Imper 24.06.2003 18:33:08 | |
---|
Olenko ainoa täällä, jonka mielestä ainakin videobiisissä on paskat rumpusaundit? Joo, ne yritti hyviä rumpusoundeja, mutta tuli sitten tuollaiset.. Kuulemma loppu kato rahat kesken. Everyone is a per-son |
Härski 24.06.2003 19:24:49 | |
---|
Kuulemma loppu kato rahat kesken. Tämä taitaa olla Metallicalla ehkä viimeinen syy siihen... |
Fortune 29.06.2003 08:29:57 | |
---|
Joo, ne yritti hyviä rumpusoundeja, mutta tuli sitten tuollaiset.. Kuulemma loppu kato rahat kesken. Olette raukat tottuneet vain trigattuihin "thud thud" -bassareihin ja rumpukonevirveleihin :) Minä pidin heti siitä peltisankkosoundista, raaka ja selkeä. Piristävää tuolla Ameriikka-soundin seassa kuultuna. |
Tapani L 29.06.2003 10:02:09 (muokattu 29.06.2003 10:13:26) | |
---|
Olette raukat tottuneet vain trigattuihin "thud thud" -bassareihin ja rumpukonevirveleihin :) Minä pidin heti siitä peltisankkosoundista, raaka ja selkeä. Piristävää tuolla Ameriikka-soundin seassa kuultuna. Mieki tykkään niistä saundeista. Mulle tulee levyä kuunnellessa sellainen hassu mielikuva, että Metallica on vetämässä jossain rähjäisessä autotallissa, just sellaisessa bändien ensimmäisessä harjoittelupaikassa. Muutenkin koko levy on täyttä rautaa ja ainoa asia mikä harmittaa on se, että mulla on se dvd-free versio siitä. EDIT: Pakko vielä jauhaa siitä koodista mikä tulee sen levyn mukana (siis siitä millä pääsee imuroimaan niitä mp3:sia sieltä netistä). Siellähän on aivan helvetisti niitä live-nauhoituksia. Tuolla tempulla niiden kyllä pitäisi päästä siitä rahanahneiden leimasta jonka olivat saaneet joidenkin ihmisten silmissä (täysin turhaan, mielestäni). Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
Tapani L 29.06.2003 10:22:59 | |
---|
Joo! Hyvä esimerkki kun on pari hyvää biisiä tehny mistä toinen cover "whiskey in the jar" Niin voi tollasella todellisella paskallakin kun St. Anger päässä myyntitilastojen kärkeen. osottaa nyky pentujen paskaa musiikki makua. Ei mitään merkitystä sävellys ja soitto taidolla. Olet tainnut perehtyä Metallican musiikkiin oikein kunnolla... toisaalta, paskaako minä välitän siitä mitä sinä ajattelet. Minulle Metallica on kaikkien aikojen kovin bändi, joka ei ole tehnyt ainoatakaan huonoa levyä. Siksi provosoiduin. Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
...metallican ei oo tarvinnu Black albumin julkasun jälkeen enää paljoa laskea paljonko tilillä on rahaa. Mun mielestä ovat suosionsa ansainneet. Kiva että kiertävät, olis tylsää jos soittasivat vaan usa:ssa... You are not paid to think. Happy worker is a mindless worker. So SHUT UP and your do work. |
Raipe 29.06.2003 19:59:44 | |
---|
Ne lyriikat.. ne lyriikat.. pateettista. |
LaXu 30.06.2003 00:15:29 | |
---|
Ne lyriikat.. ne lyriikat.. pateettista. Ja rumpu- sekä kitarasoundit..minä en kyllä ymmärrä miksi joku haluaisi varta vasten tehdä levyn, joka kuulostaa puolen puupennin vermeillä autotallissa tehdyltä, jos käytössä on liuta studiolaitteita jolla saisi kristallinkirkkaan ja erottelevan soundin. Mielestäni hyvin tuotettua levyä, jossa jokaisen soittimen erottaa ja ne myöskin kuulostavat hyvältä, on ilo kuunnella. Mietityttää kyllä olisiko St. Anger niputettu täähän-on-kuultu-jo-aiemminkin-nu-metal-levyjen joukkoon jos se ei olisi Metallican tekele. No, onneksi tuota ei ole pakko ostaa vaan voi tyytyä nauttimaan Metallican aiemmasta, huomattavasti paremmasta tuotannosta. |
PekkaRii 30.06.2003 08:17:39 | |
---|
Ne lyriikat.. ne lyriikat.. pateettista. Mikä on sun äidinkieles? Jos se on joku muu ku englanti, ainut mitä pystyt niistä sanoon, on että mä en pidä. Ei-englantilaisen on lähes mahdotonta sanoa, onko jokin sanotus hyvää lyriikkaa vai ei. Niin, ja ne soundit. Musta se levy tömisee loistavasti. Kuulostaa istlä, kun olisi siellä studiossa Metallican kanssa kuuntelemassa niiden soittoa. Pitää olla maha tai selkäranka näkyy |
paavi 30.06.2003 08:45:00 | |
---|
Mikä on sun äidinkieles? Jos se on joku muu ku englanti, ainut mitä pystyt niistä sanoon, on että mä en pidä. Ei-englantilaisen on lähes mahdotonta sanoa, onko jokin sanotus hyvää lyriikkaa vai ei. Pitääkin tästä varmaan mennä kertomaan tuolle Hämeen-Anttilan Jaakolle, että lopettais sen älyttömän ja turhan kielten tutkimisen, kun ei kuitenkaan koskaan pysty edes alkeellisesti niitä arvostelemaan. Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi. |
Raipe 30.06.2003 11:56:37 | |
---|
