Aihe: Metallica tekee kauppaa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Disposable
28.10.2005 20:51:50 (muokattu 28.10.2005 20:52:39)
tuohon ensimmäiseen lauseeseen lisäisin että olisi saanut jäädä vaikka st änkerö tekemättä sen verran tylsää tavaraa oli aiempaan musiikkiin verrattuna

Jos tuota levyä ei olisi julkaistu ollenkaan, sinä olisit täällä nyt kitisemässä sitä. Pakko ne fanit oli monen vuoden jälkeen herätellä.

Eikä minusta St. Angerissa vieläkään paljon muuta moittimista ole kuin soolojen uupuminen. Avautui vaan hitaasti.
Iscariah
28.10.2005 21:11:08
Jos tuota levyä ei olisi julkaistu ollenkaan, sinä olisit täällä nyt kitisemässä sitä. Pakko ne fanit oli monen vuoden jälkeen herätellä.

Eikä minusta St. Angerissa vieläkään paljon muuta moittimista ole kuin soolojen uupuminen. Avautui vaan hitaasti.

itse asiass minulle on ihan sama olisiko enää tullut uutta metallica albumia kun kaikki materiaali and justice for allista tähän päivään on minun mielestä toisarvoista väkerrystä.
ja nyt alkaa paskaa sataa mutta tämä on minun mielipide. vanha kunnon thrashmetallica on parempaa kuin tämä yhdeksänkymmentäluvun metallica

sano mitä sanot
Super-Jari
28.10.2005 21:13:15
tuohon ensimmäiseen lauseeseen lisäisin että olisi saanut jäädä vaikka st änkerö tekemättä sen verran tylsää tavaraa oli aiempaan musiikkiin verrattuna

Aika monihan siitä silti tykkää. Miksi se siis olisi pitänyt jäädä tekemättä?
sointu opas,jolla oppii soittamaan tarvii vain harjoitella.
aku.miettinen
28.10.2005 21:13:27
itse asiass minulle on ihan sama olisiko enää tullut uutta metallica albumia kun kaikki materiaali and justice for allista tähän päivään on minun mielestä toisarvoista väkerrystä.
ja nyt alkaa paskaa sataa mutta tämä on minun mielipide. vanha kunnon thrashmetallica on parempaa kuin tämä yhdeksänkymmentäluvun metallica

sano mitä sanot

Komppaan tätä. Kuitenkin mielenkiinnolla odotan mitä äijät saavat aikaiseksi seuraavalla levyllä.
Iscariah
28.10.2005 21:15:12
Aika monihan siitä silti tykkää. Miksi se siis olisi pitänyt jäädä tekemättä?

kuten sanoin tämä on minun mielipide

on myös olemassa niitä joita tämä julkaisu ei miellytä. meitä on moneksi.
meistä on maa täysi heheh
Iscariah
28.10.2005 21:16:23
teistä on maa täysi.
Super-Jari
28.10.2005 21:16:54
heistä on maa täysi
Iscariah
28.10.2005 21:18:37
vanha metallica on kuiteski kivaa musiikkia suurimmaksi osaksi.
näistä on maa täysi se on varma
Super-Jari
28.10.2005 21:20:09
vanha metallica on kuiteski kivaa musiikkia suurimmaksi osaksi.
näistä on maa täysi se on varma

Kaikki vanhahan on aina parempaa. (HEIL)
Iscariah
28.10.2005 21:23:44
monen bändin tapauksessa näin on ei taida olla yhtään bändiä jonka uusi tuotanto olis parempaa kuin vanha.
ikävä fakta että bändien levyt yleensä (ainahan niitä poikkeuksiakin löytyy) huononee jokaisella uudella levyllä vanhoihin verrattuna. mutta kyllä niitä hyviäkin pakostakin tulee.
odotellaas sitä uutta metallicaa jos sieltä löytyis vaikka muutama soolo
DaKiller
28.10.2005 22:04:08

monen bändin tapauksessa näin on ei taida olla yhtään bändiä jonka uusi tuotanto olis parempaa kuin vanha.
ikävä fakta että bändien levyt yleensä (ainahan niitä poikkeuksiakin löytyy) huononee jokaisella uudella levyllä vanhoihin verrattuna. mutta kyllä niitä hyviäkin pakostakin tulee.
odotellaas sitä uutta metallicaa jos sieltä löytyis vaikka muutama soolo

Jaa, no mitäs mieltä olet sitten kun harpataan asteittain Kill ém allista puppetsiin? Huononiko?
Bald Anus
28.10.2005 22:05:56

Niinno, jos haluat tuottajan kyrsiinnyttää niin mikäs siinä, pistellään vastaan ja jätetään levy levyttämättä..

