Aihe: Sentenced pois kaupasta!
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Alpha
25.10.2005 17:40:17
Kuka on Patrick?

Eikös se ole Oulun kirkollisen toiminnan johtaja, joka aloitti yhden miehen sodan ja kauheen vauhkoamisen "Routasydäntä" vastaan. Tämän seurauksena tuota biisiä ei enää esitetty Kärppien kotiotteluissa..
luopio
25.10.2005 17:56:52
Eikös se ole Oulun kirkollisen toiminnan johtaja, joka aloitti yhden miehen sodan ja kauheen vauhkoamisen "Routasydäntä" vastaan. Tämän seurauksena tuota biisiä ei enää esitetty Kärppien kotiotteluissa..

Ja se äijä ei ollu ees sillon ku alotti kuullu koko biisiä. Vaan kuuli asiasta joltai muulta. Hieno mies.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Umpihullu
27.10.2005 21:17:24 (muokattu 27.10.2005 21:17:52)
Edelleen ihmettelen, miten jotkut jauhaa noista "Veri ja kunnia" sanoista...

"Sisu, veri ja kunnia
Perämeri ja Pohjanmaa
Moni nimensä kirjoittaa
Raksilassa historiaan..."

Asiayhteydestään irroitettu...prkl Dickson!

Ne ei tajua tuon pointtia oikeasti.
"Salmiakkisisu, verimakkara ja kunnian kentät,
Perämerisiili ja pohjanmaajuusto,
Moni ei osaa kirjoittaa,
Raksilassa luistellaan..."

Kukatuli?
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
DaKiller
27.10.2005 21:21:54

Ja se äijä ei ollu ees sillon ku alotti kuullu koko biisiä. Vaan kuuli asiasta joltai muulta. Hieno mies.

Täytyy olla. Uskomatonta touhua.
Iscariah
27.10.2005 21:22:53
Kyllä, täyttä asiaa. Vihdoinkin aletaan laajemmassa mittakaavassa tajuta että Herran sana on se mistä musiikin tulee lähteä. Miksi ylipäänsä kukaan haluaa laulaa muusta kuin Herran tahdosta? Mielestäni Sentencedin ja muidenkin satanismia sisältävien levyjen hintaan tulisi sisällyttää vähintään haittavero, mielellään pitäisi kyseiset levyt kieltää tyystin. Mikä vaivaa nuorisoa?

AAAAAHHHH!!! tässä on vuoden paras vitsi. et voi olla tosissaan. näin makeasti en ole nauranut ikinä.
jeesuksen joikaamisesta se vero pitäisi säätää. hahahahahahhaa. ei voi muuta sanoa kuin XD
DaKiller
27.10.2005 21:33:03

jeesuksen joikaamisesta se vero pitäisi säätää. hahahahahahhaa. ei voi muuta sanoa kuin XD

Kyllähän niitä veroja maksellaan kaiken aikaa.
Lappis
27.10.2005 22:38:38

^ Nyt mä näkisin, että ollaan asian ytimessä.

Samaa olin siis sanomassa, mutta liian hidas.
Basistin aivot
28.10.2005 17:10:59
turhaa tekstiä.
maailmassa ei ole liikaa friikkejä. on vain liian vähän sirkuksia.
Keppis
28.10.2005 20:17:51
AAAAAHHHH!!! tässä on vuoden paras vitsi. et voi olla tosissaan. näin makeasti en ole nauranut ikinä.

Mun mielestä tossa ei ollut mitään hauskaa. Asiaa vain.
Tiluttajat näkevät maailman hitaammin. http://www.mikseri.net/fobia
Iscariah
28.10.2005 20:20:21
itse asiassa tuo on typerin asia mistä olen ikinä kuullut valitettavan. 'saatanallisesta musiikista haittavero'
annamunkaikkikestää. missä on se paljon paasattu suvaitsevaisuus
Iscariah
28.10.2005 20:42:05
vaivauduin vihdoin lukemaan tuon linkin joka tuolla topicin aloittajan toimesta oli laitettu esille ja täytyy sanoa että jutun kirjoittaja haukkasi sontaa niin kovasti että ei ole edes totta.

eikö ihmisillä ole tosiaan yhtään parempaa tekemistä kuin vinkua jostain yhdentekevistä sanoituksista. mikäli olen ymmärtänyt oikein niin metallimusiikkia ei alunperinkään ole suunnattu himokristityille yyberjeesus pilkunviilaajille. tuskin tämän kappaleen sanoituksista on kenellekkään niin kuolemanvakavaa haittaa paitsi jos nyt sattuu tosiaan olemaan niin tosikko että menee heti hirttosilmukkaa kattoparrun yli veivaamaan jos joku sanoo yhdenkään loukkaavan sanan kristuksesta johon osa ihmisistä ei edes usko.
Ja eikös tämä Suomi ole kuitenkin maa jossa on semmonen pikkuasia kuin sananvapaus.

kiitos.
Iscariah
28.10.2005 20:51:07
lukekaas tämä ja aistikaa sananvapaus kaikessa pisteliäisyydessään

http://www.vapaasana.net/keskustelu/?topic_id=1271
Iscariah
28.10.2005 21:37:03
tuosta 'rokkibändi'tituleerauksesta voisi päätellä että asiassa on tehty kärpäsestä härkänen kuten yleensäkin. varmaan joku täysin harmiton bändi
Super-Jari
28.10.2005 21:38:29
tuosta 'rokkibändi'tituleerauksesta voisi päätellä että asiassa on tehty kärpäsestä härkänen kuten yleensäkin. varmaan joku täysin harmiton bändi

Siis mitä? Onko se jotenkin vähemmän häpäisyä jos ristin rikkoo iskelmä bändi black metal bändin sijaan?
sointu opas,jolla oppii soittamaan tarvii vain harjoitella.
Aerodactev
28.10.2005 21:39:00
itse asiassa tuo on typerin asia mistä olen ikinä kuullut valitettavan. 'saatanallisesta musiikista haittavero'

http://www.tutka.net/~riihtee/wintheprize.jpg
Long = progressive = good
Iscariah
28.10.2005 21:39:36
no on tuo minun mielestä täysin tarpeetonta ruveta vaahtoamaan jostain ristinrikkomisesta.
Super-Jari
28.10.2005 21:40:56
no on tuo minun mielestä täysin tarpeetonta ruveta vaahtoamaan jostain ristinrikkomisesta.

Jos se loukkaa uskovaisia niin haittaa kai se silloin.
sointu opas,jolla oppii soittamaan tarvii vain harjoitella.
Iscariah
28.10.2005 21:44:27
topicin pääaiheeseen viitaten on aika outoa että sentencediä syytetään satanismista. tuo on jo niin yliampuvaa kuin voi olla. siis että viimeisimmät levyt ovat aika kaukana satanismista elleivät kyseisen bändin herrat ole kätkeneet joitain piiloviestejä kappaleisiinsa.
Jormaz
28.10.2005 22:20:37

No milläs rahalla luulet että ne kaadetut hautakivet nostetaan?? Ei ole seurakunnilla pohjatonta kassaa, kyllä valtion on tultava vastaan! Nuorisoseuraintalolla olemme kuunnelleet Sentencedin lauluja takaperin, ja sieltä toden totta löytyy arveluttavia viestejä! Herran nimeen!!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)