Mikä on sun äidinkieles? Jos se on joku muu ku englanti, ainut mitä pystyt niistä sanoon, on että mä en pidä. Ei-englantilaisen on lähes mahdotonta sanoa, onko jokin sanotus hyvää lyriikkaa vai ei. Esimerkkejä todella typeristä lyriikoista: Frantic-tick-tick-tick-tick-tick-tock (suorastaan koominen) And I want my anger to be healthy St.Anger ´round my neck, he never gets respect (Teiniangstilta nämä kuulostavat) Invisible Kid (Lyriikoiden takia en voi tuota kappaletta kuunnella, menee sinne Linkin Park/Piskit -osastolle) All the shots I take I spit back at you All the shit you fake comes back to haunt you -Liian Kornia minun makuuni. Hate me now Kill all within my hands Hate me now Crush all within my hands Squeeze all within my hands Choke all within my hands Hate me now Trap all within my hands Hurry up and hate me now Kill all within my hands Samaisen kappaleen lopun kill-huudot ovat kyllä levyn surkeinta antia. Onhan noita lisääkin, mutta en jaksa vaivautua kirjoittamaan niitä. Vertaapa noita lyriikoita vaikkapa Onen, tai vaikkapa Until it sleepsin lyriikoihin. Nykyisistä tulee mieleen Nu-Metallica. Levy on tuotettu mukavasti ja ihan hyviä riffejä löytyy, yms. mutta lyriikoihin olisi kannattanut mielestäni nähdä enemmän vaivaa + Missä kitarasoolot?!? |
Johannes_t 30.06.2003 12:36:25 | |
---|
Ne lyriikat.. ne lyriikat.. pateettista. Pakko kai se sitten on... Pateettinen = Mahtipontinen. Näin ollen, en ymmärrä lopuista perusteluistasi yhtään mitään. |
MäcFinn 30.06.2003 15:22:55 | |
---|
on huhuja että tuleva metallican fan can #(kait)5 (eli se paketti minkä voi ostaa vaan metclubista), sisältää st.angerin jotkut biisit soolojen kanssa??? en tiedä, enkä jaksa uskoa You are not paid to think. Happy worker is a mindless worker. So SHUT UP and your do work. |
Hanuri Soolo 30.06.2003 15:43:16 | |
---|
Hetfield on sanonut itse levyn sanoituksista, että tällä kertaa niihin ei keskitytty ihan hirveästi. Tavoite oli tehdä ilmeisesti sellainen fiilis levy mahdollisimman pitkälle. Itse en ole uutta levyä kuullut kuin melko vähän, mutta onhan se nyt helvetin hieno juttu että vanhat äijät pystyvät uudistamaan tyyliään noinkin paljon. Ja vaikken itse hirveän paljon uuden levyn saundeista tykkääkään niin täytyy sanoa, että esim Kill em all ei kuulostaisi läheskään niin rankalta jos se oisi tehty nykyajan jenkkirock saundeilla. Eiköhän tuo saundipolitiikka uudelle levylle ollut ihan tietoinen valinta Jamesilta ja kumppaneilta. Kyllä näillä herroilla varmaan rahat riittäisi palkata ihan kuka tahansa tuottaja. |
bedlam 30.06.2003 18:57:29 | |
---|
Esimerkkejä todella typeristä lyriikoista: Frantic-tick-tick-tick-tick-tick-tock (suorastaan koominen) Ymmärrätkö muuten mistä kyseinen kappale kertoo? Tuo lausehan on aiheeseen aivan järkeenkäypä. Jos tuota sinun 'yksi lause sieltä täältä'-periaatetta kokeillaan vanhempiin tuotoksiin, niin selittäisitkö kuinka paljon vähemmän teiniangstisia ja korniuksia seuraavat lausahdukset sisältävät: "Smashing through the boundaries, lunacy has found me, cannot stop the battery" "Height, hell, time, haste, terror, tension, life, death, want, waste, mass deppression." "Anger, misery, you'll suffer unto me" "Hell, hell is here. I was born for dying!" Tällä tarkoitin vain sitä, että kyllähän melkein kaikista maailman levyistä saadaan latteuksia irroitettua jos ne palasiin pilkotaan. Sinänsä levyllä ei ole vanhoilta levyiltä tuttuja teemoja (kuolemanpelko, sota, vallankäyttö ym), mutta tarviiko kaiken ollakkaan aina niin 'vakavaa'? Pojat ovat nyt huutaneet maailmalle 'haistakaa paska!' ja ehkä seuraavalla levyllä on taas hieman eri meininki. http://www.mikseri.net/kiasma |
aivokuolio 30.06.2003 20:36:58 | |
---|
"levy myy siksi koska kyseessä on metallica". ja mistäköhän se johtuu että metallicalla on uskollisia kuulijoita? |
KooAa 30.06.2003 22:45:18 | |
---|
Kattelin just sitä DVD:tä kun sain sen kaverilta lainaksi. Yhtään Metallican CD:tä en ole ennen kuullut kokonaan. Mutta saatana, sehän on hyvä ! Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
snaga 01.07.2003 18:23:09 | |
---|
osottaa nyky pentujen paskaa musiikki makua. Ei mitään merkitystä sävellys ja soitto taidolla. Tämä taas osoittaa nyky pentujen paskaa äidin kielen taitoa. Ei mitään merkitystä yhdys sanoilla, väli merkeillä, tai lause rakenteilla. Floyd code: v1.2a s+r>d TW 1/0/r tG 0? 0 Meddle 2 1 19.3% |
Alesis 01.07.2003 18:25:31 | |
---|
|
Fortune 01.07.2003 18:28:36 | |
---|
|