LaXu 04.12.2002 17:03:34 | |
---|
Yleensäkin jos vahvistimen nimessä viitataan putkiin joko "tube" tai "valve" sanoilla niin silloin kannattaa olla varuillaan. Kunnon putkivahistimen tuntee kyllä saundista eikä sitä tarvitse erikseen mainita nimessä. Vai tuleeko jollekin mieleen joku pätevä putkipeli jonka nimessä olisi joko valve tai tube? Päinvastaisia esimerkkejähän ei tarvitse kauheasti kaivella, Itse asiassa tulee..Tube King Continental niminen mylly, testasin tänään Hellas Musiikissa (meniköhän nimi oikein, siinä Levytukun vieressä kuitenkin). Oli melkoisen hyväsoundinen peli jo pienilläkin äänenvoimakkuuksilla. Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin |
Mage 04.12.2002 17:04:04 | |
---|
Toi Tube 12 ei oo putkivahvistin. Thanks Oliskos kellään suositella mitään tuommoista pientä putkicomboa kotikäyttöön. |
JPL 04.12.2002 21:16:27 | |
---|
Thanks Oliskos kellään suositella mitään tuommoista pientä putkicomboa kotikäyttöön. Budda Twinmaster 1x12 Celestion Vintage30 ämyrillä ;-) Ei vaan kunhan oli pakko hieman hehkuttaa, etköhän löydä mieleisesi kun seuraat täälläkäytyjä keskusteluita ja sitten vaan kauppaan testaamaan, siinähän se tärkein eli miltä laite sinun korvissasi kuulostaa.
|
viltsu77 04.12.2002 22:24:19 | |
---|
Yhtää marsua ei tullu tänään kokeiltua, mut tein heräte ostoksen ja ostin uuden tallamikin .. :) .. et semmosta. |
kiitos 29.06.2003 17:01:52 | |
---|
voiko tolla Kustom Tube 12:lla soitella kotivolyymeilla, jos kerta putki pelit on äänekkäitä. Meidän kerrostalon seinät on tosi ohuet, joten onko järkevää ostaa Tubea? ja siihen säröpedaali? |
voiko tolla Kustom Tube 12:lla soitella kotivolyymeilla, jos kerta putki pelit on äänekkäitä. Meidän kerrostalon seinät on tosi ohuet, joten onko järkevää ostaa Tubea? ja siihen säröpedaali? Kustom on hybridi. Kyseessä on nimenomaan ns. harjoituscombo, jolla soittoo onnistuu kerrostalovoluumeillakin. Itselläni on Kustomin säröä boostaamassa V-Amp 2. Olen taikuri! Kaiken minkä laitan suuhuni, muuttuu paskaksi. |
Olli S. 29.06.2003 18:11:59 | |
---|
Mutta eikös tuo teho kysymys riipu ihan siitä onko se anto- vai ottoteho. Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa. |
alottelia 29.06.2003 18:19:25 | |
---|
Normaalit hintapuitteet tuossa kokoluokassa on karkeasti 500-1500 euroa, eli aikalailla haarukkaa vieläkin... Paljonkos on budjettisi, edes suunnilleen? JuSu Njoo. Tai sitten on Vox blue alnico magnet kajareilla hintaan päälle 2000 egee. Mä hankin sellasen, hähä! |
Eemil 30.06.2003 11:43:40 | |
---|
Kun miettii minkä kokosta putkivahvarii ostaa nii kannattaa myös huomioida että putkivehkeissä särö "avautuu" kunnolla vasta kovemmilla volumeilla. Jos siis käyttää vahvistimen omaa säröä. Esim. omast 100w:sta ei saa munakast säröö ennen ku laittaa niin kovalle et tulppien kans hirvittää. Mut sit kyl jytääki. Tietysti on mahdollista että olen väärässä vaikka se mahdotonta onkin. |
booster 30.06.2003 12:08:56 | |
---|
Ei sen vahvarin täydy olla aina ihan särölläkään, että se on "herännyt". Mun mielestä putkivehkeiden puhtaat on parhaimmillaan silloin kun saundi on juuri särkymäisillään. Ja tuolloinkin äänenpaine on usein melkoinen.. Kitarakamakaavio
Wanted:
Strato (Fender, Yamaha, Squier) T:reen alueelta
Keinokuorma
Super Overdrive tai Blues Driver |