kiitti moi. Mikä tuossa nyt on niin vaikea ymmärtää? lol |
Jamminen 29.10.2005 01:21:22 | |
---|
No haloo! Siihen tuo koko ohjelma perustuu. Jos ei nyt onnistu niin ei se onnistu huomennakaan, kiitti moi. Mikä tuossa nyt on niin vaikea ymmärtää? lol En ole kritisoimassa ohjelmaformaattia. Maybe nothing matters anyway... |
sirdickyj 29.10.2005 01:22:51 | |
---|
Erja Lyytinen oli se kitaristi? Olen varmaan joskus häntä kuullut - ei hänkään voi silti laulaa tarkemmassa vireessä ja lausua paremmin englantia kuin Karoliina. Enhän mä sitä väittänytkään, että pitäis vetää paremmin ku toi Karoliina, mutta ei sen pitäis olla mikään POIKKEUS että joku vetää hyvin. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Super-Jari 29.10.2005 01:24:43 | |
---|
Enhän mä sitä väittänytkään, että pitäis vetää paremmin ku toi Karoliina, mutta ei sen pitäis olla mikään POIKKEUS että joku vetää hyvin. Minusta edellisessä kisassa PakaraHannalla oli selkeästi eniten ÄÄNI mitä on tähän asti ollut noita laulajoita. |
ltg 29.10.2005 01:28:43 | |
---|
Pitäsköhän perustaa semmonen skaba kun Slodi, johon otettaisiin kaikki paskimmat mukaan ja pantaisiin levyttämään. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
Super-Jari 29.10.2005 01:30:44 | |
---|
Pitäsköhän perustaa semmonen skaba kun Slodi, johon otettaisiin kaikki paskimmat mukaan ja pantaisiin levyttämään. Se kai pyörii ilman ohjelmiakin. |