Itse ainakin tässä tapauksessa vaihtaisin tuottajaa.
THV-Klubi #12
rc
28.10.2005 22:12:50 (muokattu 28.10.2005 22:13:21)
ei taida olla yhtään bändiä jonka uusi tuotanto olis parempaa kuin vanha.
ikävä fakta että bändien levyt yleensä (ainahan niitä poikkeuksiakin löytyy) huononee jokaisella uudella levyllä

Ootko oikeasti ihan tosissasi? Poikkeuksia on pirusti.

Pantera: Metal Magic > Cowboys From Hell
Slayer: Show No Mercy > Hell Awaits
Iron Maiden: Di´Annon aikainen > Dickinsonin aikainen
Metallica: Kill ´Em All > Ride the Lightning, Master of Puppets
Death: Scream Bloody Gore > Leprosy
Mayhem: Deathcrush > De Mysteriis Dom Sathanas
Sepultura: Schizophrenia > Beneath the Remains

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, joka genreltä. Paitsi että ehkä tämä keskustelu olisi syytä lopettaa.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
DaKiller
28.10.2005 22:21:23

Paitsi että ehkä tämä keskustelu olisi syytä lopettaa.

Niin, voisimmehan puhua säästä ja siitä, kun meillä kaikilla on niin hirmuisen kivaa! Ei millään pahalla =) Mutta ei tässäkään keskustelussa mitään pahaa ole.
leather rebel
28.10.2005 22:31:14 (muokattu 29.10.2005 17:39:12)
Niinno, jos haluat tuottajan kyrsiinnyttää niin mikäs siinä, pistellään vastaan ja jätetään levy levyttämättä. Ja bisnesspuolella tuollainen tyylinvaihdoshan oli jo todettu toimivaksi Loadilla ja Reloadilla. Tai no, nykyään melkein mikä tahansa "Metallica":lla merkitty tuote menee kaupaksi.

Voihan asiaa tuoltakin kantilta katsoa. Mutta minua ainakin kiinnostaa itse musiikki enemmän kuin bisnes.

Tehköön 'tallican pojat mitä huvittaa, se ei ole minulta pois. Vastaavasti minun mielipiteeni tuskin kaataa Metallican jätkien maailmaa.

EDIT : Eikös se ollut joskus ennenvanhaan niinpäin että tuottaja työskentelee bändille eikä bändi tuottajalle? :D
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Iscariah
29.10.2005 12:00:44
Ootko oikeasti ihan tosissasi? Poikkeuksia on pirusti.

Pantera: Metal Magic > Cowboys From Hell
Slayer: Show No Mercy > Hell Awaits
Iron Maiden: Di´Annon aikainen > Dickinsonin aikainen
Metallica: Kill ´Em All > Ride the Lightning, Master of Puppets
Death: Scream Bloody Gore > Leprosy
Mayhem: Deathcrush > De Mysteriis Dom Sathanas
Sepultura: Schizophrenia > Beneath the Remains

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, joka genreltä. Paitsi että ehkä tämä keskustelu olisi syytä lopettaa.

no okei voisin vaihtaa termin 'monen' termiin 'joidenkin'
cerulean
29.10.2005 12:48:44
Mielestäni St. Anger on kyllä varsin onnistunut levy. Siinä on paljon helvetin makeita riffejä (Frantic, St. Anger) ja levyssä on erityisesti hienoa se, että siinä ei ole tehty kompromisseja. Soundit miellyttävät meikäläisen korvaa hyvinkin paljon... Jälleen kerran voidaan sanoa, että Metallica tallasi omia polkujaan.
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
Tetsuo
29.10.2005 13:33:59
Sanonpa vaan että sen naisen esittämänä kappale oli aivan perseestä
"Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela
Booligan
29.10.2005 14:46:13

Tämän voisi melkein laittaa jo allekirjoitukseen tai jopa kehystää. Ehkä humoristisin kommentti koskaan, ehtaa Spinal Tap-ainesta.

Niinno, lähinnä tarkoitin tuolla usean thrash pumpun asennetta.
all shall hail tilu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)